En timme med Endwar Online

Skribent
En timme med Endwar Online

Det är få spel jag vigt såpass mycket tid åt som jag gjorde med #Tom Clancy's EndWar. I all dess enkelhet och om man bortser från en hel del buggar, så är det ett av mina favoritspel bland de som kom ut under förra generationen. Att det aldrig blev en tvåa grämer mitt redan härjade hjärta, men en liten tröst fann jag allt i att Endwar Online var på gång. Tyvärr visade det sig vara anpassat för hjärndöda sälar och inte halvt retarderade göteborgare. "Det här borde släppas på Facebook!", var det sista jag tänkte innan sessionen avslutades.

[ia=774236; medium]

Endwar Online går ut på att du släpper trupper på angivna platser, de kör/går/flyger sedan på förutbestämda vägar. Strategimomentet är endast att du skickar ut flyg mot stridsvagnar, stridsvagnar mot apc:er och apc:er mot flyg. Spelet är just nu i alfastadiet, men fungerar helt okej. Synd att det är jättetråkigt.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

En timme med Endwar Online

Jag visste det skulle vara kasst. Det är i den riktningen alla online spel färdas åt tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Jag visste det skulle vara kasst. Det är i den riktningen alla online spel färdas åt tyvärr.

Jo, det gjorde egentligen jag med.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

Jag visste det skulle vara kasst. Det är i den riktningen alla online spel färdas åt tyvärr.

Jo, det gjorde egentligen jag med.

... det sista som överger gamern är Jolt-Colan, så man hoppas in i det sista.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar