Medlem
Allt sålt!

Tjo FZ!

Dags att byta upp sig lite, så säljer lite pryls här.

Först ut är mitt Gigabyte GeForce GTX 770 OC HDMI DP 2xDVI 2GB.

Aldrig haft några problem med det. Det är ca året gammalt och spurtar på bra. Aldrig överklockat eller ändrat spänningar eller sådant alls. Det bör således inte ha tagit något slitage. Jag har heller inte mecklat något med det, så fabriksgarantin bör också vara helt. Kvittot finns här någonstans, men är inte helt 100 på var. Får leta om det behövs!

Pris: Såld!

------------------------------------------------------

LG G2 32GB Black (D802)

Därefter kommer en LG G2 D802. Den är rootad och har TWRP recovery installerat, samt custom ROM. Önskas någon specifik ROM kan jag installera detta i förväg. I annat fall återställer jag bara rubbet så att den är helt clean. I och med att den är rootad är warranty således VOID. Den flaggan KAN gå att sänka igen, men det är inget jag garanterar. Detta innebär också att den ej tar emot OTA-uppdateringar från LG. Däremot har den redan nyare Android-version än vad LG erbjuder installerad, så det bör anses som ett icke-problem.

Den är cirka 1½ år gammal och är således använd. Den är däremot inte överdrivet sliten eller trasig. Skärmen har ett par repor, men inga av dessa syns när skärmen är tänd, ens på lägsta ljusstyrka. Original-lådan medföljer. OBS att jag endast har USB-kabeln, väggadaptern är på villovägar. Hittar jag den inkluderar jag självklart den också.

Pris: G2 såld!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

kan du tänka dig att gå ner lite i pris för för grafikkortet, samt i vilken stad finns det?

Medlem

Tjenare!

Tyvärr skickade jag kortet igår, så det blev precis officiellt sålt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar