Läckt film avslöjar zombier i CoD: Advanced Warfare

Robot
Inaktiv
Läckt film avslöjar zombier i CoD: Advanced Warfare

Oh, zombier! Så originellt!

Medlem

Inte så oväntat.

Hellre Zombies än monster från yttre rymden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare

Ser fram emot detta även om jag bara spelade zombie moden 1-2 gånger i bo1 och 2

Medlem

Grafiken och vapenkänslan lämnade en del att önska, fan jag var ju taggad på detta. Hoppas det var en pre-alfa version.....eller nått.

Medlem

Vad kreativ dom är...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

åker hellre till syrien än spelar det här, och jag är inte ens muslim.

Medlem
Skrivet av Segas:

Oh, zombier! Så originellt!

Ja det är ju originellt i cod serien om dom gör på detta viset, för det ser ju ut som att det är från en del i singleplayer kampanjen och det fanns det inte i dom tidgiare titlarna.

Sedan jag förstår mig inte på er som ens orkar gnälla, zombies är något som säljer och inget har tvingat er att varken testa detta eller andra spel som innehåller zombies.

Är ni bara här inne för att gnälla utan orsak?

Medlem
Skrivet av Segas:

Oh, zombier! Så originellt!

Ungefär exakt vad jag också tänkte. Inte ens med krigslystna bajskorvara skulle nog dock CoD kännas vidare orginellt idag dock ... Hela konceptet känns så mycket been there done that.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Segas:

Oh, zombier! Så originellt!

Ja det är ju originellt i cod serien om dom gör på detta viset, för det ser ju ut som att det är från en del i singleplayer kampanjen och det fanns det inte i dom tidgiare titlarna.

Sedan jag förstår mig inte på er som ens orkar gnälla, zombies är något som säljer och inget har tvingat er att varken testa detta eller andra spel som innehåller zombies.

Är ni bara här inne för att gnälla utan orsak?

Kan vara så att folk fattar att COD förstör spelindustrin för varje release mer och mer.

Medlem
Skrivet av erson:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Segas:

Oh, zombier! Så originellt!

Ja det är ju originellt i cod serien om dom gör på detta viset, för det ser ju ut som att det är från en del i singleplayer kampanjen och det fanns det inte i dom tidgiare titlarna.

Sedan jag förstår mig inte på er som ens orkar gnälla, zombies är något som säljer och inget har tvingat er att varken testa detta eller andra spel som innehåller zombies.

Är ni bara här inne för att gnälla utan orsak?

Kan vara så att folk fattar att COD förstör spelindustrin för varje release mer och mer.

Ärligt talat så tror jag knappast cod förstör mer än vad något annat spel gör, det har bara blivit något jäkla mode att gnälla sig till döds gällande cod.
Antingen gillar man det eller så gör man det inte, jag har ärligt talat inget emot cod, dock orkade jag inte köpa cod ghosts av anledningen det inte kändes som cod.

Detta kanske jag kommer skaffa vid ett senare skede om jag inte får suget för något annat lir istället, men vad är det som gör att cod "förstör" spelindustrin som ni alla så gulligt påstår?

Medlem

Gud vad dåligt det såg ut. Irriterande röstskådespelare, märks att det bara är snabbt ihopsatt för att ha ett tredje spelläge på skivan.

KoP
Medlem
Medlem

tack för spoiler varning i rubriken!

Medlem

Hörde ifrån en som streamade igår, att de la in detta bara för att fans hade tjatat om det. Så de lyssnade, men får ändå skit. Jag tror att detta kan bli ett utav de bättre cod spelen.

Medlem

Fan va alla skall gnälla på det nya call of duty bara för man sätt några trailers på spelet så kan man inte säga att det suger köp inte skiten ifall ni känner så men ingen orkar höra erat jävla lipande om det nya liret

Medlem

Håller med att det kan nog bli jävligt kul det nya call of duty

Medlem

Zombies och inte ett enda headshot vad jag kunde se...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Werzion:

Zombies och inte ett enda headshot vad jag kunde se...

Kanske var levande människor à la 28 Days Later.

Medlem

Roligt att man först får se riktigt gameplay(Call of Duty anno 2007)
Sen efter det en CGI-video. Snacka om att lura kunder.
Fortfarande samma skit sen Modern Warfare.

Medlem

Alla tycker olika

Medlem

hahahah detta är ju "bonus rundan" i EXO-Survival! Finns inge Zombieläge i CoD:AW

Medlem

Tänkte väl att detta inte var CoD:AW Zombies. Det är alldels för likt ghosts i både ljudeffekter och utseende, plus att det inte ser ut att vara något amibitiöst zombie-läge likt de som Treyarch har skapat.

Medlem

Vart e det likt ghost tycker du? Ljudefekterna låter mycket bättre än i ghost det var fattiga efekter i ghost allt va fattigt i det spelet tror aw kommer bli bättre än ghost.

Medlem

Tror ni att det nya call of duty blir bättre än ghost?

Medlem

Jag tycker att Ghost är bra.
Hoppas på COD:AW i morgon.


signatur

autograph

1
Skriv svar