Mardrömslik trailer för Project Cars

Robot
Inaktiv
Mardrömslik trailer för Project Cars

Herrejävlar vad vackert!

- shut up and take my money!!

Medlem
Skrivet av Segas:

Herrejävlar vad vackert!

- shut up and take my money!!

Mina pengar har de redan, jag ska bara lära mig att köra bilarna också... x)


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Fusionn:
Skrivet av Segas:

Herrejävlar vad vackert!

- shut up and take my money!!

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140829235648/walkingdead...


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Fusionn:
Skrivet av Segas:

Herrejävlar vad vackert!

- shut up and take my money!!

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140829235648/walkingdead...

http://i.imgur.com/HWbBGAf.gif

Medlem

Mindre trailers mer programmering. Motivera framskjutandet med släppet.

Medlem

traliers kan de verkligen göra! men att göra bra fysik har de ingen aning om hur man ska gå tillväga

Medlem

ser grymt snyggt ut, men som vanligt så failar tyvärr spelet på det som så gott som alla bil spel failar på, dvs skador på bilen, krockar eller svepar man mot någon bil, så behåller inte bilen sin klara skinande lack eller lyckas att inte få skador på plåten.
varför inte bara ta det man fick uppleva i destruction derby till PS1 och införa det i dessa bilspel, behöver inte göras någon stor grej utav det hela, utan bara göra det mer realistiskt i form utav skador efter en krock.
just my 2 cent

Medlem

tråkigt att inga spel faller ALLA i smaken.
Men detta är då hemma hos mig!


signatur

Sim-Racing

Medlem

Lagt många många timmar på detta spel. Lirar med Fanatec ratt och pedaler med H-shifter och jag är helt såld!

Fattar inte folk som säger att fysiken är dålig, den är kanske inte perfekt, men dålig? Nej.

Sen är det ett otroligt jäkla snyggt spel också!

Spelar både detta och Assetto Corsa. PCARS är helt klart min favorit.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av mangemani:

ser grymt snyggt ut, men som vanligt så failar tyvärr spelet på det som så gott som alla bil spel failar på, dvs skador på bilen, krockar eller svepar man mot någon bil, så behåller inte bilen sin klara skinande lack eller lyckas att inte få skador på plåten.
varför inte bara ta det man fick uppleva i destruction derby till PS1 och införa det i dessa bilspel, behöver inte göras någon stor grej utav det hela, utan bara göra det mer realistiskt i form utav skador efter en krock.
just my 2 cent

Spara tid brukar det vara. Dem ser det inte som någonting nödvändigt eftersom fokusen inte är att krocka utan att hålla sig på banan. Skulle det se häftigt ut att krascha skulle ju alla göra det oftare. Och nu hade de lagt mycket tid på att få folk att sköta sig online. Du får spela Burnout för krascher.

Medlem

*saliverar*


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Släpps till Wii?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

hmm när kommer nästa Gran Tourismo?.. lär få riktig konkurans nu.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av mangemani:

ser grymt snyggt ut, men som vanligt så failar tyvärr spelet på det som så gott som alla bil spel failar på, dvs skador på bilen, krockar eller svepar man mot någon bil, så behåller inte bilen sin klara skinande lack eller lyckas att inte få skador på plåten.
varför inte bara ta det man fick uppleva i destruction derby till PS1 och införa det i dessa bilspel, behöver inte göras någon stor grej utav det hela, utan bara göra det mer realistiskt i form utav skador efter en krock.
just my 2 cent

Spara tid brukar det vara. Dem ser det inte som någonting nödvändigt eftersom fokusen inte är att krocka utan att hålla sig på banan. Skulle det se häftigt ut att krascha skulle ju alla göra det oftare. Och nu hade de lagt mycket tid på att få folk att sköta sig online. Du får spela Burnout för krascher.

nej men jag skrev ju det, "de behöver inte göra någon stor grej utav det".
menar inte att spelen ska bli bil spel vars krasher och skador på bilen allt fokus ligger på, utan bara införa det lite smått i bilen för att göra spelet/spelen realistiskt.
man kan sitta där och njuta utav den fina grafiken, köra på dessa banor och se hur regnet smattrar så fint mot rutan och dreglet bara rinner ur munnen, men så råkar man krocka eller swipa bilen mot en annan bil och bilen ser lika ny, skinande och helt orörd ut, det tar död lite på det hela tycker jag.
vore det inte mer realistiskt om det blir lite bucklor och lite skrap skador på bilen? nu pratar jag inte om att hela dörren på bilen nästan ska falla av eller att motorhuven ska vara nära att flyga bort, utan medelmåttigt.
kan ju inte vara så problematiskt att införa det trotts fokus på en massa annat.

Medlem
Skrivet av mangemani:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av mangemani:

ser grymt snyggt ut, men som vanligt så failar tyvärr spelet på det som så gott som alla bil spel failar på, dvs skador på bilen, krockar eller svepar man mot någon bil, så behåller inte bilen sin klara skinande lack eller lyckas att inte få skador på plåten.
varför inte bara ta det man fick uppleva i destruction derby till PS1 och införa det i dessa bilspel, behöver inte göras någon stor grej utav det hela, utan bara göra det mer realistiskt i form utav skador efter en krock.
just my 2 cent

Spara tid brukar det vara. Dem ser det inte som någonting nödvändigt eftersom fokusen inte är att krocka utan att hålla sig på banan. Skulle det se häftigt ut att krascha skulle ju alla göra det oftare. Och nu hade de lagt mycket tid på att få folk att sköta sig online. Du får spela Burnout för krascher.

nej men jag skrev ju det, "de behöver inte göra någon stor grej utav det".
menar inte att spelen ska bli bil spel vars krasher och skador på bilen allt fokus ligger på, utan bara införa det lite smått i bilen för att göra spelet/spelen realistiskt.
man kan sitta där och njuta utav den fina grafiken, köra på dessa banor och se hur regnet smattrar så fint mot rutan och dreglet bara rinner ur munnen, men så råkar man krocka eller swipa bilen mot en annan bil och bilen ser lika ny, skinande och helt orörd ut, det tar död lite på det hela tycker jag.
vore det inte mer realistiskt om det blir lite bucklor och lite skrap skador på bilen? nu pratar jag inte om att hela dörren på bilen nästan ska falla av eller att motorhuven ska vara nära att flyga bort, utan medelmåttigt.
kan ju inte vara så problematiskt att införa det trotts fokus på en massa annat.

Jo det tar tid. Det är inte bara att göra dörren löstagbar. Dom måste programmera in variabler för att dörren saknas dvs mindre vikt, mer vindmotstånd etc. Tänk sen att det kanske är 100 bilar. Om en bil tar 17timmar att göra programmeringsarbetet, det blir en massa i slutändan. Visst lite skrap o sånt kanske, men sånt tas på allvar på riktigt i verklig racing. Nu vet jag inte hur nära riktigt P:C vill ta det men jag gissar nog att de lägger tiden på fysiken som det verkar många kritiserat just nu.

1
Skriv svar