Vinn Farming Sim 15 – samlarutgåvan!

Robot
Vinn Farming Sim 15 – samlarutgåvan!

Boken "Farming Simulator for Dummies" följer med.

#farming-simulator-15


Medlem
Vinn Farming Sim 15 – samlarutgåvan!

Har vart sugen på att köpa spelet... Men jag har inte riktigt kunnat med. Är nog innerst inne en smyg-simulatorspelare fast jag förnekar det. Genom att vinna det kanske man kunde komma ur garderoben och bli kvitt skuldkänslorna.

Medlem

Sista frågan...eh..ok? Den får nog majoriteten chansa på tror jag

Edit: Tog lite tid..men jag tror jag löste det!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av Ankh:

Sista frågan...eh..ok? Den får nog majoriteten chansa på tror jag

Edit: Tog lite tid..men jag tror jag löste det!

Nejdå! (thats my hint)

MEG
Medlem

Ja sista frågan tog lite tid, den är svår men inte omöjlig.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hade ju varit grymt då polaren fastnat för detta och startat en farm.

Medlem

Älskade FS13, så vill gärna vinna FS15


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Jag struntar i spelet och alla papperslappar. Blir nöjd om jag vinner den blå New Holland-traktorn.

Medlem

Efter att ha lagt ner oändligt med timmar i Life is feudal för att med handkraft såga ner och kapa träd, så och skörda samt bryta järnmalm, kanske det är dags att byta till något dieseldrivet. Att man dessutom har chans på klistermärken gör ju detta till årets tävling. Tomten kanske kommer tidigare iår. Hoppas!

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Hade ju varit grymt då polaren fastnat för detta och startat en farm.

Guldfarm ?

Medlem

Tog på mej stråhatten och laddade ner FS15 igår.
Är kul på ett barnsligt sandlådeliknande sätt att koppla på olika redskap på traktorerna. Skulle dock behöva den där boken i tävlingen, har inte riktigt fattat hur man driver sin farm korrekt, vill inte åka dit för vanvård av djuren eller köra runt med obesiktade fordon osv.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Tog på mej stråhatten och laddade ner FS15 igår.
Är kul på ett barnsligt sandlådeliknande sätt att koppla på olika redskap på traktorerna. Skulle dock behöva den där boken i tävlingen, har inte riktigt fattat hur man driver sin farm korrekt, vill inte åka dit för vanvård av djuren eller köra runt med obesiktade fordon osv.

Leif, harva, så, skörda, av skörden får du halm som du ger korna, de vill även ha gräs, mjölken säljer sig själv sen är det bara att börja om. Tips: vänta tills det blir behov för då multipliceras priserna du får med 1,5-2. Lycka till

Medlem
Skrivet av SuBOnez:
Skrivet av Leffe76:

Tog på mej stråhatten och laddade ner FS15 igår. (...)

Leif, harva, så, skörda, av skörden får du halm som du ger korna, de vill även ha gräs, mjölken säljer sig själv (...)

Mitt tips är att sälja av någon traktor eller släp (ev. Låna lite cash) och köpa timmersläpet med gripkranen och en handsåg och ge sig ut till skogs. Inte nog för att det är roligt i sig att försöka lyfta och pussla ner alltför stora stockar i den lilla kärran, men det ger skapligt med kosing.

Medlem
Skrivet av ormzen:
Skrivet av SuBOnez:
Skrivet av Leffe76:

Tog på mej stråhatten och laddade ner FS15 igår. (...)

Leif, harva, så, skörda, av skörden får du halm som du ger korna, de vill även ha gräs, mjölken säljer sig själv (...)

Mitt tips är att sälja av någon traktor eller släp (ev. Låna lite cash) och köpa timmersläpet med gripkranen och en handsåg och ge sig ut till skogs. Inte nog för att det är roligt i sig att försöka lyfta och pussla ner alltför stora stockar i den lilla kärran, men det ger skapligt med kosing.

Tack för tipsen! Ska kränga en traktor, låter om inte annat kul att köra motorsåg.

Medlem
Skrivet av ormzen:
Skrivet av SuBOnez:
Skrivet av Leffe76:

Tog på mej stråhatten och laddade ner FS15 igår. (...)

Leif, harva, så, skörda, av skörden får du halm som du ger korna, de vill även ha gräs, mjölken säljer sig själv (...)

Mitt tips är att sälja av någon traktor eller släp (ev. Låna lite cash) och köpa timmersläpet med gripkranen och en handsåg och ge sig ut till skogs. Inte nog för att det är roligt i sig att försöka lyfta och pussla ner alltför stora stockar i den lilla kärran, men det ger skapligt med kosing.

Tycker inte man märker något av lånet. Provade en runda att maxa lånet direkt i början, den rundan gick snabbare än att bara. Glöm inte att stödja de svenska motorsågs tillverkarna. Happy farming

Medlem

Nu har jag jobbat en runda i skogen, ett litet lass och lånet var återbetalt. Tog ett tag att få in krantekniken, men kul när den började sitta.

Medlem

Håller tummarna för att vinna traktorn till min son!


signatur

Aktivt: TR, EVE, TF2
Inaktivt: SWG, GW, WOW, DiabloI/II, Entropia, EQ2, VG

1
Skriv svar