coh 2 ..rädda fastklämda officeren? ;)

coh 2 ..rädda fastklämda officeren? ;)

jag la ner spelet förra gången när jag va på den banan , men nu har jag börjat igen .. däremot så kan jag inte stå emot tyskarnas brutala counterattack där efter man räddat fanskapet. .. ngn som har tips?

Medlem

Är det nya singleplayer kampanjen som de nyss släppte?

Medlem
Skrivet av humancentipede:

jag la ner spelet förra gången när jag va på den banan , men nu har jag börjat igen .. däremot så kan jag inte stå emot tyskarnas brutala counterattack där efter man räddat fanskapet. .. ngn som har tips?

Minst 1-2 mortar crews, bemanna 1-2 AT kanoner, bevaka dem med infanteri. Göm dig bakom muren och tvinga in dem i korseld. Done deal.

Skrivet av Ap@n:

Är det nya singleplayer kampanjen som de nyss släppte?

Neh, originalkampanjen.


signatur

I drank what?

Medlem

Om jag vill minnas rätt om vilken bana det är så vill du ha minor, MINOR ÖVEEERALLT, och 1-2 mortar crews + 2 AT + en hord av conscripts och snipers/scout cars, klarade denna på första försöket strax efter release på svåraste svårighetsgraden utan några problem, och såvitt jag vet har de inte ändrat något i singleplayerkampanjen förutom en drös med buggar där units fasnade eller inte spawnade korrekt m.m

ett tips är att minera huvudvägen mot där kaptenen fasnar innan du hittar honom och anfallet påbörjas, då blir det mycket enklare sen, samma sak med att placera ut units, för vad jag vill minnas så börjar inte counter-attacken förens du har sett cutscenen där huset rasar och han fasnar.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Som ovan, stressa inte med att hjälpa kaptenen. Säkra vägarna med minor och AT + något som täcker dem

1
Skriv svar