GTA V – material till dig som köper igen

Robot
GTA V – material till dig som köper igen
Ozo
Medlem
GTA V – material till dig som köper igen

De flesta har väl redan kört klart spelet på 360 eller ps3, verkar lite fånigt att köpa det igen på xbone eller ps4.. Till pc finns åtminstone en modmarknad att tillgå ^^

Medlem

Tycker att man som redan har köpt spelet till förra generationen bör få ett rabatterat pris för en "uppgradering".


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hoppas det är tillängligt på något annat vis för PC användare också åtminstone. Jag har inte ägt en konsol för att spela GTA:V. Att köpa det 'igen' vore konstigt då jag isåfall måste ha köpt ett spel till en platform jag inte ägt för att kunna ta del av mer innehåll... Vi får väl se...

Medlem
Skrivet av Ozo:

De flesta har väl redan kört klart spelet på 360 eller ps3, verkar lite fånigt att köpa det igen på xbone eller ps4.. Till pc finns åtminstone en modmarknad att tillgå ^^

nja, jag kommer nog köpa det till xone. Kan vara kul att ha kring jul. Sen föredrar jag faktiskt att köra GTA på konsol...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kul med extramaterial till oss som redan äger PS3/360-versionen, snyggt av Rockstar! Trots att jag sedan länge kört klart mainstory och alla sidouppdrag på PS3 så har en PS4-version legat högst upp på min önskelista i år. Äntligen få spela det mer flyt och snyggare grafik!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ozo:

De flesta har väl redan kört klart spelet på 360 eller ps3, verkar lite fånigt att köpa det igen på xbone eller ps4.. Till pc finns åtminstone en modmarknad att tillgå ^^

nja, jag kommer nog köpa det till xone. Kan vara kul att ha kring jul. Sen föredrar jag faktiskt att köra GTA på konsol...

Jag tänker inte ljuga, GTA V var riktigt bra på PS3 och då var det det första i serien som jag ägt på konsol. Resten spelade jag på PC. Med det sagt kommer det att bli oändligt roligare med bättre grafik och moddar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av WaltX:

Tycker att man som redan har köpt spelet till förra generationen bör få ett rabatterat pris för en "uppgradering".

Kan hända att det blir så på pc. Dom har sålt många spel på Steam nu som gett rabatt om man förköper spelet om man äger någon tidigare titel i serien.

Medlem

Jag har gta5 till x360, men har köpt mig en ps4 av en rad anledningar.
jag har bokat gta5 till ps4, får jag också ta del av dessa förmåner?

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Jag har gta5 till x360, men har köpt mig en ps4 av en rad anledningar.
jag har bokat gta5 till ps4, får jag också ta del av dessa förmåner?

Du får nog regga spelet på Social Club.

Medlem

Jag köper det till PC tillsammans med ett gäng vänner enbart för online. Dock har jag redan det avklarat 100% på ps3


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Jag har gta5 till x360, men har köpt mig en ps4 av en rad anledningar.
jag har bokat gta5 till ps4, får jag också ta del av dessa förmåner?

Ja

KoP
Medlem
Skrivet av WaltX:

Tycker att man som redan har köpt spelet till förra generationen bör få ett rabatterat pris för en "uppgradering".

Borde väl isåfall vara likadant om man köper en nyare årsmodell av en bil om man redan äger förra årets modell? (aah dessa jämförelser med bilar).

1
Skriv svar