Borderlands: The Pre-Sequel!

Robot
Borderlands: The Pre-Sequel!

När det onda storbolaget lägger ut en uppföljare på en ny studio brukar allt rimligtvis braka åt fanders. Tack och lov har Borderlands aldrig varit rimligt.

#gearbox-software, #2k-australia


Medlem
Borderlands: The Pre-Sequel!

Hur lång tid tog det o klara av spelet Fredrik Eriksson?
Ser fram emot det som fan, o blir o lana till helgen med en polare hoppas på att det är lika stort som 2an va när det kom.

jkw
Medlem

Önskade att det skulle komma till ps4 men icke. Så det fick bara bli Borderlands 1 och 2 för min del.

Moderator | Testpilot

Blir alltid så less på Borderlands. Tycker bara det blir enformigt (i stil med Destiny) att bara skjuta skjuta skjuta. Världen och karaktärer är jätte trevliga och ibland helt underbara men gameplayet är alldelles för segt för min del.

Kul till er som gillar det dock!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Härligt!

Spelet är färdignedladdat på Steam och bara väntar tills på Torsdag.

Vilken karaktär ska ni spela som först? Jag är riktigt sugen på Nisha.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Härligt!

Spelet är färdignedladdat på Steam och bara väntar tills på Torsdag.

Vilken karaktär ska ni spela som först? Jag är riktigt sugen på Nisha.

Torsdag? Men spelet släpps ju den 17:e, alltså på fredag. eller har det ändrats?
*kollar steam* sepåfasen, det har det, trevligt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Buggade sidequest i Borderlands 2 gjorde att jag inte orkade spela klart det så ett nytt Borderlands är jag inte sugen på...

Medlem

Jag älskade Borderlands 2. Detta är definitivt ett måste i min spelsamling, frågan är bara om man ska köpa det på release-dagen eller vänta en månad eller två på ett bra erbjudande inkl season pass

Medlem

Meningslöst springa och skjuta är något jag verkligen saknat. Blir nog ett köp

Medlem

Spelade mycket Borderlands, dock fastnade jag aldrig för 2:an, tyckte det var mer av samma, vilket kan vara helt ok visserligen (tex Doom 2).

Fast Borderlands 2 kändes på något sätt inte alls lika intressant. Storyn, miljön, karaktärerna var inte lika ingivande längre på samma sätt som ettan och jag kunde aldrig leva mig in i spelets miljö.

Kollat lite med nu på The Pre-Sequel och det ser ju faktiskt lite mer intressant ut än 2:an. Är det kanske den uppföljare som de borde gjort från början eller är det bara Borderlands (2) 2?

Medlem

Jag tyckte om Borderlands 2 men tror inte jag spelade mer än halva. Det tog ju aldrig slut. Detta känns som mer av samma.

Medlem
Skrivet av adamp:

Jag tyckte om Borderlands 2 men tror inte jag spelade mer än halva. Det tog ju aldrig slut. Detta känns som mer av samma.

Va? Är jag bara väldigt nördig men jag hann med 4 Max level karaktärer innan jag tröttnade

Medlem

Fanns det story i Borderlands 2, spelat en hel del och inte märkt av någon. Serien är ju så fruktansvärt enformig att den blir torkande-målarfärg trist efter ett par timmar...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Fanns det story i Borderlands 2, spelat en hel del och inte märkt av någon. Serien är ju så fruktansvärt enformig att den blir torkande-målarfärg trist efter ett par timmar...

Där fanns rejält med story i Borderlands 2. Kanske inte riktigt i den form du är van vid dock.

Sitter och tankar BL: Pre-sequel nu. Blir att inhandla season pass så småningom med. Satan va kul detta ska bli!

Medlem

Vill bara meddela alla mina kära borderlands fantaster att hålla ett extra öga på battleborn.com så Ni inte missar det.

1
Skriv svar