Avengers 2 Age of Ultron Teaser Trailer

Medlem
Avengers 2 Age of Ultron Teaser Trailer

http://www.ign.com/videos/2014/10/23/marvels-avengers-age-of-...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Se den i 800p, luta er tillbaka och njut och få rysningar!

Längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasiiiikeeen!

Gåshud...........

#blogg


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Avengers 2 Age of Ultron Teaser Trailer
Medlem

Första filmen var väl inte jättebra direkt. Jag inväntar recensionerna. Om C-G Karlsson ger filmen en etta i betyg när han recenserar den i Gomorron Sverige så vet jag att den måste vara asbra.

Skapligt fet Iron Man suit

Första Avangers var asbra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gaaah Hulk-buster iron man gaah !!

Medlem

Skapligt rörig trailer. Gillade första filmen, och tvåan är självklar att se. Trailern i sig gjorde dock noll intryck.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Första filmen fungerade. Det var kul banter mellan alla karaktärer och så, men själva storyn var fruktansvärt meh. Filmen klarar sig på karaktärsinteraktionen och rent spektakel, men som film tycker jag att tex Winter Soldier var betydligt bättre.

Den där trailern är lite skum. Jag älskar James Spader. Det verkar som att han kommer att göra ett fenomenalt jobb. Han är redan fantastisk i Blacklist, så jag är jätteintresserad av vad han kommer att göra med Ultron. Men trailern som helhet fångade mig inte riktigt så mycket som den hade kunnat göra. Som jonis sade, lite rörigt. Jag hade lätt kunnat nöja mig med en hälften så lång och lite mer fokuserad trailer, med bara James Spaders bitar.

Men James Spader!

1
Skriv svar