The Sims 4 – nu kan du dränka dina simmar!

Robot
The Sims 4 – nu kan du dränka dina simmar!
Medlem
The Sims 4 – nu kan du dränka dina simmar!

Jävlar vad mörk trailern blev efter en stund, från att vara ett poolparty

Medlem

På nått sätt måste man undra... vad var tanken bakom hela Pool-fiaskot?

Hade dom tänkt skippa det helt och hållet? Hade dom tänkt göra betal-dlc?

Jag menar, om den här rutten var vad dom hade tänkt hela tiden, hade dom inte minskat en massa negativ kritik om dom bara sagt "Poolerna kommer sen, efter release"?

Medlem

Jag undrar var folk ska klaga på nu när de äntligen kan dränka sina simmar!

Medlem
Skrivet av Veshir:

Jag undrar var folk ska klaga på nu när de äntligen kan dränka sina simmar!

Vad är det för dålig version på låten riktigt? Originalet är bättre!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Inaktiv
Skrivet av Isaacgood:

Jävlar vad mörk trailern blev efter en stund, från att vara ett poolparty

Hur menar du nu? Poolpartyt fortsatte efter dom dog och dom verkade vara lika glada som gastar

Medlem

I Sims 1 (tror jag) ville jag bygga en kyrka med kyrkogård. Det enda sättet att få gravstenar var dock att döda folk, så jag skapade familjer med barn (de dog snabbast) och stängde in dem i bås tills de svalt ihjäl.

Sen i Sims 2 (eller 3) blev ungarna skickade till militärskola innan de hann dö så fick bli vuxna istället. Dock började de spöka så hela kyrkogården var hemsökt.

Medlem
Skrivet av Lurid:

På nått sätt måste man undra... vad var tanken bakom hela Pool-fiaskot?

Hade dom tänkt skippa det helt och hållet? Hade dom tänkt göra betal-dlc?

Jag menar, om den här rutten var vad dom hade tänkt hela tiden, hade dom inte minskat en massa negativ kritik om dom bara sagt "Poolerna kommer sen, efter release"?

Det handlar om utveckling, och var inget fiasko. Folk måste bara ha saker att klaga på och förstår inte hur utveckling sker.

Alternativet hade varit att släppa poolerna med spelet, och då varit buggiga och eller ofärdiga. Det vill vi inte, eller hur?

Annars hade man fått försena hela spelet, vilket också skapar floder på internet. Nu försenade man poolerna, och släppte de helt gratis. Finns ingen downside till det, och är helt logiskt ur utvecklings-synpunkt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av Lurid:

På nått sätt måste man undra... vad var tanken bakom hela Pool-fiaskot?

Hade dom tänkt skippa det helt och hållet? Hade dom tänkt göra betal-dlc?

Jag menar, om den här rutten var vad dom hade tänkt hela tiden, hade dom inte minskat en massa negativ kritik om dom bara sagt "Poolerna kommer sen, efter release"?

Det handlar om utveckling, och var inget fiasko. Folk måste bara ha saker att klaga på och förstår inte hur utveckling sker.

Alternativet hade varit att släppa poolerna med spelet, och då varit buggiga och eller ofärdiga. Det vill vi inte, eller hur?

Annars hade man fått försena hela spelet, vilket också skapar floder på internet. Nu försenade man poolerna, och släppte de helt gratis. Finns ingen downside till det, och är helt logiskt ur utvecklings-synpunkt.

Om du läste hela meddelandet så påpekade jag att det den mesta negativa kritiken hade undvikits om dom hade SAGT att poolerna skulle komma senare.

Medlem

Vet inte hur jag missade undre raden. o.O Kanske misstog den för signatur?

Nåväl, allt gott, mitt misstag!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar