Tävling – Farming Sim 15 Collector's Edition!

Robot
Tävling – Farming Sim 15 Collector's Edition!

Vinn moddarbok för dummies, minitraktor, A2-poster, traktorklistermärken, en filmtutorial. Och spelet.S

#farming-simulator-15


Medlem
Tävling – Farming Sim 15 Collector's Edition!

Ooooooo, vad jag hoppas att jag vinner!!
Som snart 40-åring kommer jag säkert fastna med att köra runt med modelltraktorn. Om det är skala 1:32 lär man ju pröva om mina gamla Britains trakorers redskap passar.. "Joooooyyyy"(Ren&Stimpy sound på den..).
Misstänker att FS15(Inte missionen.), är beroendeframkallande..

Medlem

Jag lovar, det är ytterst (väldigt skadligt) beroendeframkallande. T.e.x: "Jag ska bara skörda mina åkrar en dag till. Jag väntar på förfrågninar av spannmål för dubbla priset, så att jag kan sälja och få mer pengar för att köpa mer maskiner."

Just nu har jag införskaffat utrustning för skördning av betor, så nu ligger mina lån på topp igen. Nästa införskaffelse blir nog en starkare traktor i kombination med en kombinerad plog- och så-maskin och en till skördetröska, eller traktorn med kombination av skogsmaskiner. Jag måste få in pengar snabbt så att jag kan köpa in nya effektivare maskiner. Mer, mer, mer!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Om spelvåld skapar våldsamma individer så måste ju det här spelet innebära att bönderna går in i en ny guldålder.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag spenderade ett helt lan med en tidigare version, satt bl a flera timmar och löste på forum hur man får gräset att växa.

Helt stört!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Spenderat nästan 30 timmar hittils sen jag startade spelet i lördags.
Som tidigare nämnt är det väldigt beroende framkallande.

Kör du med vänner blir det mycket roligare

Medlem

Typ bästa FZ-tävlingen ever!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Också körd på farmandet. Fantastiskt avkopplande spel. Ett knep för snabba riksdaler är att motorsåga ner ett gäng lövträd vid sågverket för att sen knuffa ner dom i sågdammen med vanlig traktor. Fick ihop till både skogsmaskinen och skotaren utan lån.

1
Skriv svar