Så spelar du Evolve

Robot
Så spelar du Evolve

Få några handfasta tips inför de sista timmarna av alpha-testet.

#evolve, #left-4-dead


Medlem
Så spelar du Evolve

Såg bara två minuter visserligen, men han verkade inte vara något pro själv direkt. Han trackade fotsteg åt fel håll och missade att de ledde ner i vattnet.

Men kanske bra tips om man inte har spelat ett fps innan.

Medlem

Jäkla kul spel. Kommer nog bli en och annan timma

Medlem

Jag hade en kod men fatta inte hur jag skulle få tillgång till alphan... Stod inte någonstans så för mig har det sorgligt nog inte blivit något spelande :'/


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

du lägger in koden i steam, tankar och spelar ;D

Medlem
Skrivet av Hurin:

Jag hade en kod men fatta inte hur jag skulle få tillgång till alphan... Stod inte någonstans så för mig har det sorgligt nog inte blivit något spelande :'/

Jag hade samma problem men som någon redan har sagt:

Skrivet av lealgeir:

du lägger in koden i steam, tankar och spelar ;D

I framtiden kan du enkelt använda google för att hitta svar på såna problem. Då slipper du missa en sån här chans. Väldigt kul spel måste jag säga.

Medlem

Assaults högsta skada kommer ifrån minorna. Istället för att skjuta med ärtbössan så borde han ha kastat minor runt omkring på marken.

Medlem

Hur klarar man sig som monster.??
Spelarna är i hack o häl på en från start. Man hinner inte evolva innan de gör mos av en...

Medlem

Tja, han var verkligen inte het i den där videon och verkade inte riktigt veta vad han höll på med. Sen sa han ett stort fel, och det är att supporterna behövde vara försiktiga med sina bomber. Detta är helt fel då de i nuläget inte skadar överhuvudtaget mer än att man slungas bort från explosionen.

Monstret är väldigt mycket snabbare än jägarna, och kan fly ganska lätt. man behöver inte evolva för att kunna vinna mot jägarna. Men det hjälper förstås oerhört. Monstret har det mesta till sin fördel skulle jag vilja påstå.

Medlem
Skrivet av Stingshot:

Hur klarar man sig som monster.??
Spelarna är i hack o häl på en från start. Man hinner inte evolva innan de gör mos av en...

Man gör som Robbaz och leker sten.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar