Då släpps Star Wars: Battlefront

Robot
Då släpps Star Wars: Battlefront

EA berättar när Dice ska vara färdiga med sin Star Wars-shooter.

#star-wars-battlefront, #ea, #dice, #star-wars-battlefront-iii, #free-radical-design


Medlem
Då släpps Star Wars: Battlefront

Hoppas dom lärt sig av bf4. För har detta spel samma problem med netcode och lagg som bf4 så kommer jag aldrig mer köpa ett DICE spel ever. Hoppas också för DICE skull att dom inte tvingas släppa spelet i förtid. håller tummarna på detta spel hoppet är det sista som lämnar


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Få spel som jag längtar till men det här...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är ju samma motor som i bf4 så misstänker det kan bli snarlika problem om man har otur.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Är ju samma motor som i bf4 så misstänker det kan bli snarlika problem om man har otur.

Beror ju helt och hållet på, bf3 och bf4 släpptespå tok för tidigt, för dom har alltjämt så förbannat bråttom att få ut sina titlar även om det är viktigare att finputsa.
Netcoden hade säkerligen kunnat vara bra om det inte vore för att deras motto verkar vara att allt ska ut så fort som det bara går

Medlem

Blir bara ett nytt BF4 som blir överhypat, folk går på det igen och blir förbannade när deras spel är halvfärdigt.

Bääähähähähähähääää säger fåren.


signatur

I drank what?

Medlem

Lagom till nästa Star Wars film med. Smart.
Om de använder samma motor borde de ju kunna den utan och innan vid det här laget så förhoppningsvis funkar det.

Inaktiv
Skrivet av Evilof:

Lagom till nästa Star Wars film med. Smart.
Om de använder samma motor borde de ju kunna den utan och innan vid det här laget så förhoppningsvis funkar det.

Det är EA som är utgivarna, så hoppas inte på att det blir finpolerat...allt ska stressas ut och finjusteringar/patchar tas hand om när spelet redan är sålt...

Medlem

blir så jääääääävla fett!!! =D

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Notumforce:

Är ju samma motor som i bf4 så misstänker det kan bli snarlika problem om man har otur.

Beror ju helt och hållet på, bf3 och bf4 släpptespå tok för tidigt, för dom har alltjämt så förbannat bråttom att få ut sina titlar även om det är viktigare att finputsa.
Netcoden hade säkerligen kunnat vara bra om det inte vore för att deras motto verkar vara att allt ska ut så fort som det bara går

Hoppas så klart på att dom lyckas.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Är ju samma motor som i bf4 så misstänker det kan bli snarlika problem om man har otur.

BF4 börjar ju bli riktigt bra nu så tabbar man sig inte totalt och ska pressa in massa nya "häftiga" funktioner så borde det bli bra.

Inaktiv

Kommer inte köpa detta på release. Blir att vänta. Får hoppas att spelet är stabilt när det släpps. Dessutom lär vi se Premium och DLC också. Tyvärr!

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Notumforce:

Är ju samma motor som i bf4 så misstänker det kan bli snarlika problem om man har otur.

Beror ju helt och hållet på, bf3 och bf4 släpptespå tok för tidigt, för dom har alltjämt så förbannat bråttom att få ut sina titlar även om det är viktigare att finputsa.
Netcoden hade säkerligen kunnat vara bra om det inte vore för att deras motto verkar vara att allt ska ut så fort som det bara går

Hoppas så klart på att dom lyckas.

Jo det hoppas jag med, har dock bara testat ett star wars battlefront som jag har till ps2an och gillade det, men föredrar såna här spel mer på pc, innan det släpps så hoppas jag att man får ta del av någon sorts öppen beta så man får pröva och se om det är intressant.

Medlem

Sen jag har ställt om mig och köper spel efter release har både jag och plånboken blivit gladare. Ska bli ett sant nöje att inte köpa detta på releasedagen!

Medlem

Fin clickbait-rubrik


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kommer inte köpa detta på release. Blir att vänta. Får hoppas att spelet är stabilt när det släpps. Dessutom lär vi se Premium och DLC också. Tyvärr!

Vad är det för fel med DLCs och Premium?

