Bloodborne har blivit med ny trailer

Robot
Medlem
Bloodborne har blivit med ny trailer

"har blivit med"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ser blött ut..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Den här trailern är väll ändå gammal? Rätt säker på att jag har sett den förut. I vilket fall, ska bli skit kul. Fruktansvärt taggad på att testa det.

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Den här trailern är väll ändå gammal? Rätt säker på att jag har sett den förut. I vilket fall, ska bli skit kul. Fruktansvärt taggad på att testa det.

yup. Gammal trailer med ny musik. :S


signatur

//Schmoo

Inaktiv

Synd det är exklusivt till PS4.

Medlem

K O M M E R B L I S Å J Ä V L A F E T T ! ! AAARRGH!!!

Kommer dock försöka njuta av Lords of the Fallen tills dess


signatur
Medlem

grym trailer o musik..fan man blir pumpad


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd det är exklusivt till PS4.

En (förhoppningsvis) god anledning till att satsa på en PS4 med andra ord!

Medlem

sååå långt tills release

Medlem

Fattar inte riktigt vad det är för typ av spel, alltså ska det vara lite RPG med tjock story, lite diablo med en tunn story och bara röj, eller är det railroadade banor man springer igenom bara för att döda svåra slutbossar?

Det ser ju klart grymt ut, men i någon trailer var alla monster likadana (hoppas det bara var en alpha-sak) och det mesta man sett lutar åt railroad röj med slutbossar. Jag har å andra sidan inte läst något om det, så någon kanske har mer info


signatur

K9
:.:

Inaktiv
Skrivet av djurljud:
Skrivet av Segas:

Synd det är exklusivt till PS4.

En (förhoppningsvis) god anledning till att satsa på en PS4 med andra ord!

Om möjligt av den enda anledningen att PS4-skiten helt saknar något att spela på, men annars inte.

Medlem
Skrivet av absimilard:

Fattar inte riktigt vad det är för typ av spel, alltså ska det vara lite RPG med tjock story, lite diablo med en tunn story och bara röj, eller är det railroadade banor man springer igenom bara för att döda svåra slutbossar?

Det ser ju klart grymt ut, men i någon trailer var alla monster likadana (hoppas det bara var en alpha-sak) och det mesta man sett lutar åt railroad röj med slutbossar. Jag har å andra sidan inte läst något om det, så någon kanske har mer info

Det kommer no bli ganska likt Dark Souls när det kommer till story/bossar/fiender ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd det är exklusivt till PS4.

Det är ju bara bra, då blir spelet mycket bättre.

Medlem

Animationerna tycker jag är riktigt bra gjorda! Grafiken likaså, mörk och härlig
Tur man fick den där PS4:an i födelsedagspresent av flickvännen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Miljön kommer göra det här spelet awesome!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hmm, verkligen inte min typ av spel. Ser väldigt tråkigt ut. Jaja, kul för er som gillar sådant här

Medlem

De tog andra halvan av TGS-trailern och gjorde en "ny" trailer.
Riktigt tråkigt.

Jag är fortfarande supertaggad inför februari.

Medlem

Kan iaf intyga att Alpha versionen är riktigt svår. I den kan du visserligen bara använda begränsat med items men spelet ger ändå en känsla av något stort. Jag tror iaf att februari kan bli en månad för hardcore fansen.

Medlem
Skrivet av returpack:

De tog andra halvan av TGS-trailern och gjorde en "ny" trailer.
Riktigt tråkigt.

Jag är fortfarande supertaggad inför februari.

Kan ju va kul om det är något man inte redan sett när man väl sätter sig och spelar själv också...

Medlem

Intressant, fastnade helt totalt i demon souls när det släpptes, lite mindre i dark souls, hade spelat för mycket demon souls för att det skulle kännas fräscht.

Men detta ser ju ut att vara fräschare, lite ombyte men samma stuk, återstår att se!

Medlem
Skrivet av Loltron:

Intressant, fastnade helt totalt i demon souls när det släpptes, lite mindre i dark souls, hade spelat för mycket demon souls för att det skulle kännas fräscht.

Men detta ser ju ut att vara fräschare, lite ombyte men samma stuk, återstår att se!

Har ej spelat Dark/Demon Souls, men vad jag sett så verkar det mer strategiskt och långsamt.
Det här är väl lite mer som Castlevania/Devil May Cry. Alltså snabba strider och buttonmashing.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Loltron:

Intressant, fastnade helt totalt i demon souls när det släpptes, lite mindre i dark souls, hade spelat för mycket demon souls för att det skulle kännas fräscht.

Men detta ser ju ut att vara fräschare, lite ombyte men samma stuk, återstår att se!

Har ej spelat Dark/Demon Souls, men vad jag sett så verkar det mer strategiskt och långsamt.
Det här är väl lite mer som Castlevania/Devil May Cry. Alltså snabba strider och buttonmashing.

Nä, spelet är fortfarande väldigt likt demon souls. Du straffas ganska hårt om du inte är på tårna.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av returpack:

De tog andra halvan av TGS-trailern och gjorde en "ny" trailer.
Riktigt tråkigt.

Jag är fortfarande supertaggad inför februari.

Kan ju va kul om det är något man inte redan sett när man väl sätter sig och spelar själv också...

Jo, men det känns fånigt att göra en ny trailer som har exakt samma klipp i samma ordning som en tidigare trailer.

Inaktiv

GOTY, tveklöst.

Medlem

Vill-ha-faktorn är väldigt hög!

Medlem

Ojoj ser ju ut som CO-OP!? Någon officiell info om det? Ser nice ut...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Ojoj ser ju ut som CO-OP!? Någon officiell info om det? Ser nice ut...

Här finns en del info. Disconnect-delen verkar lite udda, tycker jag.

http://youtu.be/d6clAlZGNmc?t=1m23s

Medlem

Fasen ja måste lira klart Dark Souls 2 innan februari, har legat lite på latsidan där, sen är det ju alla DLC också

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Milky_81:

Ojoj ser ju ut som CO-OP!? Någon officiell info om det? Ser nice ut...

Här finns en del info. Disconnect-delen verkar lite udda, tycker jag.

http://youtu.be/d6clAlZGNmc?t=1m23s

Tackar för info!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar