Denna vecka

Medlem
Denna vecka

Sjuk vecka

Denna vecka släpps två spel jag längtat till länge nu. Det är lords of the fallen och sunset overdrive. Förut var det tomt med spel. Några få titlar här och där. Sedan helt plötsligt kommer allt på en gång, nu tänker man på hur man ska hinna spela allt.
Är glad att sunset overdrive fick bra betyg. Jag hade köpt det oavsett betyg, det är ett spel i min smak helt klart. Med konstig humor och roliga vapen.

Sedan lords med sin darksiders/ darksouls anda. Ett spel som är lite snällare än dark souls men andas samma atmosfär.

Sedan nästa vecka den tredje, kommer nya Cod som jag hoppas kommer bli lika roligt som det ser ut på alla videos man sett. Lite tråkigt att det blev läckt innan release, men verkar vara väldigt jobbigt att hålla hemligheter hemliga i spelbranschen.

November
Så denna månaden med alla dessa spel plus Far cry 4, som jag hoppas inte bara är ett spel som de spottat ut för att far cry 3 blev så populärt. Att de tagit sin tid och verkligen försökt förbättra spelet, istället för ett far cry 3.5 som det ser ut som på de jag har fått se tyvärr.

#blogg

Skribent
Denna vecka

Kommer en recension på Lords of the Fallen i morgon


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Kommer en recension på Lords of the Fallen i morgon

Ska bli kul att läsa den Hoppas det är lika bra, som jag tror att det är

Skrivet av Johan Olander:

Kommer en recension på Lords of the Fallen i morgon

"Lords of the Fallen", det måste ju handla om "Guardians" från "Destiny" då


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar