FZ delar ut nycklar till Evolve Big Alpha!

Medlem

<sarkasm>Första gången FZ delar ut nycklar före 17:00 när man är på jobbet</sarkasm>

Medlem

men fan självklart kommer man för sent

Medlem

mm, hade varit kul kanske men börjar känna jag är för gammal för att lira alpha-versioner. Vill ha en fungerande produkt från början. Men visst, hade varit kul att testa men det där med att vara först har så dött för mig..

Medlem

Om någon inte vill ha sin nyckel tar jag gärna den!

Medlem

Typiskt att man inte såg det här tidigare.

Medlem

Någon som vet om man kan testa både på ps4an och pcen?

Medlem

Det här ser riktigt skoj ut, hoppas de lyckas med balanseringen

Medlem

Har spelat riktigt mkt l4d1 och en del 2:an och sugen som fan på Evolved är jag med ;<

skulle gärna vilja ha en nyckel om någon har en över :>

Medlem

Men klockan 15:30...schyst mot folk som jobbar.

Medlem

Jag anmälde mig som frivillig testare ungefär när den kön öppnades för ett gäng månader sen. Känns som en mild spark i skrevet att aldrig komma längst fram i kön samtidigt som det delas ut trängselnycklar åt höger och vänster.

Medlem
Skrivet av Shakalen:
Skrivet av Daki:

Såg inte att det var för konsol blä:(

key: 40859-60477-87048
enjoy

eeeeh...... finns till windows?

Dagens misstag.

Medlem

Vart aktiverar man för PC versionen? Står ju bara för Xbox o PS4 NVM!

Medlem

Hur går man en Key till steam och PC då? Går inte o förhansboka?

Medlem

Tack som fan, hyggligt!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Fusionn:

Vart aktiverar man för PC versionen? Står ju bara för Xbox o PS4 NVM!

Skrivet av Pistagen:

Hur går man en Key till steam och PC då? Går inte o förhansboka?

Att läsa i mailet borde inte vara så svårt va? Men jag gör det enklare för er.

Om du vill spela Xbox One-versionen registrerar du nyckeln här: www.evolvegame.com/xboxonealpha
- Om du vill spela PS4- eller Windows-versionen registrerar du nyckeln här: www.evolvegame.com/bigalpha

Medlem

Giriga jävla FZ-medlemmar. Tar nycklar utan intresse för spelet samt klagar över att man bara få en chans att vara med?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Giriga jävla FZ-medlemmar. Tar nycklar utan intresse för spelet samt klagar över att man bara få en chans att vara med?

Mycket vill ha mer.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Fusionn:

Vart aktiverar man för PC versionen? Står ju bara för Xbox o PS4 NVM!

Skrivet av Pistagen:

Hur går man en Key till steam och PC då? Går inte o förhansboka?

Att läsa i mailet borde inte vara så svårt va? Men jag gör det enklare för er.

Om du vill spela Xbox One-versionen registrerar du nyckeln här: www.evolvegame.com/xboxonealpha
- Om du vill spela PS4- eller Windows-versionen registrerar du nyckeln här: www.evolvegame.com/bigalpha

Om du nu ser så skrev jag efteråt NVM = Never mind! Så såg jag det därför jag redigerade om mitt inlägg o la till NVM!

Medlem

Man registerar sin nyckel. När kommer mailet sen då?

Redaktör
Skrivet av Lolflakes:

Man registerar sin nyckel. När kommer mailet sen då?

Det har jag inte fått besked om. Men de lär dyka upp, jag gissar under nästa vecka.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Kakaff:
Skrivet av grollo_92:

Tack så mycket för nyckeln! Dock inte intresserad av spelet

Så du tog en nyckel trots att du inte är intresserad av spelet?

Det var då väldigt snällt mot oss som faktiskt är intresserade av det

Jag inser att jag var väldigt otydligt i min kommentar så låt mig "utveckla" Jag kommer självklart att nyttja nyckeln. Från vad jag sett av spelet verkar det inte till synes vara något för mig men jag tycker om L4D-spelen så ser detta som en chans att prova på.

Om någon entusiast missade chansen att knipa en nyckel så PMa mig så kan du få den då den fortfarande inte är registrerad

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lolflakes:

Man registerar sin nyckel. När kommer mailet sen då?

Det har jag inte fått besked om. Men de lär dyka upp, jag gissar under nästa vecka.

Fast när man reggar sig står det att det är en utlottning?


signatur

I drank what?

Medlem

doh, antingen jag som ser fel men när jag regggade mig via xboxone sidan fick jag aldrig en chans att fylla i den nyckeln jag fick från fz, stog en annan nyckel där?

aja, inte hela världen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Redaktör
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lolflakes:

Man registerar sin nyckel. När kommer mailet sen då?

Det har jag inte fått besked om. Men de lär dyka upp, jag gissar under nästa vecka.

Fast när man reggar sig står det att det är en utlottning?

Ja, märkligt. Men det är som sagt alpha-nycklar vi delat ut, kanske reggas de på samma sida som de där andra nycklarna som bara gav chans att få en alpha-nyckel.


signatur
Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Kakaff:
Skrivet av grollo_92:

Tack så mycket för nyckeln! Dock inte intresserad av spelet

Så du tog en nyckel trots att du inte är intresserad av spelet?

Det var då väldigt snällt mot oss som faktiskt är intresserade av det

Jag inser att jag var väldigt otydligt i min kommentar så låt mig "utveckla" Jag kommer självklart att nyttja nyckeln. Från vad jag sett av spelet verkar det inte till synes vara något för mig men jag tycker om L4D-spelen så ser detta som en chans att prova på.

Om någon entusiast missade chansen att knipa en nyckel så PMa mig så kan du få den då den fortfarande inte är registrerad

Gärna!

Medlem

Om någon fortfarande inte fått en nyckel finns några här, jag har inte testat själv men det är ju gamersgate ...:
http://se.gamersgate.com/evolve?aff=ggnews

Medlem
Skrivet av Todilo:

Om någon fortfarande inte fått en nyckel finns några här, jag har inte testat själv men det är ju gamersgate ...:
http://se.gamersgate.com/evolve?aff=ggnews

Tack! Fungerade för mig.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Och så missar man en nyckel, bara för man sätter sig och kör till jobbet 10 minuter precis innan artikeln läggs ut... Nåt nyreggat kräk kommer istället och roffar åt sig ens nyckel, en som knappt är intresserad av spelet och som förmodligen aldrig kommer att logga in igen. :'(

LIPAR SOM EN LIPSILL I EN LIPSILLSASK

Medlem
Skrivet av Todilo:

Om någon fortfarande inte fått en nyckel finns några här, jag har inte testat själv men det är ju gamersgate ...:
http://se.gamersgate.com/evolve?aff=ggnews

Thank you sir, may the force be with you!

Medlem

fattar inte, tryckte och fick betanyckel, sedan stängde jag sidan tog för givet att jag skulle få den i FZ inboxen och min mail, MEN inget har kommit än, hjälp!?

Skriv svar