Återvänder Call of Duty till andra världskriget?

Robot
Medlem
Återvänder Call of Duty till andra världskriget?

Räcker med att ändra dessa saker så är saken biff imo

1. ww2 miljö
2. Ta bort nya aw rörelserna blir ju fel o ha dom med
3. hårdare rekyler på vapnena
4. Omaha beach !!!


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

det blir ganska lamt ochså att göra en gamal model av cod ochså blir att jag tänker inte köpa bara för att många idioter vill ha en gamal cod spel hellre Advanced Warfare än ett cod som utspelar sig nån ww2 skulle inte köpa det alls skulle vara kul att köra nåt som är nytt än gammalt

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Räcker med att ändra dessa saker så är saken biff imo

1. ww2 miljö
2. Ta bort nya aw rörelserna blir ju fel o ha dom med
3. hårdare rekyler på vapnena
4. Omaha beach !!!

Samt att ha ett competitive-läge likt counter-strike. Ojoj vad sugen jag hade blivit då!

Medlem

man har varit med rätt länge när man är med när rebootsen kommer

Skribent

De kan ju köra en "alternativ verklighet" eller motsvarande. Jetpacks!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Bäst att det händer nu! coolt om man skulle kunnavälja story line (Axis eller allierade)

Medlem

Man kan spela flashbacks likt AC om man nu vill köra ww2 vilket jag inte förstår. Framtiden är mycket coolare.

Medlem
Skrivet av motionfield:

Man kan spela flashbacks likt AC om man nu vill köra ww2 vilket jag inte förstår. Framtiden är mycket coolare.

Håller med dig. ww2spel har man ju spelat större delen av sina tidiga tonår..

Geeks Gaming

Vill inte att värken CoD eller BF återvänder till ww2 för dom kommer bara att förstöra de

Avstängd
Skrivet av Notumforce:

Räcker med att ändra dessa saker så är saken biff imo

1. ww2 miljö
2. Ta bort nya aw rörelserna blir ju fel o ha dom med
3. rekyler på vapnena
4. Omaha beach !!!

FTFY


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Krystal:

det blir ganska lamt ochså att göra en gamal model av cod ochså blir att jag tänker inte köpa bara för att många idioter vill ha en gamal cod spel hellre Advanced Warfare än ett cod som utspelar sig nån ww2 skulle inte köpa det alls skulle vara kul att köra nåt som är nytt än gammalt

Snälla människa använd punkt

Medlem

Vill hellre se ett Bf i WWII setting, cod tilltalar inte mig.

Inaktiv

WW2 med dubbelhopp, snälla!

Medlem

WW2 låter bra, hoppas bara på att de segar ner spelet och inte gör det så jävla stressigt och snabbt som dem andra spelen.

Medlem

Call of Duty 2 <3

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av Krystal:

det blir ganska lamt ochså att göra en gamal model av cod ochså blir att jag tänker inte köpa bara för att många idioter vill ha en gamal cod spel hellre Advanced Warfare än ett cod som utspelar sig nån ww2 skulle inte köpa det alls skulle vara kul att köra nåt som är nytt än gammalt

Snälla människa använd punkt

"ochså" stavas med k (också).
Många ord saknades.
Komma saknades.
Meningsstart med stor bokstav saknades.
"Model" stavas modell.
"gamal" stavas gammal.
"ww2" stavas WW2 (namnförkortningar har stora bokstäver).
cod (igen stora bokstäver).
(nån = någon)
(nåt = något)

Hoppas det hjälpte någon på något vis (ursäkta grovsaneringen).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Krystal:

det blir ganska lamt ochså att göra en gamal model av cod ochså blir att jag tänker inte köpa bara för att många idioter vill ha en gamal cod spel hellre Advanced Warfare än ett cod som utspelar sig nån ww2 skulle inte köpa det alls skulle vara kul att köra nåt som är nytt än gammalt

Å herregud, Krystal ger Advanced Warfare serien ett ansikte.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Vill hellre se ett Bf i WWII setting, cod tilltalar inte mig.

Ändå är du inne på COD-trådar och kommenterar?

