Sony visar upp nya uppdateringen till Playstation 4

Robot
Sony visar upp nya uppdateringen till Playstation 4
SoL
Medlem
Sony visar upp nya uppdateringen till Playstation 4

Jag håller tummarna för HBO

Medlem

fan i mig på tiden att man kan pausa sina nerladdningar

Inaktiv

Fasiken vad de har sackat efter Xbox One sedan i fjol.
Kul att det kommer lite nyheter till den iafl.

ZF
Medlem

va, har Xboxen redan remote eller share play?

Medlem
Skrivet av SoL:

Jag håller tummarna för HBO

Ja tack, det vore hemskt praktiskt. Jag har inte fattat varför HBO Nordic inte fått ändan ur vagnen och lagt till sin service till konsoler.

Medlem

Verkar vara något fel i artikeln.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jättebra uppdatering! Äntligen kan man ladda upp klippen direkt till sin Youtubekanal.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Jättebra uppdatering! Äntligen kan man ladda upp klippen direkt till sin Youtubekanal.

Kommer att laddas upp så mycket onödigt. Ska bli skoj!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av SoL:

Jag håller tummarna för HBO

Ja tack, det vore hemskt praktiskt. Jag har inte fattat varför HBO Nordic inte fått ändan ur vagnen och lagt till sin service till konsoler.

Hbo finns på x360


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av SoL:

Jag håller tummarna för HBO

Ja tack, det vore hemskt praktiskt. Jag har inte fattat varför HBO Nordic inte fått ändan ur vagnen och lagt till sin service till konsoler.

Hbo finns på x360

Ja, jag såg precis att de har lagt till 360, mitt fel att jag inte lagt märke till den uppdateringen. Men det skulle vara trevligt att ha till de nya konsolerna då de gamla är bortplockade.

Inaktiv

HBO fanns väl även till PS3 eller?

Medlem

Inte ett ord om möjligheten att spela ps4 på z3 via wifi. Bra jobbat Sony....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av anon_81726:

HBO fanns väl även till PS3 eller?

Inte HBO Nordic. Kanske HBO GO (eller vad "riktiga" HBO nu heter), men jag har min PS3:a i sovrummet för att köra netflix och viaplay och svär dagligen för att jag inte kan använda mitt HBO Nordic-konto på den. Blir upprörd bara av att tänka på det;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Väldigt bra uppdatering.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Härligt att dom jobbat på


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag vill kunna spela på min z3! Vafan... "coming soon"..

Medlem

HBO Nordic är ju helt värdelöst. de har fortfarande inte lyckats få fram en app till LG smart-tv...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jag som här trodde det bara skulle vara värdelösa uppdateringar (för mig). Men tji fick jag, har inte haft något jag velat ladda upp på youtube och har faktiskt trott att det vart möjligt hela tiden xD

Medlem

Wooow holy shit! Är de verkligen sant att man kan sätta i en usb med musik o spela upp de? Hur ska man lyckas hänga med när tekniken går så fort fram?

Stort framsteg!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Wooow holy shit! Är de verkligen sant att man kan sätta i en usb med musik o spela upp de? Hur ska man lyckas hänga med när tekniken går så fort fram?

Stort framsteg!

Dags att gräva fram sin Jens of Sweden!

Inaktiv
Skrivet av JohnnyGreed:

HBO Nordic är ju helt värdelöst. de har fortfarande inte lyckats få fram en app till LG smart-tv...

Vilken LG, den med WebOS eller deras äldre? Är det före WebOS kan du nog glömma det.

Inaktiv

Ingen streaming DLNA än på PS4? One är suverän med det, tom bättre än 360.

Medlem
Skrivet av anon_81726:
Skrivet av JohnnyGreed:

HBO Nordic är ju helt värdelöst. de har fortfarande inte lyckats få fram en app till LG smart-tv...

Vilken LG, den med WebOS eller deras äldre? Är det före WebOS kan du nog glömma det.

Antar att den inte är WebOs då Tvn är tre år gammal?!? Oavsett så verkar ju HBO Nordic ligga mil efter Netflix som lyckats med att få ut appar till i princip alla format.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

1
Skriv svar