Medlem

Hade jag inte hittat bokstäverna ea i texten kunde det här faktiskt bli nånting. Samma sak igen, folk går på det ännu en gång o säger "sista chansen nu" för att sen bli lika besvikna igen och upprepa det året efter. Måste beundra ea hur fan de lyckas titel efter titel...

Medlem

Dom har haft dlc och premium aktiva tjänster i 10 år och folk gnäller fortfarande och tror att det ska försvinna. Det kommer alltid finnas dlc/expansioner till spel.

Medlem
Skrivet av Gandy:

Hoppas dom lärt sig av bf4. För har detta spel samma problem med netcode och lagg som bf4 så kommer jag aldrig mer köpa ett DICE spel ever. Hoppas också för DICE skull att dom inte tvingas släppa spelet i förtid. håller tummarna på detta spel hoppet är det sista som lämnar

Vore ju märkligt om de inte lärt sig men å andra sidan har ju DICE en lång och "fin" tradition av ett evigt patchande. Många verkar ha glömt hur mycket BF2 och BF2142 egentligen krånglade!?!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

battlefield 4 som de skinnar om till star wars, känns givet.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Gandy:

Hoppas dom lärt sig av bf4. För har detta spel samma problem med netcode och lagg som bf4 så kommer jag aldrig mer köpa ett DICE spel ever. Hoppas också för DICE skull att dom inte tvingas släppa spelet i förtid. håller tummarna på detta spel hoppet är det sista som lämnar

Vore ju märkligt om de inte lärt sig men å andra sidan har ju DICE en lång och "fin" tradition av ett evigt patchande. Många verkar ha glömt hur mycket BF2 och BF2142 egentligen krånglade!?!

Nej då, minns allt sista patchen som kom alldeles för sent! (Över ett år?)
Och sen flöt det bra men var ju nästan dött då!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Schlyter:
Skrivet av showerguy:

Kommer inte köpa detta på release. Blir att vänta. Får hoppas att spelet är stabilt när det släpps. Dessutom lär vi se Premium och DLC också. Tyvärr!

Vad är det för fel med DLCs och Premium?

Går det utöver det riktiga spelet så är det fel. Bättre att göra ett spel som folk spelar om och om igen.

Medlem

Jag hoppas dom har med Clone Wars, Galactic Rebelion och även den nya tidslinjen från Episode 7, vore fätt.

En ordentlig kampanj vore inte helt fel det med <3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Schlyter:
Skrivet av showerguy:

Kommer inte köpa detta på release. Blir att vänta. Får hoppas att spelet är stabilt när det släpps. Dessutom lär vi se Premium och DLC också. Tyvärr!

Vad är det för fel med DLCs och Premium?

Det delar upp player basen i de som är villiga att betala för extra maps o de som inte är det. Det gör så att spelet dör ut i förtid för spelare som mig, som blankt vägrar betala för maps!

Medlem
Skrivet av Schlyter:
Skrivet av showerguy:

Kommer inte köpa detta på release. Blir att vänta. Får hoppas att spelet är stabilt när det släpps. Dessutom lär vi se Premium och DLC också. Tyvärr!

Vad är det för fel med DLCs och Premium?

Det är så jobbigt när man kan köpa nytt innehåll till ett spel man gillar så att det håller längre. Eller vänta...

Medlem

e det singel player kampanj på detta spelet med eller?

Medlem

Må bara vara ett battlefield i starwars kläder, men ju mer jag tänker på det, ju mer känns det som att plånboken öppnar sig för att släppa in EA igen.

k3m
Medlem
Skrivet av Morlizer:

Sen jag har ställt om mig och köper spel efter release har både jag och plånboken blivit gladare. Ska bli ett sant nöje att inte köpa detta på releasedagen!

Så sant, så sant finns dock undantag (Witcher3), extremt få undantag alltså.

Medlem

Hoppas innerligt att första battlefront spelet de släpper iaf kommer vara klart vid release (och inte som bf 3&4), risken är ju dock att spelet kommer sälja skitbra hur dåligt optimerat det än är, de kommer bara pumpa ner sjukt mycket i reklam. Efter det första spelet är släppt och mjölkningen börjar så förväntar jag mig att serien går samma öde tillmötes som battlefield.

12
Skriv svar