[B] Payday: the heist, Nimble Quest, Zeno Clash 2, Dementium II HD mot vilken cs go kniv som helst!

Medlem
[B] Payday: the heist, Nimble Quest, Zeno Clash 2, Dementium II HD mot vilken cs go kniv som helst!

Har alla 4 som steam gifts
skicka trade offer till länken nedan om du är intresserad!

http://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=72039678&to...


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Master_johan:

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till

För en oinvigd - vad är en kniv värd?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Master_johan:

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till

För en oinvigd - vad är en kniv värd?

billigaste varianten går på runt 40 euro, sedan går det ända upp till 300 euro för de mest åtråvärda varianterna

här kan du ser med noga vilka priser det rör sig mellan
http://csgostash.com/?weapon=Flip+Knife


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Skägg.
10 Chambers

W-w-w-w-what? Har helt missat att man kan köpa en kniv TILL spelet för mer pengar än vad spelet kostar.

Edit: det är ju bara reskins av samma modell! Jösses...


signatur
Medlem
Skrivet av Master_johan:

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till

Tillsammans går alla på sammanlagt 40€ och vissa kan gå på under det. Antingen har du inte kollat upp det eller bara skrev det där för att få se mig misslyckas.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Master_johan:

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till

Tillsammans går alla på sammanlagt 40€ och vissa kan gå på under det. Antingen har du inte kollat upp det eller bara skrev det där för att få se mig misslyckas.

Kollade faktiskt upp spelen. Spelen går på 40 euro som du säger, men eftersom att det nu är 90% rea på de aktuella spelen tror jag inte det är någon som vill göra det bytet. Väntar du tills rean tar slut så visst då har du pengavärdet där men spelen är inte så attraktiva att man vill byta bort en kniv, eller?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Master_johan:
Skrivet av yoobzzz:
Skrivet av Master_johan:

du vill byta till dig en kniv för spel värda 5 euro?
ja lycka till

Tillsammans går alla på sammanlagt 40€ och vissa kan gå på under det. Antingen har du inte kollat upp det eller bara skrev det där för att få se mig misslyckas.

Kollade faktiskt upp spelen. Spelen går på 40 euro som du säger, men eftersom att det nu är 90% rea på de aktuella spelen tror jag inte det är någon som vill göra det bytet. Väntar du tills rean tar slut så visst då har du pengavärdet där men spelen är inte så attraktiva att man vill byta bort en kniv, eller?

Jo några gick för ganska lite nu såg jag. Vissa gör faktiskt de då de inte ser meningen i att ha en kniv framför några spel!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Payday: The Heist har även varit gratis några svängar.

Medlem
Skrivet av yoobzzz:

Jo några gick för ganska lite nu såg jag. Vissa gör faktiskt de då de inte ser meningen i att ha en kniv framför några spel!

din tråd på reddit från dagen innan säger annat dock, eftersom det var flera som påpekade spelens värde och sånt och du sa att du förstod

Medlem
Skrivet av jockstrap:
Skrivet av yoobzzz:

Jo några gick för ganska lite nu såg jag. Vissa gör faktiskt de då de inte ser meningen i att ha en kniv framför några spel!

din tråd på reddit från dagen innan säger annat dock, eftersom det var flera som påpekade spelens värde och sånt och du sa att du förstod

Jag förstod vad dom menade när dom sa att vissa kanske inte kommer vilja byta pga prissänkningar osv. Dock så förstår jag varken vad du menar eller vill komma med detta. Är du inte intresserad så är det inte nödvändigt att försöka få anfra att inte heller bli det.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Payday: The Heist har även varit gratis några svängar.

Men nu kostar det 14.99€ och dom som inte laddade ner det då har inte så många andra val än att köpa det.


signatur

Mannen myten legenden

1
Skriv svar