Far Cry 4 – spana in livet i the midlands

Robot
Far Cry 4 – spana in livet i the midlands
Medlem
Far Cry 4 – spana in livet i the midlands

Kommer bli awesome!


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Är det samma systemkrav på PC för Farcry 4 som för AC:Unity må tro?

Medlem

Har inte spelat något Far Cry hittills, men det här ser ut som ett köp.
Blir lite orolig av alla släppta klipp dock, är inte förtjust av spel som blir stillastående alltför ofta av videoklipp för att rulla på handlingen..

Medlem

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1',2,3'an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Är det samma systemkrav på PC för Farcry 4 som för AC:Unity må tro?

Knappast, antalet AI är t.ex. ganska få i jämförelse. Och det är nog inte ens samma motor väl?

Medlem

Farcry4 blir nog grymmt 2an sög ju röv det va inte bra någonstans 3an va helt okej tycker jag

Medlem
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1',2,3'an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Gillade du inte 1:an? Personligen tyckte jag den var riktigt riktigt cool/bra!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag är skeptisk. Men kommer köpa det iaf.

Medlem

Jodå farcry 1 va grymmt glömmde skriva det förut fast nu väntar jag mest till gtav farcry4 advanced warfare:)

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&amp;#039;,2,3&amp;#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Gillade du inte 1:an? Personligen tyckte jag den var riktigt riktigt cool/bra!

Jo 1'an var bra och när det kom så var det lite unikt. Men det var inte super bra. I tvåans Afrika spawnade fi upp som svampar vis utposterna, ok med trean där kan man ju välja om de ska ploppa upp mer fi he he
Så när man fått lite kul vapen så kunde man ha sin egna lilla röjar fest. O slapp starta BF3 för lite killingspree.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Gaara:

Är det samma systemkrav på PC för Farcry 4 som för AC:Unity må tro?

Knappast, antalet AI är t.ex. ganska få i jämförelse. Och det är nog inte ens samma motor väl?

Ingen aning, tänkte mest att det är 2st Ubisoft spel som kommer ungefär samtidigt, båda ser rätt krävande ut med Ubisoft mått mätt

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&amp;#039;,2,3&amp;#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Gillade du inte 1:an? Personligen tyckte jag den var riktigt riktigt cool/bra!

Ettan var riktigt bra, fram tills monstren dök upp...

Medlem

tja 400 eller ca 5 pizzor lär jag nog kunna avara för det här, även om det nu kanske inte skulle leva upp till förväntningarna.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&amp;amp;#039;,2,3&amp;amp;#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Gillade du inte 1:an? Personligen tyckte jag den var riktigt riktigt cool/bra!

Ettan var riktigt bra, fram tills monstren dök upp...

Bra att de dök upp, för vid det laget så hade människofienderna blivit tråkiga. Spelade igenom det under sommaren igen och det är extremt mycket svårare än dagens spel, mycket "tack" vare att AIn har för perfekt syn och siktande plus att man inte kan se fienderna på långt avstånd p.g.a. lågt drawdistance.

Musiken är generellt kanon, och inomhusmiljöerna är mycket bättre än i de nyare Far Cry spelen. 1an är bättre på att skapa upp stämningar som man kan sjunka in i.

Medlem
Skrivet av Petrik:

tja 400 eller ca 5 pizzor lär jag nog kunna avara för det här, även om det nu kanske inte skulle leva upp till förväntningarna.

80 kronors pizzor? Måste vara fina pizzor!
Men jag gillar tänket! Det ska jag börja använda när folk gnäller att spel är dyrt!


signatur

Niet.

Medlem

Far Cry 3.5.

Skaffar nog det spelet då det har gått ett år. Älskar Far Cry 3.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Far Cry 3.5.

Skaffar nog det spelet då det har gått ett år. Älskar Far Cry 3.

Vad kräver du för att den ska kallas 4?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Freffo:

Far Cry 3.5.

Skaffar nog det spelet då det har gått ett år. Älskar Far Cry 3.

Vad kräver du för att den ska kallas 4?

Det skulle vara ett dåligt skämt. Lite som alla skrev: Battlefield 3.5 till Battlefield 4

Medlem
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&#039;,2,3&#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Ettan och trean var ju helt klart dom bästa i serien, tvåan är inte dåligt men det håller inte samma mått, trean har ju gått tillbaka lite till hur ettan var.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Freffo:

Far Cry 3.5.

Skaffar nog det spelet då det har gått ett år. Älskar Far Cry 3.

Vad kräver du för att den ska kallas 4?

Det skulle vara ett dåligt skämt. Lite som alla skrev: Battlefield 3.5 till Battlefield 4

Fast battlefield 4 är faktiskt ett bf 3.5, jag spelar bf 4 men det ändrar inte till att jag ännu anser det är ett bf 3 med vissa ändringar endast, far cry 4 kommer ju ändå var stor skillnad från vad trean är så det är lite väl svårt att påstå det kommer bli en far cry 3.5

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&amp;amp;amp;#039;,2,3&amp;amp;amp;#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok. MP delen är inte intressant för mig. Risk för att det blir likt trean i spel sätt är väl kanske stor. Men nöter man BF och COD fps så är detta ok.

Gillade du inte 1:an? Personligen tyckte jag den var riktigt riktigt cool/bra!

Ettan var riktigt bra, fram tills monstren dök upp...

Bra att de dök upp, för vid det laget så hade människofienderna blivit tråkiga. Spelade igenom det under sommaren igen och det är extremt mycket svårare än dagens spel, mycket "tack" vare att AIn har för perfekt syn och siktande plus att man inte kan se fienderna på långt avstånd p.g.a. lågt drawdistance.

Musiken är generellt kanon, och inomhusmiljöerna är mycket bättre än i de nyare Far Cry spelen. 1an är bättre på att skapa upp stämningar som man kan sjunka in i.

Ettan är skit bra och håller med om att det var mycket svårare, enda problemet är att AIn ser genom vissa väggar, typ i lägret man kommer till när man ska sno en bil, jag dog flertalet gånger för att dom sköt igenom tältväggen, och då smög jag dessutom.

Medlem

Klagar absolut inte, men klart att det ska ingå lite bröst så att man återigen gör dåliga val och förråder sina vänner i spelet.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Gaara:

Är det samma systemkrav på PC för Farcry 4 som för AC:Unity må tro?

Knappast, antalet AI är t.ex. ganska få i jämförelse. Och det är nog inte ens samma motor väl?

FarCry 4 har väl DuneEngine, medans AC har Unity engine. (kanske säger fel på ac, men de är två helt olika motorer!)


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1',2,3'an var väl inte super men som tids fördriv helt ok.

Tycker tvärtom att ettan var ruskigt underbar, och väldigt nyskapande. Bäst i serien hittills. Svår som fan på Hard.

Medlem
Skrivet av sith:
Skrivet av chopper:

Inbillar mig att det blir många roliga timmar med detta. 1&#039;,2,3&#039;an var väl inte super men som tids fördriv helt ok.

Tycker tvärtom att ettan var ruskigt underbar, och väldigt nyskapande. Bäst i serien hittills. Svår som fan på Hard.

Visst var den bra men väldigt buggig når den kom...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar