Mängder av fakta om Super Smash Bros.

Robot
Mängder av fakta om Super Smash Bros.
Medlem
Mängder av fakta om Super Smash Bros.

Ser minst sagt imponerande ut, verkar vara hur mycket som helst att göra.

MEG
Medlem

Tjhoho, men vänta nu....jag har ingen WiiU, attans


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Längtar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den är redan bokad!

Medlem

Jäklar vad mycket man kan göra i nya SSB! *Hype*...

Dock så hatar jag att dem låst Mewtwo. Vidrigt. precis som nya Mortal Kombat så förstör dem något vackert med låsningar :S

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jäklar vad mycket man kan göra i nya SSB! *Hype*...

Dock så hatar jag att dem låst Mewtwo. Vidrigt. precis som nya Mortal Kombat så förstör dem något vackert med låsningar :S

Vadå låst? Han är ju inte ens färdigutvecklad. Ska de delaya hela spelet till mars nästa år för att en karaktär inte är klar?

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Rentah:

Jäklar vad mycket man kan göra i nya SSB! *Hype*...

Dock så hatar jag att dem låst Mewtwo. Vidrigt. precis som nya Mortal Kombat så förstör dem något vackert med låsningar :S

Vadå låst? Han är ju inte ens färdigutvecklad. Ska de delaya hela spelet till mars nästa år för att en karaktär inte är klar?

Nämndes inte ens att man skulle få Mewtwo gratis när den var klar heller. Därav min kommentar

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Rentah:

Jäklar vad mycket man kan göra i nya SSB! *Hype*...

Dock så hatar jag att dem låst Mewtwo. Vidrigt. precis som nya Mortal Kombat så förstör dem något vackert med låsningar :S

Vadå låst? Han är ju inte ens färdigutvecklad. Ska de delaya hela spelet till mars nästa år för att en karaktär inte är klar?

Nämndes inte ens att man skulle få Mewtwo gratis när den var klar heller. Därav min kommentar

De säger ju klart och tydligt att de som köpt både Wii U och 3DS versionerna kommer få ladda ner den gratis.

Medlem

Fan nu blev jag sugen på ett wii u O: fast om jag ska skaffa wii u så väntar jag nog till mario party 10 och/eller det nya Zelda är ute. Wii U har potential, men nintendo har varit så dåliga på att släppa titlar.

1
Skriv svar