Vad är The Tomorrow Children? Alphan kan ge svar

Robot
Vad är The Tomorrow Children? Alphan kan ge svar

Det mystiska PS4-spelet söker alpha-testare.

#sony, #the-tomorrow-children, #dayz, #unturned


Medlem
Vad är The Tomorrow Children? Alphan kan ge svar

Konceptet verkar intressant! Älskade själv "day z" ska stå minecraft tankevurpa:p" när jag spelade förr:) hoppas det lyckas bra! Edit eftersom jag var otydlig när jag skrev day z istället för minecraft:p så menade jag att jag gillar konceptet med stora grupper spelare som samarbetar i spel för att uppnå olika mål, ber om ursäkt om jag var otrevlig hade en extremt dålig dag som man kan ha som inte är erat fel:)

Medlem

Konceptet? Tycker inte man kan se vartåt det lutar alls av videon att döma..

Grafiskt ser det ju lite småmysigt ut, men det är det enda jag kan säga om det..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av sirme91:

Konceptet verkar intressant! Älskade själv day z när jag spelade förr:) hoppas det lyckas bra!

Fast hur kunde du få dayz att bli jämfört till att detta är inom samma sak? Det syns klart och tydligt att båda skiljer sig extremt från varandra, och vad var konceptet ens? Det enda jag kunde tolka är att det blir något riktat mot det ryska hållet där folk byggde grejer typ som minecraft.

Medlem

Ryskt Minecraft?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

dmn
Medlem

Livet är härligt, tavaritj, vårt liv är härligt!

Medlem
Skrivet av sirme91:

Konceptet verkar intressant! Älskade själv "day z" ska stå minecraft tankevurpa:p" när jag spelade förr:) hoppas det lyckas bra! Edit eftersom jag tydligen var lite otydlig när jag skrev day z istället för minecraft:p så menade jag att jag gillar konceptet med stora grupper spelare som samarbetar i spel för att uppnå olika mål, detta hände iof också i day z för mig, Men eftersom folk inte verkar ha något bättre att göra än att klaga så fixar jag mitt misstag:)

Kanske för att din första kommentar var helt missledande, vilket den är smått nu med men bättre. Tål du inte att folk påpekar? Utan du måste alltså klaga på oss som påpekar och säga att vi klagar?
Väx upp i såna fall

Medlem

Gillar det jag sett hittills, stencoolt koncept! Men det känns inte direkt som ett konsolspel, Sony öppnade plånboken i vanlig ordning och förstörde ett häftigt koncept/spel för 8/10 spelare som inte äger, vill äga eller kommer att köpa en PS4.

Precis därför jag avskyr exklusiva titlar.

1
Skriv svar