Storslagen lanseringstrailer för Farming Simulator 15

Robot
Storslagen lanseringstrailer för Farming Simulator 15
Medlem
Storslagen lanseringstrailer för Farming Simulator 15

Är jag sjuk som faktiskt ska spela detta?

Releasehästryttare

Nån som vet om det har occulus rift stöd ?

Medlem

NIce, så avkopplande spel. Mångas våta dröm att få köra tunga maskiner, att man inte insett att det fanns en marknad för det tidigare? Tycker Giant gör det här med finess.

Medlem
Skrivet av Devan:

Nån som vet om det har occulus rift stöd ?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent

Att jag ska behöva gå in på min fritid och styra upp kommentarsfältet...


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

https://www.youtube.com/embed/gEJHrmliVQw

Att jag ska behöva gå in på min fritid och styra upp kommentarsfältet...

Tror den videon är ansvarig för mer än hälften av denna series sales.

garanterat att va minst lika underhållande som Chemical Spillage Simulator

Medlem

Såg roligare ut att hugga träd än att harva åkern.. Väntar på KO(nsoll)-släppet tror jag..

Medlem

Märks att föregångaren blev populär, det syns att de haft större budget denna gången.

ELF
Medlem

Bara att börja plugga inför spelsläppet då då....
https://www.youtube.com/playlist?list=PLcBnzaiopzUxEnOfhQ2zWg...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Är jag sjuk som faktiskt ska spela detta?

Inte alls, jag tänkte precis samma sak. Gillade FS13 starkt och har sett fram emot detta ganska länge nu. Vet dock inte om det är bra eller dåligt att se fram emot ett sånt här spel, men det är extremt avslappnande.

Riktigt bra spel, har väntat sedan första trailern.
De som inte gillar sådana här spel gör bäst i att inte släppa dumma kommentarer.
Det finns egentligen bara två simulatorserier som håller riktigt bra klass vilka är Euro Truck Simulator 2 och Farming Simulator serien kan väl även vara något tåg spel också.
Problemet med hela branschen är dock att det finns så mycket "skitspel" där ute och att de som inte vet lika mycket om simulatorspelen drar alla över samma kam.
Som sagt ny grafik och nya tjänster att utföra blir kanon, jobbiga två dagar detta.

Medlem

Det jag dock ledsnar på fort i FS serien är bara att göra samma sak såpass många gånger tills man får ihop lite pengar för att köpa en fräsigare combine...maskin (kan inte ens det svenska ordet för maskinen) och sedan göra samma sak om och om igen...

Får se om jag ger mig på en server för samspel med andra, om det är värt eller inte

Medlem

"plogsamt", haha, snyggt!

Simulatorspel är inte för alla, man måste ha tålamod och orka göra samma sak flera gånger, precis som i verkligheten, dvs så och skörda osv....
Vill man tjäna pengar snabbt i FS serien är det ju bara att odla majs och sedan sälja till biogas fabriken.
Men det är som du säger det jobbiga är i starten innan man har råd med bättre utrustning.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det jag dock ledsnar på fort i FS serien är bara att göra samma sak såpass många gånger tills man får ihop lite pengar för att köpa en fräsigare combine...maskin (kan inte ens det svenska ordet för maskinen)

Jag tror att ordet min herre söker är skördetröska eller "Tröska" som man oftast säger

Medlem
Skrivet av ToRcH:
Skrivet av totte1015:

Det jag dock ledsnar på fort i FS serien är bara att göra samma sak såpass många gånger tills man får ihop lite pengar för att köpa en fräsigare combine...maskin (kan inte ens det svenska ordet för maskinen)

Jag tror att ordet min herre söker är skördetröska eller "Tröska" som man oftast säger

Say whaaaat? o.O

Megadelux
Skrivet av Nightcrawler78:

Riktigt bra spel, har väntat sedan första trailern.
De som inte gillar sådana här spel gör bäst i att inte släppa dumma kommentarer.
Det finns egentligen bara två simulatorserier som håller riktigt bra klass vilka är Euro Truck Simulator 2 och Farming Simulator serien kan väl även vara något tåg spel också.
Problemet med hela branschen är dock att det finns så mycket "skitspel" där ute och att de som inte vet lika mycket om simulatorspelen drar alla över samma kam.
Som sagt ny grafik och nya tjänster att utföra blir kanon, jobbiga två dagar detta.

Eller så slår Fs2004 och fsx detta med längder gällande simulering.

Medlem

Gillade Euro truck simulator men tror inte att jag kommer att gilla farm simulator, så de blir inge köp här.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag har 13 och gillade det. Tyckte dock att det var svårt att veta vilka maskiner man skulle ha till vad.

Medlem

Men det blir nog ett köp - i väntan på AC och Ravens cry.
HÅLL I HATTEN

Www.Fetmedskagg.se

Skribent

Jag tror att anledningen till att seriens sena delar skördat sådana stora framgångar, är för att utgivaren planterat idén om spelet tidigt. Ibland vete inte vi konsumenter vad vi vill ha och då tar det ett tag för att fröet ska gro.

(Är genuint intresserad av det här spelet.)


signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr

Känner igen låten så jävla väl men kommer inte på vad den heter. Någon?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag tror att anledningen till att seriens sena delar skördat sådana stora framgångar, är för att utgivaren planterat idén om spelet tidigt. Ibland vete inte vi konsumenter vad vi vill ha och då tar det ett tag för att fröet ska gro.

(Är genuint intresserad av det här spelet.)

Nu är måttet rågat, man får hoppas att de drar sitt vassaste strå till stacken.

Havre Bra!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Johan Olander:

Jag tror att anledningen till att seriens sena delar skördat sådana stora framgångar, är för att utgivaren planterat idén om spelet tidigt. Ibland vete inte vi konsumenter vad vi vill ha och då tar det ett tag för att fröet ska gro.

(Är genuint intresserad av det här spelet.)

Nu är måttet rågat, man får hoppas att de drar sitt vassaste strå till stacken.

Havre Bra!

Hö hö hö hö....

Medlem
Skrivet av Mushkot:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Johan Olander:

Jag tror att anledningen till att seriens sena delar skördat sådana stora framgångar, är för att utgivaren planterat idén om spelet tidigt. Ibland vete inte vi konsumenter vad vi vill ha och då tar det ett tag för att fröet ska gro.

(Är genuint intresserad av det här spelet.)

Nu är måttet rågat, man får hoppas att de drar sitt vassaste strå till stacken.

Havre Bra!

Hö hö hö hö....

Först fattade jag inte, sen började jag asharva.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar