Grand Theft Auto V får ett förstapersonläge!

Robot
Medlem
Grand Theft Auto V får ett förstapersonläge!

Visst är det förbaskat coolt att dom har gjort det... Men jag tror nog ändå att jag kommer sätta 3d person vinkel som standard ändå, det är det jag identifierar med GTA

Medlem

COOLT att det blev av!

Inaktiv

GRYMT!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jävlar vad brutalt coolt det ser ut att vara.
Sjukt imponerad att dom lyckats få in det så snyggt! Blir definitivt "first person"-vy när jag lirar igenom det.


signatur

Have a good time!

Skribent

Jag har faktiskt suttit och fundera på om det är någon idé att köpa spelet på nytt. Tror jag fick svaret.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Undrar hur det ser ut i förstapersonsläge om man t.ex kör in med en motorcykel i en bil så man flyger upp i luften, det ska bli intressant att se!

Annars såg det fantastiskt ut!

Medlem

Rockstar:

Medlem

Youtube-spegel:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Puscifer:

<3


signatur

I am the black wizards.

ELF
Medlem

Kommer definitivt att köra igenom det en gång i tredje person och en gång i första person


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Visst är det förbaskat coolt att dom har gjort det... Men jag tror nog ändå att jag kommer sätta 3d person vinkel som standard ändå, det är det jag identifierar med GTA

Jag tror man kommer kunna välja kameravy i början av spelet. Personligen identifierar jag GTA med top down eftersom det var så spelen såg ut förr. Men med tanke på att GTA V har 3e person som standard så kanske det blir som du säger.

Medlem

Lär va nådigt skönt tillsammans med mus och tangentbord till pc-versionen!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Geeks Gaming

Snälla säg att Multiplayer till pc får riktiga servrar med server filer också Då skulle jag tvinga alla jag känner att köpa de.

ZF
Medlem

FPS-vyn borde faktiskt vara obligatorisk för pansarvagnen.. en smal skåra mitt på skärmen borde de ha att se genom. 300x50p.

men nu är det enda fordonet som inte har en sån alls idag, så den drömmen kan man antagligen glömma.

Medlem

Blir lite snurrig av FoV'n, hoppas det går att öka.

Medlem

Fifan va coolt!!


signatur

Meep!

Medlem

HASTIGHETSMÄTARE!!!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Om det fanns tvivel innan så är det borta nu... Så jävla coolt! Drömmen om ett GTA med förstapersonsvinkel blev just sann!

Medlem

Fan va coolt! Då hoppas jag på stöd för Oculus Rift!

Medlem

Satan vad fränt!

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Fan va coolt! Då hoppas jag på stöd för Oculus Rift!

Du kommer bli galen och sitta där med din kateter och droppställning dagarna i ända. Hade jag säkert också gjort


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hmm, vad coolt. Alltså, det krävdes så lite för att GTA skulle bli en mycket coolare upplevelse än vad Hardline någonsin kommer kunna leverera.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Fan va coolt! Då hoppas jag på stöd för Oculus Rift!

Du kommer bli galen och sitta där med din kateter och droppställning dagarna i ända. Hade jag säkert också gjort

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Hmm, vad coolt. Alltså, det krävdes så lite för att GTA skulle bli en mycket coolare upplevelse än vad Hardline någonsin kommer kunna leverera.

Det blir coolt med dlc.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag tycker att det är otroligt att FP inte är normen i såna här spel.

Skribent
Skrivet av Ahris:

Jag tycker att det är otroligt att FP inte är normen i såna här spel.

Utveckla gärna.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hoppas bara att dom kommer använda steam fullt ut den här gången till PC rellen.... Nej tack till rockstar games social club och windows live games eller vad det skräpet var...

Medlem
Skrivet av malebolgia:

Hoppas bara att dom kommer använda steam fullt ut den här gången till PC rellen.... Nej tack till rockstar games social club och windows live games eller vad det skräpet var...

Högst troligt kommer det att använda sig av Social Club, då det ska vara möjligt för konsolkonverter att föra över sin onlineprofil till PC-versionen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Älskar 3:e persons spel, men detta såg riktigt bra ut och inte nån sketen mod


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

123
Skriv svar