Halo: The Master Chief Collection

Robot
Halo: The Master Chief Collection

En uppsnyggad samling med några av de bästa multiplayerspel som kan köras på konsol. Det vore hädelse att inte hylla den.

#microsoft, #bungie, #343-industries, #halo-4, #halo-2, #halo-3


Medlem
Halo: The Master Chief Collection

Ser nice ut, men har man alla redan så har man nog tröttnat på dem. Sure, det är väll nice att kunna spela igenom spelen med "bättre" grafik, skönare upplevelse, och dom har lyckats med 60 fps, säger dom iaf.

Detta kommer bli ett köp för Xbone ägare som sålde iväg sitt 360.
Synd att dom inte släppte det till PC


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Absolut ett av de skönaste multiplayer spelen jag körde med polarna på Local när man var liten skit
Däremot älskade jag också storyn, kommer ihåg när jag och en polare körde local story på landet när det regnade en hel sommar, underbara minnen;)

Det är verkligen nostalgi=)

Medlem
Medlem

Förbokad och laddad!

Relik 📜

Jag.. tror jag behöver en Xbox One.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Avstängd

Jag måste bara spara ihop till ett xbox one för det är helt klart värt att köpa ett xbox one bara för det!

Medlem

Undrar om man kan man spela 4 spelare local co-op??? Hoppas verkligen att dom har lagt in det

Medlem

Xbox one har aldrig varit så lockande som det är just nu

Inaktiv

Längtar till tisdag!!!!
Någon som har missat halo spelen bör nog skaffa detta. Aldrig förr har så mycket spel varit såhär prisvärt. Helt sjukt att de inte gör en sony/nintendo och släpper spelen 1 och 1 till fullpris och då bara med högre upplösning. Remaken av halo 2 här (som man såg i dokumentären från helgen) är ju mästerfullt hanterad med helt nya cutscenes....

Och samtidigt i Sonys läger
...*tumbleweed roll*....

Medlem

PC släpp preeeeeeeeeeaaaaze


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

För installerat på x1 så väntar bara på att ms trycker på aktivera knappen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skribent

Jag har bara spelat första Halo, så det här borde jag ju plocka upp.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Och samtidigt i Sonys läger
...*tumbleweed roll*....

Oh don't.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Såg just att det finns en achievment ifall du klarar alla kampanjer
i ce under 3timmar.

Eh den lär inte jag klara


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hmm jag har aldrig fattat vad som gör Halospelen så vansinnigt bra. Polarna med Xbox har varit helt sålda på i princip alla spel i serien men jag tycker de varit OK men inte mer. Visserligen avskyr jag att styra FPS spel med handkontroller och FPS-konkurrensen på konsol är kanske inte den vassaste. Hade varit intressant att se hur det hade stått sig om det släppts till PC eller om det bara är en stor fisk i en liten skål.

Medlem

Har inte heller förstått Halo. Känns så barnsligt och plastigt. Man har försökt göra det tilltalande för 12-åringar med grälla färger och aliens som för tankarna till Ewokerna.

Medlem

Väntar ivrigt på PC utgåvan till år 2050.

Medlem

Äntligen!! Betyget var väntat!! Här ska gejmas på tisdag!

Medlem

KiNG!! Givet köp!!

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:

Jag måste bara spara ihop till ett xbox one för det är helt klart värt att köpa ett xbox one bara för det!

Gillar du racingspel någorlunda så borde du DEFINITIVT testa Horizon 2! En av de bästa racingspelen jag kört

Inaktiv
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Knazzbollen:

Jag måste bara spara ihop till ett xbox one för det är helt klart värt att köpa ett xbox one bara för det!

Gillar du racingspel någorlunda så borde du DEFINITIVT testa Horizon 2! En av de bästa racingspelen jag kört

+One

Medlem

Mitt exemplar är förbokad och klart, sitter bara och väntar på att almanackan ska nå tisdag.
Spelet måste verkligen vara perfekt om Mats bara kunde komma "Att se hur orginal Halo såg ut" som spelets enda minus xD

Skrivet av Mattias Frost:

Jag har bara spelat första Halo, så det här borde jag ju plocka upp.

