Snygg ny trailer för Assassin's Creed: Unity

Robot
Medlem
Snygg ny trailer för Assassin's Creed: Unity

Älskar Assassins Creed CGI!


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

bara ca två veckor tills spelet landar i brevlådan

Medlem

Står 14 i videon och 13 på FZs spelsida?
Är det någon förhandsbokning lyx?
Jag tycker att trailern var snygg men jag förstod inte poängen med att det var så många människor, menar de multiplayerdelen? Att det var så många personer som har med lönnmördaren jag menar är det en del av multiplayer? Eller är det det de vill visa? För övrigt så fungerar diktafon en iPhone väldigt bra. Eller inte som ni ser så du menar varför inte lika bra som det andra. Jag försöker skriva detta inlägg med hjälp av diktafondikta jouren, med hjälp av dictation.


signatur

Niet.

Skrivet av Theade:

Står 14 i videon och 13 på FZs spelsida?
Är det någon förhandsbokning lyx?
Jag tycker att trailern var snygg men jag förstod inte poängen med att det var så många människor, menar de multiplayerdelen? Att det var så många personer som har med lönnmördaren jag menar är det en del av multiplayer? Eller är det det de vill visa? För övrigt så fungerar diktafon en iPhone väldigt bra. Eller inte som ni ser så du menar varför inte lika bra som det andra. Jag försöker skriva detta inlägg med hjälp av diktafondikta jouren, med hjälp av dictation.

Visar man inte bara starten på Revolutionen, tog det inte som att alla med huva var assassins, även om det var många sådana också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

ZF
Medlem
Skrivet av Theade:

Står 14 i videon och 13 på FZs spelsida?
Är det någon förhandsbokning lyx?
Jag tycker att trailern var snygg men jag förstod inte poängen med att det var så många människor, menar de multiplayerdelen? Att det var så många personer som har med lönnmördaren jag menar är det en del av multiplayer? Eller är det det de vill visa? För övrigt så fungerar diktafon en iPhone väldigt bra. Eller inte som ni ser så du menar varför inte lika bra som det andra. Jag försöker skriva detta inlägg med hjälp av diktafondikta jouren, med hjälp av dictation.

synkronistiskt autodidaktisk fonetikdiaktomi trakatomi.

verkar trots allt vara snäppet mindre underhållande än att bara trycka på föreslaget ord i diverse tangentbord för smurfplattor..

Medlem

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

Medlem
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Medlem

Fz glömde nämna att man måste minst ha ett gtx 780 för att se trailern

Medlem
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Tack, det gillas

Medlem
Skrivet av nils45:

Fz glömde nämna att man måste minst ha ett gtx 780 för att se trailern

Det är ett YouTube-klipp...

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av nils45:

Fz glömde nämna att man måste minst ha ett gtx 780 för att se trailern

Det är ett YouTube-klipp...

Ironi
FatWithBeard

Medlem
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Gameplay?! Det hade jag missat att det fanns ute...
Men tack! Nu vet jag att jag hade rätt om spelet, det är samma skit som alla de andra i serien, ingenting nytt mer än polering på stridssystemet.
Han hoppar mellan tak och osynliga "fästen" som man ej kan kontrollera själv vissa gånger. Det bästa vapnet är kniven han har i ärmen, dödar alltid på 1 hugg osv osv...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hade varit roligare om de faktiskt pratade franska i spelet.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Sämst trailer jämfört med Wither 3 - The Trail

Medlem
Medlem

Haha bästa var den den tjockisen tafsade på damen


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av nils45:

Fz glömde nämna att man måste minst ha ett gtx 780 för att se trailern

Det är ett YouTube-klipp...

Ironi
FatWithBeard

Sarkasm...

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Gameplay?! Det hade jag missat att det fanns ute...
Men tack! Nu vet jag att jag hade rätt om spelet, det är samma skit som alla de andra i serien, ingenting nytt mer än polering på stridssystemet.
Han hoppar mellan tak och osynliga "fästen" som man ej kan kontrollera själv vissa gånger. Det bästa vapnet är kniven han har i ärmen, dödar alltid på 1 hugg osv osv...

Dom har ändrat klättringsystemet och lagt till ett stealthsystem. Du kan heller inte one-hit:a allt som rör sig och det är mycket svårare när det kommer mer än två motståndare samtidigt. Sååå Det känns som du inte har fått en korrekt bild av spelet?

