Nintendo bygger maskin som hjälper dig att sova

Robot
Nintendo bygger maskin som hjälper dig att sova

sömnpiller funkar ,men problemet är man blir ännu tröttare på dagarna än utan.

Medlem

det börjar gå utför.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av humancentipede:

sömnpiller funkar ,men problemet är man blir ännu tröttare på dagarna än utan.

Inte med rätt tabletter Sover fint på Zolpidem Actavis och får ingen "baksmälla" dagen efter


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag sover redan, av klena konsoller, GameCube/N64 ftw!


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

om jag absolut inte kan sova kan det räcka med att läsa en halv sida i bibeln för att däcka av uttråkning

Medlem

Men hur vet den att ljuden görs av mig och inte den som ligger bredvid?

ELF
Medlem
Skrivet av Tokimba:

Men hur vet den att ljuden görs av mig och inte den som ligger bredvid?

Du bara drömmer. Det är ingen bredvid dig.
Så det är inget du behöver oroa dig för....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av Tokimba:

Men hur vet den att ljuden görs av mig och inte den som ligger bredvid?

om det är du på bilden så kan jag ligga brevid dig

Medlem
Medlem

Jag sover varannan natt bara, har alltid mycket energi på dagarna och gör det jag behöver göra, träna, jobb etc. Nätterna då jag är vaken så tränar jag eller spelar(sällan dock). Tycker det känns löjligt att sova varje natt, i alla fall i min värld.
Innan jag började göra såhär så var det jävligt svårt att hålla sig vaken varannan natt, men nu är det som vanligt!

Han är tröttare på baksidan än på lördagar ... (skånsk humor)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Han är tröttare på baksidan än på lördagar ... (skånsk humor)

Medlem

Tycker det låter som en schysst idé. Hade definitivt kunnat tänka mig att köpa något sådant.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Tycker det låter som en schysst idé. Hade definitivt kunnat tänka mig att köpa något sådant.

Jag med!

Medlem
Skrivet av Riwl:

Jag sover varannan natt bara, har alltid mycket energi på dagarna och gör det jag behöver göra, träna, jobb etc. Nätterna då jag är vaken så tränar jag eller spelar(sällan dock). Tycker det känns löjligt att sova varje natt, i alla fall i min värld.
Innan jag började göra såhär så var det jävligt svårt att hålla sig vaken varannan natt, men nu är det som vanligt!

Och detta har alltså haft noll bieffekter på din fysiska och psykiska hälsa samt kognitiva funktioner? O__o

k3m
Medlem
Skrivet av Riwl:

Jag sover varannan natt bara, har alltid mycket energi på dagarna och gör det jag behöver göra, träna, jobb etc. Nätterna då jag är vaken så tränar jag eller spelar(sällan dock). Tycker det känns löjligt att sova varje natt, i alla fall i min värld.
Innan jag började göra såhär så var det jävligt svårt att hålla sig vaken varannan natt, men nu är det som vanligt!

Fan vad häftigt tänk om en sj skulle fixa det, då hade jag sluppit känna att jag inte hinner med alla spelen

Medlem

Låter som något jag skulle behöva. Jag sover riktigt illa och jag kan inte komma ihåg när jag senast vaknade upp helt utsövd...

Skrivet av Bennii:
Skrivet av walter_iego:

Han är tröttare på baksidan än på lördagar ... (skånsk humor)

http://new2.fjcdn.com/comments/5017968+_445e0eb8019eefe39bf6c...

Man måste vara född här nere och gärna tappad på huvudet när man var liten ett par gånger för att man ska förstå


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Frågan är vad "apparaten" kommer kosta. Ett besök på vårdcentralen kan nog konstatera vad du lider av om du har svårt att sova.
Det brukar ligga i tre-fyra kategorier. Du är överviktig, mental komplikation eller en fysisk komplikation. Och sist du har en dålig kudde.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Frågan är vad "apparaten" kommer kosta. Ett besök på vårdcentralen kan nog konstatera vad du lider av om du har svårt att sova.
Det brukar ligga i tre-fyra kategorier. Du är överviktig, mental komplikation eller en fysisk komplikation. Och sist du har en dålig kudde.

Helvete, då är det kört för mig då. Hamnar i alla de där kategorierna och mer där till....

Medlem

Vafan ska infon upp i molnet för? Dom kan väl skicka den till min Wii U eller 3DS...

Medlem
Skrivet av humancentipede:

om jag absolut inte kan sova kan det räcka med att läsa en halv sida i bibeln för att däcka av uttråkning

Nej, usch! Jag vågar aldrig sova efter att ha läst om att det finns en gud som dränker hela mänskligheten, tvingar folk att mörda sina barn och plågar en stackars man vid namn Job och dödar hans familj för att vinna ett vad med satan!

Medlem
Skrivet av Zelements:
Skrivet av Riwl:

Jag sover varannan natt bara, har alltid mycket energi på dagarna och gör det jag behöver göra, träna, jobb etc. Nätterna då jag är vaken så tränar jag eller spelar(sällan dock). Tycker det känns löjligt att sova varje natt, i alla fall i min värld.
Innan jag började göra såhär så var det jävligt svårt att hålla sig vaken varannan natt, men nu är det som vanligt!

Och detta har alltså haft noll bieffekter på din fysiska och psykiska hälsa samt kognitiva funktioner? O__o

Vet tyvärr inte om det kommer förstöra för mig i framtiden, men jag vet att jag är helt frisk, blir nästan aldrig sjuk, och jag arbetar i vanlig takt som innan.
Dock skulle jag inte rekommendera att "testa" för innan jag började med detta och försökte så var det sjukt tungt, aldrig varit så trött i mitt liv somnade mitt framför ögonen på folk i konversationer etc. Men jag fick det att fungera för ett år sedan!

Medlem

Yay Dreamachines!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Träning vid kvällskvisten är det ultimata sömnpillret. Så fort jag slutar tränar försämras sömnen drastiskt. När man behöver en maskin för att sova är det nog på tiden att gå till läkare ist

Inaktiv

Håller med föregående talare, börja träna istället så är sömn inga problem längre..

Medlem

Kunde de inte uppfinna en produkt som man ställer in vilken tid man ska vakna, sen kan man starta prylen och då somnar man omedelbart och vaknar direkt den tidpunkt man ställde in. Det hade varit livet. Hatar att somna.

1
Skriv svar