Film visar hur du pimpar ditt vrålåk i The Crew

Robot
Medlem
Film visar hur du pimpar ditt vrålåk i The Crew

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Avstängd
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Den här videon gjorde det klart, att detta är ett spel jag helst skippar.

Medlem

sitter och funderar på ett köp...gillar delen med softrpg, ogillar delen där verkar "krävas" ett kompisgäng att spela med för att fullt ut utnyttja spelet i de högre nivåerna.
har jag förstått fel?

Medlem

Längtar tills detta släpps. Åh vad jag längtar!

Medlem

De har sin stora numera (hrm) arkad-propotionerade usa-karta.. det är tyvärr också allt.
Men det har iallafall lite bättre fysik än tdu2 (de har de flesta spel ).
Varning dock för:
Ev. inga backspeglar, idag sett väldigt få fordon, ev. ingen textchatt på PC, (nitros).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.

om man inte har tid för spelande, vad fan är då poängen med att spela från början?


signatur

God is dead

Avstängd
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.

om man inte har tid för spelande, vad fan är då poängen med att spela från början?

Läs om läs rätt. Folk som kanske inte har SÅ MYCKET tid att spendera på spelande. Finns personer som har barn, hus, jobb m.m som kanske måste prioritera andra saker än just spelandet och bara hinner spela 1-2 timmar per vecka. Även andra hobbys kan förorsaka att just spelandet faller bort. Du får det att låta som att det är onödigt att spela om man inte hinner spela varje dag. Skärp dig och försök sätta dig in i andra människors vardag före du spottar skit runt dig.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

FM-guru
F.d. Sisyr

Slås på fingrarna något enormt av APB när det gäller detta; styla bilar.

Medlem

"förmodligen kommer att köras i 60 fps till PC. Om det inte medför problem vill säga."

Men hur svårt kan det vara? Hur kan man koda så att det blir problem bara för att det är högre fps än slideshow? Är väl typ 80-tal att tima saker efter fameraten!!!

Funkade iofs bra under betan att modda så att det gick i 60 fps.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.

om man inte har tid för spelande, vad fan är då poängen med att spela från början?

Läs om läs rätt. Folk som kanske inte har SÅ MYCKET tid att spendera på spelande. Finns personer som har barn, hus, jobb m.m som kanske måste prioritera andra saker än just spelandet och bara hinner spela 1-2 timmar per vecka. Även andra hobbys kan förorsaka att just spelandet faller bort. Du får det att låta som att det är onödigt att spela om man inte hinner spela varje dag. Skärp dig och försök sätta dig in i andra människors vardag före du spottar skit runt dig.

om man har barn som anledning så kanske man ska slösa bort dom pengarna på en familjekväll med barnen istället för att ta sig längre i ett spel för att spara tid? (skulle dessutom vara en mer minnesvärd upplevelse) lixom en del utav spelglädjen försvinner ju totalt när man "fuskar" sig fram genom att göra det lättare för sig. istället för att känna att fuck yeah jag klarade av det!

och är det verkligen så hemskt att det tar lite extra tid att ta sig igenom spelet pga att man inte har lika mycket tid som andra?


signatur

God is dead

Avstängd
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.

om man inte har tid för spelande, vad fan är då poängen med att spela från början?

Läs om läs rätt. Folk som kanske inte har SÅ MYCKET tid att spendera på spelande. Finns personer som har barn, hus, jobb m.m som kanske måste prioritera andra saker än just spelandet och bara hinner spela 1-2 timmar per vecka. Även andra hobbys kan förorsaka att just spelandet faller bort. Du får det att låta som att det är onödigt att spela om man inte hinner spela varje dag. Skärp dig och försök sätta dig in i andra människors vardag före du spottar skit runt dig.

om man har barn som anledning så kanske man ska slösa bort dom pengarna på en familjekväll med barnen istället för att ta sig längre i ett spel för att spara tid? (skulle dessutom vara en mer minnesvärd upplevelse) lixom en del utav spelglädjen försvinner ju totalt när man "fuskar" sig fram genom att göra det lättare för sig. istället för att känna att fuck yeah jag klarade av det!

och är det verkligen så hemskt att det tar lite extra tid att ta sig igenom spelet pga att man inte har lika mycket tid som andra?

Nej det är inte absolut inte något hemskt. Det är inte det jag frågar om.
Är det verkligen så hemskt att en person som inte hinner spela så mycket som andra får uppleva spelets end game saker lite snabbare då?