Du har rätt till din åsikt givetvis men kände att den va orättvis och kände mig tvungen att svara

Medlem

Är klippet i 60fps? Kan inte se på den annars....huehuehue

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Gameplay?! Det hade jag missat att det fanns ute...
Men tack! Nu vet jag att jag hade rätt om spelet, det är samma skit som alla de andra i serien, ingenting nytt mer än polering på stridssystemet.
Han hoppar mellan tak och osynliga "fästen" som man ej kan kontrollera själv vissa gånger. Det bästa vapnet är kniven han har i ärmen, dödar alltid på 1 hugg osv osv...

Dom har ändrat klättringsystemet och lagt till ett stealthsystem. Du kan heller inte one-hit:a allt som rör sig och det är mycket svårare när det kommer mer än två motståndare samtidigt. Sååå Det känns som du inte har fått en korrekt bild av spelet?

Du har rätt till din åsikt givetvis men kände att den va orättvis och kände mig tvungen att svara

Stämmer det så är det kanske värt att prova nån demoversion först

Men jag gillar inte den nya trenden på "alla" nya spel, att kunna se genom väggar, det förstör ju hela spelupplevelsen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Sidewinders:
Skrivet av totte1015:

GameplayGameplayGameplayGameplayGameplayGameplay

varsågod, här är en drygt halvtime av allt gameplay som släppts.
https://www.youtube.com/watch?v=7eMoeet22kI

Gameplay?! Det hade jag missat att det fanns ute...
Men tack! Nu vet jag att jag hade rätt om spelet, det är samma skit som alla de andra i serien, ingenting nytt mer än polering på stridssystemet.
Han hoppar mellan tak och osynliga "fästen" som man ej kan kontrollera själv vissa gånger. Det bästa vapnet är kniven han har i ärmen, dödar alltid på 1 hugg osv osv...

Dom har ändrat klättringsystemet och lagt till ett stealthsystem. Du kan heller inte one-hit:a allt som rör sig och det är mycket svårare när det kommer mer än två motståndare samtidigt. Sååå Det känns som du inte har fått en korrekt bild av spelet?

Du har rätt till din åsikt givetvis men kände att den va orättvis och kände mig tvungen att svara

Stämmer det så är det kanske värt att prova nån demoversion först

Men jag gillar inte den nya trenden på "alla" nya spel, att kunna se genom väggar, det förstör ju hela spelupplevelsen

Det är just det dom verkar ha ändrat i Unity från Black flag där man såg igenom allting oavsett om man var i "eagle mode" eller inte (och det var ju skitfult och irriterande) och nu går det bort efter ett par sekunder så det bara är en 2D markering över huvudet på "målet", det fungerade utmärkt i "Far cry 3" när man först markerade alla fiender och det lär nog fungera bra här också.

Inget av dom kommer nog i närheten av hur "Spliter cell conviction" hanterade att se igenom vägar (det bästa sättet) med "sonar" som man bara kunde se igenom en eller två vägar och i princip bara fungera ett par sekunder så länge man inte rörde på sig.
Så länge det finns något "straff" eller något man måste ge upp när man använder det kommer det användas hela tiden, kolla bara på Batman Arkham serien det finns inget skäl att stänga av x-ray vision.

Medlem

Jäklar vad folk gnäller. Gameplay ser bra ut, gillar ändringarna, trailern var fräck. Älskar serien, gillar det jag sett av Unity än så länge.

Jag ser mig själv spendera en massa timmar i det här.

Smaken som baken osv.

Medlem

Tror att en del av gameplay-ändringarna kommer att vara mycket välkomna, och jag diggar verkligen att vi äntligen fick franska revolutionen.

Dock ställer jag mig frågan jag ställt mig jävligt länge i serien nu: assassins är ett "hemligt" sällskap som gärna röjer sin identitet för totala främlingar och lönnmördar i stora skaror på öppen gata? Dafuq? Om man ville behålla wiben av ett hemligt sällskap så har man totalt misslyckats, och jag tycker att mycket av känslan i spelen gått förlorad på grund av det.

Medlem

Gillade inte trailern.

Medlem

30fps.. inget köp för mig. Får vänta och se om dom fixar det till pc versionen.

1
Skriv svar