Får GTA: San Andreas HD-remake?

Robot
Får GTA: San Andreas HD-remake?
Medlem
Får GTA: San Andreas HD-remake?

Intressant alltid gillat gta san andreas.
Det kändes verkligen stort och som att man kunde göra vad som helst.
GTA IV Och V tyckte inte jag nådde upp på samma nivå men GTA V var inte långt ifrån


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skulle vara underbart med HD versioner av 3/VC/SA, tycker alla spelen är väldigt bra!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tyckte dom lyckades väldigt bra med något som är väldigt svårt, dvs få ett spel från 2004 att få rätt atmosfär så det känns trovärdigt att det utspelar sig på 90-talet.
Vice City hade mycket gratis, för det är visuellt ganska lätt att få något att känna som 80-tal, men när något ligger bara 10 år tillbaka i tiden så blir det svårare att träffa rätt. San Andreas lyckades ganska bra där.
Mycket var såklart tack vare bra musikval och populärkulturella referenser som dök upp, men det är ändå imponerande.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Vill gärna att det kommer till mobil som Gta 3 och vice city!

Medlem

Ge mig en HD-remake till Vice City istället!

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Vill gärna att det kommer till mobil som Gta 3 och vice city!

? 2 sista meningarna i artikeln

Medlem

Ifall det skulle hända, hoppas jag dom kan fixa mer än bara grafiken... Men det är väl vadd alla verkar bry sig om numera.

GTA:SA har åldrats dåligt...

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Vill gärna att det kommer till mobil som Gta 3 och vice city!

Finns redan

Medlem

Jag klarar mig utan men hade inte haft något emot det.

Medlem

Gillade San Andreas mycket, inte lika mycket som Vice City mest på grund av att huvudkaraktären var lite inkonsekvent men med en så enorm öppen värld och så mycket att göra var det ändå ett fantastiskt spel.

Medlem

Ser gärna hela trilogin i HD, men om vi bara får SA så blir jag mer än nöjd

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ifall det skulle hända, hoppas jag dom kan fixa mer än bara grafiken... Men det är väl vadd alla verkar bry sig om numera.

GTA:SA har åldrats dåligt...

Jag skiter i grafiken, jag vill bara att dom fixar så att alla andra saker funkar bättre, t ex upplösning, muskontroller etc


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hade hellre sett att dom gjort en total remake med nya motorn.

GTAV var kul men kommer inte i närheten av SA. Hade SA kommit med modern motor/grafik/gameplay hade jag spelat om det 15 ggr på raken!

Men visst släpp en HD-remake till PC så nog köper jag det!

Medlem

San Andreas är nog det enda GTA-spel jag har spelat färdigt. Var skoj på sin tid!

Medlem

HD remake?
Klarar dom nya konsolerna ens av att köra SA i 1080p?

Medlem
Medlem

Jösses vilket spel, vilka minnen

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Cladrius:

Vill gärna att det kommer till mobil som Gta 3 och vice city!

Finns redan

Tänk det hade man missat gött nu har man nått o göra när de är slött på jobbet

Medlem

Hade hellre sett en remake av Vice City, men då är man ju tidig 80-talist också


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Jag älskade San Andreas. Det är förmodligen mitt favoritspel i serien. Jag skulle inte ha något emot en upphottad version, även om jag vill minnas att det drogs med en del buggar som jag helst också skulle vilja se borttagna.

Medlem

Är det remakes med hjälp av GTAV motorn, go for it. Annars ser jag ingen vits med det. Det slängs på alldeles för många "HD" stämplar på en "remake" och de ända de gjort är att tillåta högre upplösningar. Om ändå "HD" innebar High Detail istället för High Definition.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Är det remakes med hjälp av GTAV motorn, go for it. Annars ser jag ingen vits med det. Det slängs på alldeles för många "HD" stämplar på en "remake" och de ända de gjort är att tillåta högre upplösningar. Om ändå "HD" innebar High Detail istället för High Definition.

Brukar inte men
+1 ....miljon.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

HD.

Xbox.

Välj ett.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Om man inte kan göra något eget, gör om någon annans


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Varje gång när jag tänker på SA, tänker jag på den här bilden. får alltid mig att skratta. (försöker inte vara rasistisk här, tycker att det är bara en rolig bild.)


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Varje gång när jag tänker på SA, tänker jag på den här bilden. får alltid mig att skratta. (försöker inte vara rasistisk här, tycker att det är bara en rolig bild.)

Du kanske inte försökte, men du lyckades ändå.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Cladrius:

Vill gärna att det kommer till mobil som Gta 3 och vice city!

? 2 sista meningarna i artikeln

Så kan det gå när man skyndar :/ men nu vart man glad när man kan lira det iaf

Medlem

Släng gärna in SA-MP tekniken så blir jag väldigt glad ^^

Medlem

Jag har inte ens spelat spelet så ja det vore skoj med en HD remake

12
Skriv svar