Läckt gameplay från Assassin's Creed: Unity

Robot
Läckt gameplay från Assassin's Creed: Unity
Medlem
Läckt gameplay från Assassin's Creed: Unity

jag fattar verkligen inte, detta ser exakt ut som alla andra spel? är det något nytt alls? hoppa runt på tak - döda folk = profit... att folk inte har högre krav =P

Medlem
Skrivet av Oneone:

jag fattar verkligen inte, detta ser exakt ut som alla andra spel? är det något nytt alls? hoppa runt på tak - döda folk = profit... att folk inte har högre krav =P

AC är Ubisofts version utav COD dessvärre, och har varit ett tag.

Black Flag var helt ok, men det var i princip bara själva "piratandet's" och sjöstriderna som var kul, inte själva "AC" delen, I min åsikt iaf.

Medlem

Håller med, visst, det är klart att man kanske vill ha mer av det goda ibland, men nu har det ju varit i princip exakt samma gamplay i typ.. 8-9 spel eller vad det är? Jaja, man vet ju vad man får åtminstone, så gillar man det och inte har tröttnat så är det ju najs.

Medlem

Jag hoppas verkligen på ett slut av mainstory arc. Sen kan det få vila lite. Jag älskar ändå serien överlag men känner att deras passion har svalnat i massproducerandet

Medlem

Jag har kört igenom alla ac spel som släppts till ps3an samt 4an. Men nu har jag fått nog och tröttnat. Kanske plockar upp unity längre fram.

Medlem

Tja enda anledningen jag skaffar Unity är för Co-Op, annars har jag själv tröttnat på serien, men ska bli intressant att se hur det blir att spela med vänner.

Medlem

Ser exakt likadan ut som xbox versionen grafiskt sett, utifrån dessa läckta gameplays men jag har säkert inte detta "tränade" öga heller för att kunna se skillnaden

Medlem

såg folk spela de igår på GameX på xbone och både jag och brorsan tyckte de såg för taskigt ut gryning och otroligt laggit.

Medlem

Kommer ha svårt att lira denna combat efter Shadow of Mordor

Medlem
Skrivet av Fille_SWE:

Jag har kört igenom alla ac spel som släppts till ps3an samt 4an. Men nu har jag fått nog och tröttnat. Kanske plockar upp unity längre fram.

Då har du klarat dig bra.
Själv klarade jag bara till mitten på revelations sen spelade jag genom det utan att tycka det var kul sen har jag inte idast AC igen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Fille_SWE:

Jag har kört igenom alla ac spel som släppts till ps3an samt 4an. Men nu har jag fått nog och tröttnat. Kanske plockar upp unity längre fram.

Då har du klarat dig bra.
Själv klarade jag bara till mitten på revelations sen spelade jag genom det utan att tycka det var kul sen har jag inte idast AC igen

Pallade aldrig spela mer än någon timma av Revelations. Har dock lirat "trean" och Black Flag efter det...

Medlem

Spelade Xbone versionen på GameX, spelet flöt kanske i 15-20 fps som bäst, kändes som att jag spelade på ett 360, fast värre.
Next gen my ass, fick verkligen "cinematic" känslan som dom var ute efter, illamående och äcklad. "alla filmer är generellt dåliga nowadays."


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ezio´s trilogi är den bästa, följa med från födseln till hans död.


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Jag vill ha ett Black Flag 2! Hade tröttnat på serien rejält och spelade inte Revelations bland annat, men satan så kul det var med Black Flag.

Utveckla den biten istället, exempelvis att man kan byta skepp, besättning osv. Antingen bygger man en snabb skonare som utmanövrerar stora skepp eller ett stort pansarskepp (ni förstår).


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Håller med, visst, det är klart att man kanske vill ha mer av det goda ibland, men nu har det ju varit i princip exakt samma gamplay i typ.. 8-9 spel eller vad det är? Jaja, man vet ju vad man får åtminstone, så gillar man det och inte har tröttnat så är det ju najs.

Det samma är väl inte dåligt i sig forutom upprepande sen tidigare titlar. Fast de skulle ha försökgt att innovera lite tidigare. Co-op och online delen är något jag verkligen ser fram emot, det kan rädda denna kassa ko för mig iaf.

Medlem

"Content rejected.

This video has been removed due to a breach of the Terms of Use."

Jaha... Tack då

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

"Content rejected.

This video has been removed due to a breach of the Terms of Use."

Jaha... Tack då

No spoilers for you son


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar