Farming Simulator 15

Robot
Farming Simulator 15

Giants tar oss med ut i skogen med löften om nya godsaker. Låter inte det som något din mamma varnade dig för när du var liten?

#farming-simulator-2013, #euro-truck-simulator-2


Medlem
Farming Simulator 15

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Medlem

Bra information!!

Då jag är uppvuxen och jobbat en hel del både i skogen och på åkrar tycker jag det verkar helfestligt(har inte provat de tidigare spelen). Har även avkomma som tycker det där med traktorer är ungefär det bästa som finns. Så jag undrar nu inför ett ev. köp. Hur små barn kan köra spelet? Är det "FPS-style" som gäller.. eller kan man styra med tangenter.. ? Är det mycket "ekonomi/planering/optimering" eller kan man "bara köra traktor" också?

/Ett dataspelande barn är ett bra barn.. För då får pappa också spela...

Medlem
Skrivet av Oneone:

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Det finns redan!

1. Lägg ansiktet på tangentbordet.
2. Dra huvudet fram och tillbaka.
3. ????
4. GOTY!

(Baserat helt på mina personliga erfarenheter inom yrket.)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Oneone:

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Det finns redan!

1. Lägg ansiktet på tangentbordet.
2. Dra huvudet fram och tillbaka.
3. ????
4. GOTY!

(Baserat helt på mina personliga erfarenheter inom yrket.)

Kan hålla med här. Dom så kallade IT-killarna är fullkomligt livsfarliga.
4an i din lista borde bytas ut mot: GLHF, ring supporten jag drar nu och tar arvode som en it-konsult.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Oneone:

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Det finns redan!

1. Lägg ansiktet på tangentbordet.
2. Dra huvudet fram och tillbaka.
3. ????
4. GOTY!

(Baserat helt på mina personliga erfarenheter inom yrket.)

vcb,. jhn n cvxdf bnl


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Ninjan:

Bra information!!

Då jag är uppvuxen och jobbat en hel del både i skogen och på åkrar tycker jag det verkar helfestligt(har inte provat de tidigare spelen). Har även avkomma som tycker det där med traktorer är ungefär det bästa som finns. Så jag undrar nu inför ett ev. köp. Hur små barn kan köra spelet? Är det "FPS-style" som gäller.. eller kan man styra med tangenter.. ? Är det mycket "ekonomi/planering/optimering" eller kan man "bara köra traktor" också?

/Ett dataspelande barn är ett bra barn.. För då får pappa också spela...

Man kan köra med 360 kontroller (om man har sådan) eller tangentbord/mus, wasd är det som gäller och mus för att kolla runt, inte speciellt avancerat. Funkar nog prima att bara köra runt med traktor om man så vill. Kör man på lättaste så tar det nog inte lång tid att få ihop en bra summa pengar till vilken maskin man vill i spelet.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Oneone:

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Det finns redan!

1. Lägg ansiktet på tangentbordet.
2. Dra huvudet fram och tillbaka.
3. ????
4. GOTY!

(Baserat helt på mina personliga erfarenheter inom yrket.)

vcb,. jhn n cvxdf bnl


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

ZF
Medlem

men har det här spelet samma problem som de tidigare?

alltså att de till sist inte väl och huvudsakligen handlar om jordbruk utan att köra budfirma med traktor. (vilket bara blir en utmaning pga just den där omtalade fysiken på diverse objekt)

Medlem

signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Oneone:

När kommer "IT-Guy" simulator" ?

Det finns redan!

1. Lägg ansiktet på tangentbordet.
2. Dra huvudet fram och tillbaka.
3. ????
4. GOTY!

(Baserat helt på mina personliga erfarenheter inom yrket.)

vcb,. jhn n cvxdf bnl

Fortfarande en bättre kärlekshistoria än Twilight.

