Assassin's Creed besöker Andra världskriget

Robot
Assassin's Creed besöker Andra världskriget

Vår käre lönnmördare får tampas med kulsprutor och jaktplan i Unity.

#assassins-creed, #assassins-creed-unity


Medlem
Assassin's Creed besöker Andra världskriget

Det var på tiden att dem slängde in nått från andra världskriget


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Väntar på Call of assassins duty:advanced unity

Medlem

Frågan på allas läppar då:
Är Hitler ledare för Templars?

Medlem

Snart går det väl inte vrida ur den trasan kallad Assassins Creed nått mer va?


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:

Snart går det väl inte vrida ur den trasan kallad Assassins Creed nått mer va?

Jodå Du ser ju att nästan hela WW2 Paris är uppbyggt i trailern så nästa år säger de bara: Eftersom ni gillade WW2 och Paris så har vi gjort ett helt spel om det Som vårt team jobbat på i 5 år

Medlem

Kunde de inte ha sparat WW2 till ett helt separat spel? Känns lite brainf*ck att hoppa från franska revolutionen till WW2 pga datorhaveri.

Medlem

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kunde de inte ha sparat WW2 till ett helt separat spel? Känns lite brainf*ck att hoppa från franska revolutionen till WW2 pga datorhaveri.

Om det blir populärt så kanske. Jag är inte glad för spel som utspelar sig under WW2 men ett AC under WW2 vore kanske inte helt fel.

Medlem

Det finns tillfällen när utvecklare berättar alldeles för mycket om sina kommande spel. Jag är ganska övertygad om att det här hade varit en rolig överraskning och en oväntad storytwist för alla som spelar spelet om det inte avslöjats i förtid.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nercis:

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Oh, det måste jag spela mer av.


signatur
Medlem

Första världskriget hade varit mer intressant i ett assassins creed

Medlem

De ville nog vissa upp grafikmotorn lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nercis:

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Oh, det måste jag spela mer av.

Samma här, det var en tragedi att studion konkade så vi inte får en uppföljare :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Min första tanke är att Ubisoft känner lite på ny mark; att vi kanske får se ett fristående Assassin's Creed i modern tid beroende på hur detta mottas av spelarbasen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag är sjukt besviken att dom valde att släpap dena info.

Medlem

All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skrivet av flamgorilla:

All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal

Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nercis:

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Oh, det måste jag spela mer av.

Bland de bästa spel jag spelat!


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Men tack för den spoilern då!

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Frågan på allas läppar då:
Är Hitler ledare för Templars?

Nej det är han inte, men han används av Templars för att främja deras intresse. Det nämn i något tidigare spel.

Medlem

Jag tycker det känns som att Ubisoft har gett ut lite väl mycket info om Unity och personligen känner jag att mycket av spelets innehåll redan visats upp och det finns inte så mycket kvar att utforska själv.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nercis:

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Oh, det måste jag spela mer av.

Samma här, det var en tragedi att studion konkade så vi inte får en uppföljare :/

Åh, det där var ju ett riktigt bra spel! Horribla skådisar dock...

Händer att man då och då visslar på signaturmelodin utan att man tänker på det...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nercis:

Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur

Oh, det måste jag spela mer av.

hehe jag började idag och det känns en aning utdaterat men det är fortfarande urkul

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av flamgorilla:

All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal

Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?

Nej, det är ett onödigt element helt och hållet, Konstantinopel och Florens är vad som gör Assasins Creed attraktivt, aliens och irriterande återkallningar till nutid stör upplevelsen. Det kan knappast vara krångligt heller då man inte får särskilt mycket information utanför simulationen heller. Stör inlevelsen något enormt i och med den hemska HUD:en och alla osynliga väggar. Dem kunde förmedlat storyn utan att lämna tidsperioderna


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av flamgorilla:

All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal

Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?

Håller helt och hållet med föregående talare, animous är ungefär det som förstör inlevelsen i samtliga assasins creed.

Krångligt o krångligt, så långsökt det kan bli tycker jag, och i en otroligt irriterande form i spelen, ständigt ska man påminnas av något flickrande ui-element och irriterande restriktioner.

Men jag hatar tex inception så det är inte så konstigt att jag ogillar spel som försöker vara derp-smarta på samma sätt.

Medlem

Whaaat, känns som att det här kan floppa ordentligt xD Hela serien är ju balanserad efter närstridsvapen förutom musköter som skjuter 1 skott i minuten. Hur ska det då bli när 10 nazister står med varsin mp40 och mejar på medans man springer runt på väggar och tak. Visserligen ser det ut som att man själv också brukar skjutjärn men ändå. Hoppas det blir bra hur som!!

Medlem

Börjar bli lite trött på det här ständiga PR-drev som spelstudior kör med nu för tiden. Dom släpper så mycket gameplay-videos, cutscenes och information om spelet och storyn att det känns som att man redan spelat spelet innan det släppts.

Tyvärr är vi väl idag så vana att bli bombarderade med information från alla håll att det bara gäller för företag att skrika högst och längst för att få någonting sålt.

12
Skriv svar