Vill bara försöka få svar på varför mikrotransaktioner är så förbannat hemska när du ändå inte blir tvingad att köpa dom.

Håller absolut med om att en hel del av spelupplevelsen försvinner om man köper dessa... men varför ska alla utgivare hängas från röven och liknas vid Satan själv bara för att alternativet till mikrotransaktioner finns med?

Detta gäller inte dig, utan bara som en jämförelse:
Lite intressant är ju dock att när det gäller mikrotransaktioner så är det djävulens påhitt för att det är fusk att köpa till sig saker, men när Rockstar drog bort alla hackade pengar från gta online, då var det rockstar som var the bad guy istället för att det tydligen var så mycket roligare när man fick allting serverat på ett silverfat.

Jag köper aldrig stuff in-game via mikrotransaktioner. Och är det spel som tvingar dessa på en så spelar jag inte spelet.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Angust:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Stich:

Mikrotransfer för att kunna göra detta som vanligt giriga Ubisoft?

Förstår verkligen inte varför folk blir så skitnödiga över mikrotransaktioner... Du är ju inte tvingad till att använda dig av dom.

Tycker själv det är bra för personer som kanske inte har så mycket tid att spendera på spelande.

om man inte har tid för spelande, vad fan är då poängen med att spela från början?

Läs om läs rätt. Folk som kanske inte har SÅ MYCKET tid att spendera på spelande. Finns personer som har barn, hus, jobb m.m som kanske måste prioritera andra saker än just spelandet och bara hinner spela 1-2 timmar per vecka. Även andra hobbys kan förorsaka att just spelandet faller bort. Du får det att låta som att det är onödigt att spela om man inte hinner spela varje dag. Skärp dig och försök sätta dig in i andra människors vardag före du spottar skit runt dig.

om man har barn som anledning så kanske man ska slösa bort dom pengarna på en familjekväll med barnen istället för att ta sig längre i ett spel för att spara tid? (skulle dessutom vara en mer minnesvärd upplevelse) lixom en del utav spelglädjen försvinner ju totalt när man "fuskar" sig fram genom att göra det lättare för sig. istället för att känna att fuck yeah jag klarade av det!

och är det verkligen så hemskt att det tar lite extra tid att ta sig igenom spelet pga att man inte har lika mycket tid som andra?

Nej det är inte absolut inte något hemskt. Det är inte det jag frågar om.
Är det verkligen så hemskt att en person som inte hinner spela så mycket som andra får uppleva spelets end game saker lite snabbare då?

Vill bara försöka få svar på varför mikrotransaktioner är så förbannat hemska när du ändå inte blir tvingad att köpa dom.

Håller absolut med om att en hel del av spelupplevelsen försvinner om man köper dessa... men varför ska alla utgivare hängas från röven och liknas vid Satan själv bara för att alternativet till mikrotransaktioner finns med?

Detta gäller inte dig, utan bara som en jämförelse:
Lite intressant är ju dock att när det gäller mikrotransaktioner så är det djävulens påhitt för att det är fusk att köpa till sig saker, men när Rockstar drog bort alla hackade pengar från gta online, då var det rockstar som var the bad guy istället för att det tydligen var så mycket roligare när man fick allting serverat på ett silverfat.

Jag köper aldrig stuff in-game via mikrotransaktioner. Och är det spel som tvingar dessa på en så spelar jag inte spelet.

Vist jag kan förstå att man vill se end game i ett spel (men har man inte den tiden som krävs så kanske man inte ska köpa skyrim eller ett MMO tex), men när det förstör för resterande spelare allt för ofta (inte alltid) men allt för många gånger har spel mekaniken fått stå i skymundan för mikrotransaktioners intåg, kan bara ta forza 5 som ett exempel där du kan köpa in-game pengar för riktiga pengar. vilket dom gjort att i spelet så tjänar du ihop pengar så sjukt slött så att du till slut ska slänga fram riktiga pengar för att kunna köra den bilen du vill.

påverkar det inte spelmekaniken så är jag okej med det så länge det inte bara känns som ett girigt inlägg från utgivaren. som sedan sprider sig värre än pesten.

Samt att jag är rädd att jag en dag kommer sitta där med stracraft 3 och försöka bygga en zerg där det dyker upp ett meddelande att du kan betala 5$ för att skynda på produktionen med 10%


signatur

God is dead

Medlem

Ska redan bojkotta, men det känns som om att de kompenserar för något.

- Jag antar att det bara är färdig presets och inte komponenter man kan välja.. #nextgen

Förhansboka ej!

1
Skriv svar