Medlem

Väntade på denna obligatoriska länk

Medlem

känns väldigt märkligt att vara gamer när man plötsligt sitter och lirar farming simulator, detta är inte hur jag trodde det skulle sluta när jag för så många år sedan köpte DOOM och QUAKE


signatur

//monster

Medlem

Såg något om Lunch Lady Simulator på Rapport som gick nu på kvällskvisten. Snart kommer väl Simulator Simulator.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

känns väldigt märkligt att vara gamer när man plötsligt sitter och lirar farming simulator, detta är inte hur jag trodde det skulle sluta när jag för så många år sedan köpte DOOM och QUAKE

Men är du verkligen besviken över utvecklingen nu när vi fått sådana guldkorn som Farming simulator och Goat simulator?
Vad skulle vi annars göra med våra liv?!

Medlem

IT-guy simulator?

Medlem
Skrivet av Eatenmarcus:
Skrivet av monsterbenke:

känns väldigt märkligt att vara gamer när man plötsligt sitter och lirar farming simulator, detta är inte hur jag trodde det skulle sluta när jag för så många år sedan köpte DOOM och QUAKE

Men är du verkligen besviken över utvecklingen nu när vi fått sådana guldkorn som Farming simulator och Goat simulator?
Vad skulle vi annars göra med våra liv?!

nej jag ska odla fett, synd bara att man inte kan odla det jag vill


signatur

//monster

Medlem

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.

för att det är ett spel? , gaming världen kretsar inte bara kring cs och call of duty (etc)

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.

Spel utan automatgevär är också spel.

Medlem

Game of the Year!

Skrivet av MuvoHD:

Game of the Year!

Årets skörd

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.

Hur kan du avgöra hur seriöst det är om du inte vet något om lantbruk? Det är en simulator, inte ett spel.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.

Med din logik så är flygsimulatorer och realistiska bilspel lika oseriösa då? De vill ju bara efterlikna verkligheten, precis som denna simulator.
Ja, du får gärna tycka att det är ett tråkigt, och kanske även lite fånigt, ämne att simulera... men det finns de som gillar den.

4/5 som säkert köp innebär inte heller att alla ska köpa det. Hatar du bondelivet så kommer du nog inte uppskatta detta spel heller, lika lite som någon som hatar fps skulle uppskatta nya CoD eller whatever som är populärt på skjutfronten. Man får ju oavsett betyg tänka efter själv ifall det är att genre som tilltalar en. T.ex. skulle nästa Singstar så kunna få 5/5 och vara den mest realistiska karaokesimulator till den grad att groupies kommer hem till dig om du sjunger bra nog, men jag skulle aldrig köpa eller testa det ändå eftersom det är inget för mig.

Medlem

Ska man sitta i timmar och köra (sim) traktor så, blir det svårt att inte ha någon kom. radio med massa skitsnack på.

Halva nöjet med yrket är ju att lyssna på alla byoriginalen här i världen över det trådlösa.

Kanske det är lite annat när man jobbar i gruvan iofs.

eld
Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hur fan kan detta få "SÄKERT KÖP 4/5", det är ett farming spel? Helt oseriöst sell-out spel till dom som inte vet något om spelvärlden. Känns ju värt att ge uppmärksamhet åt.

Eurotruck sim 2 plockade folk från hela spelvärlden utan fördomar. Det var också ett säkert köp.
Många förstog heller inte att dom skulle gilla det förrens dom började spela.

Simulatorer har börjat bli spel som alla måste spela.

Medlem

Jag väntar tills Farmer Wants a Wife-expansionen kommer.

Inaktiv

Har en känsla att det här spelet verkligen kommer att skörda stora framgångar!


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Har en känsla att det här spelet verkligen kommer att skörda stora framgångar!

så rätt

Medlem
Skrivet av Ninjan:

Bra information!!

Då jag är uppvuxen och jobbat en hel del både i skogen och på åkrar tycker jag det verkar helfestligt(har inte provat de tidigare spelen). Har även avkomma som tycker det där med traktorer är ungefär det bästa som finns. Så jag undrar nu inför ett ev. köp. Hur små barn kan köra spelet? Är det "FPS-style" som gäller.. eller kan man styra med tangenter.. ? Är det mycket "ekonomi/planering/optimering" eller kan man "bara köra traktor" också?

/Ett dataspelande barn är ett bra barn.. För då får pappa också spela...

Det är väldigt lite strategi, förutom att dra in tillräckligt med pengar för att köpa nya prylar. Men det är mysigt ändå :).

12
Skriv svar