Mellanrum

Medlem
Mellanrum

Ja som ni vet går ju kreativiteten upp och ner och just nu har jag haft en period med rätt mycket fotograferande som har lett till att jag de senaste dagarna har låtit kameran ligga på hyllan. Därmed inga nya bilder att visa upp.
Men igår skickade jag iväg 5st rullar till framkallning så nästa vecka blir det att börja scanna bilder igen! Det ser jag verkligen fram mot Det är bland mina sista rullar jag har kvar av 120-film som nu framkallas och sedermera kommer allt jag plåtar att vara med 35mm.

Vad har hänt sedan förra inlägget då? Jo om jag ska bli lite privat så har jag äntligen fått tid för operation av mina underben. Jag börjar med höger ben måndagen den 10/11 så det är jättesnart! Det är första gången jag ska bli sövd så det gnager mig lite...

Igår hade jag ett skönt långpass på kvällen (jag springer verkligen bäst på kvällarna) och fick nästan 14km stadsrunda i behagligt tempo. Det märks att jag inte sprungit längre än 10km senaste tiden och fötterna började värka allt eftersom jag kom närmre och närmre målet. Malmö är en trevlig stad även kvällstid och det är mycket folk ute även en helt vanlig torsdagskväll. En och annan löpare mötte jag också!

Denna veckan började rätt blött i Malmö för att sedan övergå till några dagar med uppehåll och drygt 12-14 grader varmt. Jag har kört motorcykel till jobbet de senaste dagarna och det känns fantastiskt att kunna göra det utan större plåga så här i slutet av oktober. Skåne är extra bra på vissa saker!

På jobbet har jag fullt upp och vår mobila ungdomsmottagning har varit i drift i två veckor nu. Inte helt utan barnsjukdomar självklart men på det stora hela fungerar det mycket bra! Dagarna är fullspäckade med möten/patienter och annat kul så just nu är livet på topp

Helgen stundar och i sann svensk anda har jag fredagsmys hemma med tacos och antagligen påbörjar vi säsong 2 av Suits. I morgon har vi gäster och jag har köpt hem lite trevlig öl. På söndag är vi barnfria (tack svärföräldrar) så då åker Linda och jag ut på stan och bara fikar och tar det lugnt några timmar. Otroligt skönt!

Ha en underbar helg vänner.

#blogg

Medlem
Mellanrum

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Vet du, det är inte omöjligt! Nu har jag youtube'at massor med videos och det ser rätt ballt ut
Jag får väl biffa till mig en aning om det ska gå vägen bara.

Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Vet du, det är inte omöjligt! Nu har jag youtube'at massor med videos och det ser rätt ballt ut
Jag får väl biffa till mig en aning om det ska gå vägen bara.

Ser ut att bli ett coolt lopp! Sprang vårsprinten och det stora loppet i år, kylan under vårsprinten var hemsk. Så September blir en perfekt månad att göra det på.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Vet du, det är inte omöjligt! Nu har jag youtube'at massor med videos och det ser rätt ballt ut
Jag får väl biffa till mig en aning om det ska gå vägen bara.

Ser ut att bli ett coolt lopp! Sprang vårsprinten och det stora loppet i år, kylan under vårsprinten var hemsk. Så September blir en perfekt månad att göra det på.

Du sprang Viking-loppet eller? Hur skulle du beskriva det? Omöjligt?

Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Vet du, det är inte omöjligt! Nu har jag youtube'at massor med videos och det ser rätt ballt ut
Jag får väl biffa till mig en aning om det ska gå vägen bara.

Ser ut att bli ett coolt lopp! Sprang vårsprinten och det stora loppet i år, kylan under vårsprinten var hemsk. Så September blir en perfekt månad att göra det på.

Du sprang Viking-loppet eller? Hur skulle du beskriva det? Omöjligt?

Ja precis, båda Viking-loppen som gick i Stockholm i år. Absolut inte omöjligt! Klarar du att springa en mil utan större problem, så är du en bra bit på vägen. Det är tänkt att man ska springa i grupp, så på alla svåra hinder hjälps man åt. Löpning och klättring körde jag inför loppen, och det fungerade bra, många hinder ska du ta dig över på något sätt.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av 73mpl4R:

Du ska inte köra Tough Viking i Malmö nästa år?

Vet du, det är inte omöjligt! Nu har jag youtube'at massor med videos och det ser rätt ballt ut
Jag får väl biffa till mig en aning om det ska gå vägen bara.

Ser ut att bli ett coolt lopp! Sprang vårsprinten och det stora loppet i år, kylan under vårsprinten var hemsk. Så September blir en perfekt månad att göra det på.

Du sprang Viking-loppet eller? Hur skulle du beskriva det? Omöjligt?

Ja precis, båda Viking-loppen som gick i Stockholm i år. Absolut inte omöjligt! Klarar du att springa en mil utan större problem, så är du en bra bit på vägen. Det är tänkt att man ska springa i grupp, så på alla svåra hinder hjälps man åt. Löpning och klättring körde jag inför loppen, och det fungerade bra, många hinder ska du ta dig över på något sätt.

Jag får ta upp klättringen igen alltså. Till våren tänkte jag börja med cross fit. Det känns som allsidig träning. Tack för tipset!

1
Skriv svar