Så funkar Share Play på Playstation 4

Robot
Så funkar Share Play på Playstation 4
Medlem
Så funkar Share Play på Playstation 4

Råball funktion!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gillar att man kan lira local co-op över nätet. Kanske inte lika optimalt som att sitta och lira tillsammans, men eftersom att alla spel inte har stöd för online co-op så är det en väldigt välkommen funktion.

Avstängd

detta gillas starkt.
Gillar att Sony faktiskt går all-in vad gäller spelandet på ps4an. Visst X1 har fått många fina uppdateringar under det senaste året jämfört med ps4an, men sen är ju inte dom uppdateringarna direkt några som är riktade mot just spelandet.
Share Play + Remote Play + Ps Now + Project Morpheus visar verkligen vilken riktning Sony går i gällande ps4an.
I like it


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Inaktiv

Smart om någon polare har ett spel man vill testa lite innan köp också.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Gillar att man kan lira local co-op över nätet. Kanske inte lika optimalt som att sitta och lira tillsammans, men eftersom att alla spel inte har stöd för online co-op så är det en väldigt välkommen funktion.

Håller med, känns extremt spännande att testa det här


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fan va häftigt !!

Medlem

Riktigt coolt. Bra steg framåt i utvecklingen!

Medlem

Hoppas detta uppmuntrar utvecklarna att göra fler lokala co-op-spel. Bristen på bra co-op-titlar på PS3 var en grym besvikelse för mig, då det är en av konsolernas starka punkter.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

tror jag kommer använda denna funktion rätt flitigt med min närmaste vän som bor i sthlm medans jag är bosatt i skåne. blir inte så många gånger man kan lira ihop i ett singelplayer spel men nu jävlar är det bara att turas om att spela.


signatur

God is dead

Medlem

Rätt coolt, men det känns inte som att det kommer vara så flytande om båda inte äger spelet, en ska sitta och tanka ner spelet först innan man kan delta osv.

Avstängd
Skrivet av Loltron:

Rätt coolt, men det känns inte som att det kommer vara så flytande om båda inte äger spelet, en ska sitta och tanka ner spelet först innan man kan delta osv.

Det är just det som är det fina med det här... Du behöver inte tanka ner någonting. Allting streamas från ena spelarens ps4 till den andra. Ingen extra nerladdning krävs


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Plus kommer väl att krävas iallafall?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Plus kommer väl att krävas iallafall?

Stämmer


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Loltron:

Rätt coolt, men det känns inte som att det kommer vara så flytande om båda inte äger spelet, en ska sitta och tanka ner spelet först innan man kan delta osv.

Det är just det som är det fina med det här... Du behöver inte tanka ner någonting. Allting streamas från ena spelarens ps4 till den andra. Ingen extra nerladdning krävs

Hm okej, koolt, då är det bara fiberlina som krävs då ;P

Medlem

Haha, bara jag som ser möjligheterna att sälja boosts för platinum trophy?

Medlem

Hade varit intressant att se reaktionerna om det var en feature som Xbox One fick

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Hade varit intressant att se reaktionerna om det var en feature som Xbox One fick

jag hade gett dom tumme upp för det beslutet iaf.


signatur

God is dead

1
Skriv svar