Dino-shootern Primal Carnage: Extinction är snart på Steam

Robot
Medlem
Dino-shootern Primal Carnage: Extinction är snart på Steam

Svagt av dem att köra över sina trogna fans och sälja den utlovade gratisuppdateringen som ett nytt spel.

Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Svagt av dem att köra över sina trogna fans och sälja den utlovade gratisuppdateringen som ett nytt spel.

vad jag läste idag så skulle folk som redan äger primal få detta gratis, fast jag kanske missförstod det hela.

Medlem

Är det bara jag som tyckte trailern såg kasst gjord ut? I början så står några dinosaurier och har spasmer. Sen så kommer den stora dinosaurien och slänger iväg helikoptern efter det så går den och ljudet är inte i synk med fotstegen den tar...

Edit: spelling

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Bojkott:

Svagt av dem att köra över sina trogna fans och sälja den utlovade gratisuppdateringen som ett nytt spel.

vad jag läste idag så skulle folk som redan äger primal få detta gratis, fast jag kanske missförstod det hela.

Vart stod det? Jag kollade på deras hemsida lite hastigt igår kväll och då skulle de återkomma om besked. Dock lät det då som att man skulle få köpa det nya till ett reducerat pris.

Medlem

skitspel vem bryr sig.. finns väl en anledning det blev nerlagt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Bojkott:

Svagt av dem att köra över sina trogna fans och sälja den utlovade gratisuppdateringen som ett nytt spel.

vad jag läste idag så skulle folk som redan äger primal få detta gratis, fast jag kanske missförstod det hela.

Vart stod det? Jag kollade på deras hemsida lite hastigt igår kväll och då skulle de återkomma om besked. Dock lät det då som att man skulle få köpa det nya till ett reducerat pris.

kan ha missförstått, läste på deras facebook sida då stod det såhär (If you already own Primal Carnage, don't worry- news will follow soon!)

Kan ju vara reducerat pris som du säger, men ser väl när dom kommer med mer info

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

skitspel vem bryr sig.. finns väl en anledning det blev nerlagt.

Och du läser den här artikeln för att...?

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:
Skrivet av SWEBarb:

skitspel vem bryr sig.. finns väl en anledning det blev nerlagt.

Och du läser den här artikeln för att...?

För grabben inte har något vettigt om dagarna att göra utan att han måste gnälla för att skapa en scen

1
Skriv svar