When You're Gone – svenskt spel om sorg på Kickstarter

Robot
Medlem
When You're Gone – svenskt spel om sorg på Kickstarter

Det ser i alla fall...annorlunda ut.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser rätt unikt ut! Kör hårt!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Me like:) alltid kul med svenska projekt, dom resulterar oftast i en annorlunda spel upplevelse

Medlem

Det känns som att svenska kickstarterprojekt alltid handlar om Den Stora Sorgen. Jag tror inte att vi faktiskt är världsledande när det kommer till självmord, men jag förstår varför omvärlden kan tro det ibland.

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Det känns som att svenska kickstarterprojekt alltid handlar om Den Stora Sorgen. Jag tror inte att vi faktiskt är världsledande när det kommer till självmord, men jag förstår varför omvärlden kan tro det ibland.

Samtidigt drar finska spelutvecklare in miljarder på färgglada spel som Angry Birds, Benji Bananas och Clash of Clans. Det känns som våra länder har bytt marknader med varandra.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ercarret:

Det känns som att svenska kickstarterprojekt alltid handlar om Den Stora Sorgen. Jag tror inte att vi faktiskt är världsledande när det kommer till självmord, men jag förstår varför omvärlden kan tro det ibland.

Samtidigt drar finska spelutvecklare in miljarder på färgglada spel som Angry Birds, Benji Bananas och Clash of Clans. Det känns som våra länder har bytt marknader med varandra.

Haha, ja lite så.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Backat!
Känns som en liten summa för att kunna vara med och förverkliga deras verk.

Sen kanske spelet är roligt/intressant/givande/känslosamt också

1
Skriv svar