Do it, kommer vara ett av ditt livs bästa köp!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har aldrig fastnat för Halo, försökt ett flertal gånger genom åren, men det är något med det som inte klickar. Det här verkar dock vara en riktigt bra remake och otroligt prisvärd, så kul för dom som gillar det!

Medlem

Jag önskar faktiskt att detta kunde släppas till PS4:an också.

Inaktiv

Minus - "Att se hur original-Halo faktiskt såg ut".

Haha:)

Medlem

Jag har inte känt detta pirr i magen sedan jag köpte Half-Life när det kom ut! Detta ska bli så fett och som världens största plus på det: 60FPS 1080p! Det kommer bli ett så skönt flyt i detta att det är helt insane!

Och innan någon från PC Master Race kommer och säger "heh 60FPS, gulligt" Så kan jag säga att jag är en extremt hårt inbiten PC Master Race person själv. Jag accepterar inget under 120FPS på PC (då jag för det mesta spelar snabba FPS-spel), men efter att jag köpte min XB1 har jag inte rört min PC på 3 månader. Tror jag har förvandlats till en console peasant... Vilket IMHO är ganska skönt, känns konstigt att skriva det.

Min fina gaming rig bara står och samlar damm... Tur iaf att jag lyckade sälja av min PS4 för den stod också och samlade damm... Överhypat piece of **** /rant over

Medlem

Har det installerat, väntar bara tills på tisdag! Har inte varit så här taggat för ett spel på säkert 7 år.

Medlem
Skrivet av omEn:

Jag har inte känt detta pirr i magen sedan jag köpte Half-Life när det kom ut! Detta ska bli så fett och som världens största plus på det: 60FPS 1080p! Det kommer bli ett så skönt flyt i detta att det är helt insane!

Och innan någon från PC Master Race kommer och säger "heh 60FPS, gulligt" Så kan jag säga att jag är en extremt hårt inbiten PC Master Race person själv. Jag accepterar inget under 120FPS på PC (då jag för det mesta spelar snabba FPS-spel), men efter att jag köpte min XB1 har jag inte rört min PC på 3 månader. Tror jag har förvandlats till en console peasant... Vilket IMHO är ganska skönt, känns konstigt att skriva det.

Min fina gaming rig bara står och samlar damm... Tur iaf att jag lyckade sälja av min PS4 för den stod också och samlade damm... Överhypat piece of **** /rant over

Du skulle köpt båda istället nu missar du titlar som bloodborne och Uncharted, enbart Uncharted är bättre en alla exkl. titlar som xbox släpper. Just my two cents som en god gamer.

Blir nog köp på detta! Halo 1 var awesome!

Medlem
Skrivet av furzinate:
Skrivet av omEn:

Jag har inte känt detta pirr i magen sedan jag köpte Half-Life när det kom ut! Detta ska bli så fett och som världens största plus på det: 60FPS 1080p! Det kommer bli ett så skönt flyt i detta att det är helt insane!

Och innan någon från PC Master Race kommer och säger "heh 60FPS, gulligt" Så kan jag säga att jag är en extremt hårt inbiten PC Master Race person själv. Jag accepterar inget under 120FPS på PC (då jag för det mesta spelar snabba FPS-spel), men efter att jag köpte min XB1 har jag inte rört min PC på 3 månader. Tror jag har förvandlats till en console peasant... Vilket IMHO är ganska skönt, känns konstigt att skriva det.

Min fina gaming rig bara står och samlar damm... Tur iaf att jag lyckade sälja av min PS4 för den stod också och samlade damm... Överhypat piece of **** /rant over

Du skulle köpt båda istället nu missar du titlar som bloodborne och Uncharted, enbart Uncharted är bättre en alla exkl. titlar som xbox släpper. Just my two cents som en god gamer.

Blir nog köp på detta! Halo 1 var awesome!

Tänk om inte alla tycker att Uncharted är bättre än alla exklusive titlar som kommer till One? Smak sak förstås.

Hur som helst! Åker utomlands den 11:e, typiskt nog!

12
Skriv svar