US Netflix, PS4

Medlem
US Netflix, PS4

Tjejnare,

Nu är det så att jag har testat Netflix en stund och är inte direkt eld och lågor över dess magra innehåll jämfört med US Netflix.

Dock så har jag har hört att man kan få US utbudet på en EU Playstation 4 även här på något vis. Efter en stunds googlande har jag hittat en sida som visar hur man gör detta, tyvärr krävs det ytterligare ett abonnemang hos dem för en månadskostnad..

Finns det något annat sätt att låsa upp US utbudet gratis (utan ytterligare abonnemang utöver Netflix d.v.s.) eller är det så att man måste öppna plånboken för att få det att fungera?

Jag har förstått att detta inte ska på något vis vara olagligt så rätta mig gärna om jag bryter mot någon regel här på FZ.se genom att ställa denna fråga.


signatur

Constants and variables

Medlem

Undrar samma sak. Använder ju ProxMate på datorn, men hade varit skönt att kunna kolla på US Netflix även på mitt PS4.

Medlem

Jag har ingen ps4:a men jag använder mig av en betalproxy (Unblock-us.com) och då får jag tillgång till ALLA regioner som netflix finns i (man byter land i browsern). Det funkar på ALLA enheter som antingen kan ställa in DNS-server eller som går genom en router där du kan ställa DNS-server.

Kostar ynkliga ~35 spänn i månaden och då kan du använda den whenever, wherever.

-finns 7 dagars gratis trial på www.unblock-us.com utan mankemang eller kontokortskrav iircc.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jo, det är Unblock-us som jag var inne på. Jag antar att det blir till att håva ut med kosingen.


signatur

Constants and variables

1
Skriv svar