Inaktiv

Post Apocalyptic

Medlem

Gör så att man kan spela på den tyska sidan i så fall, kul att vara über badguy för en gångs skull.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

WW2 låter bra, hoppas bara på att de segar ner spelet och inte gör det så jävla stressigt och snabbt som dem andra spelen.

Äsch, "crouch only servrar", springa snabbt perk kicks och autoban på K:D Ratio > 2.5 pga. presumtivt användande av aimbot (lol?) finns redan. CoD ska ju vara snabbt och "arkadigt", på PC iaf

http://bf3blog.com/2011/06/average-battlefield-player-vs-aver...

Medlem

"FZ gillar Advanced Warfare men tycker inte att det är den storslagna framåtrörelse serien behöver."

Det behövs väl inte mer framåtrörelse än såhär? CoD har aldrig handlat om framåtrörelse, tvärtom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag skulle gärna se Cod i första världskriget istället


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av sCaz:
Skrivet av von_lidl:

WW2 låter bra, hoppas bara på att de segar ner spelet och inte gör det så jävla stressigt och snabbt som dem andra spelen.

Äsch, "crouch only servrar", springa snabbt perk kicks och autoban på K:D Ratio &gt; 2.5 pga. presumtivt användande av aimbot (lol?) finns redan. CoD ska ju vara snabbt och "arkadigt", på PC iaf

http://bf3blog.com/2011/06/average-battlefield-player-vs-aver...

Fast dem första spelen var ju inte alls så. Men jag förstår vad du menar och det ör just det jag avskyr med COD hehe

Medlem

Call Of Duty 2, var det första CoD-spel jag kom i kontakt med. Älskade CoD-serien fram tills det att MW2 kom ut. Jag spelade MW2 men sedan dess har jag bara testat spelen. WW2 war en av anledningarna till jag spelade CoD. Spelar fortfarande Call Of Duty1 och 2 lite då och då. Nostalgi

Medlem
Skrivet av Krystal:

det blir ganska lamt ochså att göra en gamal model av cod ochså blir att jag tänker inte köpa bara för att många idioter vill ha en gamal cod spel hellre Advanced Warfare än ett cod som utspelar sig nån ww2 skulle inte köpa det alls skulle vara kul att köra nåt som är nytt än gammalt

well ingen som tvingar dig, vi andra som gillar cod vill gärna få återkomma till ww2. Surre jag kan installera cod 2 igen och spela på nätet och sp.
Men saken är den att cod var som populärast när det var utspelat under andra världskriget och det finns så mycket att fylla ut med från det kriget, sedan vad är det som gör sådant gammalt? Fyll gärna ut

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av sCaz:
Skrivet av von_lidl:

WW2 låter bra, hoppas bara på att de segar ner spelet och inte gör det så jävla stressigt och snabbt som dem andra spelen.

Äsch, "crouch only servrar", springa snabbt perk kicks och autoban på K:D Ratio &amp;gt; 2.5 pga. presumtivt användande av aimbot (lol?) finns redan. CoD ska ju vara snabbt och "arkadigt", på PC iaf

http://bf3blog.com/2011/06/average-battlefield-player-vs-aver...

Fast dem första spelen var ju inte alls så. Men jag förstår vad du menar och det ör just det jag avskyr med COD hehe

då undrar jag hur du spelade cod 1 och 2, mig veterligen så var dom spelen snabba. Cod har alltid varit snabbt gameplay det var inte bara ligga i buskar med kryppskytts gevär och vänta på sitt byte.

alla sprang runt som jihun och matade ner varandra, var aldrig lugnt.

Medlem

Ge oss en tysk kampanj också! Jag vill spela som en menig i 12 SS-Panzer-Divisionen under slaget om Caen! Jag vill göra eldöverfall beväpnad med Gewehr 41 eller M1 Garand i bocagen!

Medlem

Med tanke på att cod1,2 är de bästa i serien så vore det fantastiskt.
Problemet ligger ju dock i att de slopat så mkt annat som var stabilt förr, typ att ha dedikerade servrar m.m ... verkligen en besvikelse med p2p och dessutom frodas ALDRIG kompetetivt spel på pc när spelen är så låsta. De försäkrar sig att spelen dör av sig själva också eftersom matchmaking är beroende av att massa folk söker matcher samtidigt.

12
Skriv svar