Blizzard ljud-teasar – Starcraft II-avslöjande på Blizzcon?

Robot
Blizzard ljud-teasar – Starcraft II-avslöjande på Blizzcon?
Medlem
Blizzard ljud-teasar – Starcraft II-avslöjande på Blizzcon?

Jag drar till med en önskegissning på Starcraft: Ghost.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

world of starcraft inc!

Skribent
Skrivet av vuze2143:

world of starcraft inc!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Fram med Warcraft 4 istället!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

world of starcraft inc!

Starcraftcitizen


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Inaktiv
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av vuze2143:

world of starcraft inc!

Starcraftcitizen

Glöm inte; World of...

Medlem

Vill ha ett world of star craft eller sc:ghost

Medlem

låter som en protoss reaver!

Releasehästryttare

Sluta drömma nu , är ju klart att det är andra expantionen till sc2 och expantions paketet till hs som kommer som nya saker

Medlem
Medlem
Skrivet av Devan:

Sluta drömma nu , är ju klart att det är andra expantionen till sc2 och expantions paketet till hs som kommer som nya saker

Kommer garanterat att va Starcraft 2: Legacy of the Void, protos delen av starcraft 2.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Wow. Vilken "nyhet" Blizzard bombar med, om det kommer komma en expansion till SC2. Helt otroligt. Verkligen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tyvärr så känns det som den absolut minst intressanta nyheten dm kan släppa på Blizzcon :/ StarCraft är kul, men det var rätt fattigt att dela upp spelet från början...nu känns det mer som ett DLC än en expansion.

Medlem

Tycker det här är ganska självklart. Det är en ljudbok för barn. Äntligen kan vi sitta på sängkanten och återberätta lärdomarna från Mengsks handlingar.

Medlem

Okey, ge mig; SC2: Legacy of the Void, Heroes of the Storm Open Beta samt ett tillkännagivande att Warcraft 4 är på gång!

Medlem

alltså jag vet inte, men jag har börjat tröttna lite på blizzard också, varför tar det så saaaaaaaaatans lång tid innan de gör nya saker? när de väl kommer är de oftast väldigt bra men endå, vill inte vara 65 bast innan wc4 släps.

Medlem
Skrivet av Oneone:

alltså jag vet inte, men jag har börjat tröttna lite på blizzard också, varför tar det så saaaaaaaaatans lång tid innan de gör nya saker? när de väl kommer är de oftast väldigt bra men endå, vill inte vara 65 bast innan wc4 släps.

Jag tycker det är deras charm att de jobbar iterativt och försiktigt. Sequel-parader kan få vara Ubisofts grej.

Medlem

Ser fram emot lite cinematics från blizzcon!


signatur

IDKFA

Medlem

Givetvis visar dom Legacy of the Void. Men om det blir något stort avslöjande så lär det vara Warcraft 4. Dom hade ju lagt all ny-ip-juice på Titan som lades ner, så det lär inte bli något nytt och färskt. Däremot har ju deras RTS-gäng säkert jobbat på något simultant med SC2 expansionerna. Och eftersom det inte lär vara SC3 så känns WC4 såklart troligast.

Så, min predictschön: WC4 eller inget spännande alls.

Alltså: Legacy of the Void & Heroes of the Storm = inte spännande.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag är på plats i Anaheim nu så det ska bli spännande att se!

Medlem

Ett WC4 kommer nog TIDIGAST visas nästa vinter, men troligen inte förrän 2016.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Preed:

Givetvis visar dom Legacy of the Void. Men om det blir något stort avslöjande så lär det vara Warcraft 4. Dom hade ju lagt all ny-ip-juice på Titan som lades ner, så det lär inte bli något nytt och färskt. Däremot har ju deras RTS-gäng säkert jobbat på något simultant med SC2 expansionerna. Och eftersom det inte lär vara SC3 så känns WC4 såklart troligast.

Så, min predictschön: WC4 eller inget spännande alls.

Alltså: Legacy of the Void & Heroes of the Storm = inte spännande.

Deras RTS-avdelning har jobbat med HOTS den senaste tiden och därmed har lanseringen av den sista SC2-expansionen skjutits upp mer än nödvändigt.
Så inte särskilt troligt att dom jobbar med ett ytterligare ett spel.

Medlem

Inte så oväntat va ^^

Det som är intressant är "Eye of Azshara" - konspirationerna flödar just nu att detta är nästa expansion till WoW som kommer och att det kommer presenteras på Blizzcon. Jag har inga förhoppningar överhuvudtaget, men det skulle vara ganska ballt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag kommer bli så besviken om vi inte får åtminstone höra något om Warcraft 4 under BlizzCon

Medlem

Har det ens hintats nån gång att wc4 ska skapas ?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Har det ens hintats nån gång att wc4 ska skapas ?

Nej. Men om jag får gissa vill Blizzard bli klar med sin Starcraft-trio (Wings/Heart/Legacy) först. Det låter kostsamt att köra 2 konkurrerande utvecklingsteam. Vi ser nog ett uttalande 1 år efter att Legacy of the Void lanserats.

Men allting är bara min egna spekulation.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Notumforce:

Har det ens hintats nån gång att wc4 ska skapas ?

Nej. Men om jag får gissa vill Blizzard bli klar med sin Starcraft-trio (Wings/Heart/Legacy) först. Det låter kostsamt att köra 2 konkurrerande utvecklingsteam. Vi ser nog ett uttalande 1 år efter att Legacy of the Void lanserats.

Men allting är bara min egna spekulation.

Nej det är snarare kostsamt att inte ha två konkurrerande utvecklingsteam. När bas-tech, grundläggande art style med mera med mera är klart så får dom sätta dom människorna på något annat eller låta dom sitta och käka muffins i caféterian på en vräklön. Så väldigt troligt att dom satt core-teamet bakom SC2 tech osv på något annat för länge sen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Notumforce:

Har det ens hintats nån gång att wc4 ska skapas ?

Nej. Men om jag får gissa vill Blizzard bli klar med sin Starcraft-trio (Wings/Heart/Legacy) först. Det låter kostsamt att köra 2 konkurrerande utvecklingsteam. Vi ser nog ett uttalande 1 år efter att Legacy of the Void lanserats.

Men allting är bara min egna spekulation.

Nej det är snarare kostsamt att inte ha två konkurrerande utvecklingsteam. När bas-tech, grundläggande art style med mera med mera är klart så får dom sätta dom människorna på något annat eller låta dom sitta och käka muffins i caféterian på en vräklön. Så väldigt troligt att dom satt core-teamet bakom SC2 tech osv på något annat för länge sen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Notumforce:

Har det ens hintats nån gång att wc4 ska skapas ?

Nej. Men om jag får gissa vill Blizzard bli klar med sin Starcraft-trio (Wings/Heart/Legacy) först. Det låter kostsamt att köra 2 konkurrerande utvecklingsteam. Vi ser nog ett uttalande 1 år efter att Legacy of the Void lanserats.

Men allting är bara min egna spekulation.

Nej det är snarare kostsamt att inte ha två konkurrerande utvecklingsteam. När bas-tech, grundläggande art style med mera med mera är klart så får dom sätta dom människorna på något annat eller låta dom sitta och käka muffins i caféterian på en vräklön. Så väldigt troligt att dom satt core-teamet bakom SC2 tech osv på något annat för länge sen.

Det är ingen som rullar tummarna för att man utvecklar i serie. Är tech klar med Void så skulle de självklart flytta till WC4. Hur skulle jag annars kunna tänka mig att spelet utannonseras efteråt? Du tror väl inte att utveckling startar några månader innan utannonsering?

12
Skriv svar