The Binding of Isaac: Rebirth

Robot
The Binding of Isaac: Rebirth

Större, bättre och mer utmanande än någonsin. The Binding of Isaac: Rebirth tar det äckliga roguelike-konceptet till nya nivåer.

#team-meat, #the-binding-of-isaac, #the-binding-of-isaac-rebirth


Moderator | Testpilot
The Binding of Isaac: Rebirth

WOW! EN FYRA FRÅN FROST!

This has got to be good.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Det är bra, inte lyssnat ett ord på de senaste 6 föreläsningarna i varken masstransport eller industriell ekonomi. Verkligen en favorit i repris, men de är dock en repris.

Medlem

Årets spel för mig, spelat originalet närmast religiöst (steam gav upp och slutade räkna efter drygt 300 timmar). Detta är i princip samma sak fast mycket bättre, kan inte gå fel.

Medlem

Jag har hört att det finns multiplayer numera. Hur fungerar det? Givet köp hur som helst. Originalet var snorbra.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ravenknight:

Jag har hört att det finns multiplayer numera. Hur fungerar det? Givet köp hur som helst. Originalet var snorbra.

Lokalt på samma enhet. Spelare två blir en "familiar" som kan flyga runt och snor ETT hjärta av dig för varje gång "START" trycks ned.

Speed version.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Jag har hört att det finns multiplayer numera. Hur fungerar det? Givet köp hur som helst. Originalet var snorbra.

Bara lokal multiplayer om jag har förstått det rätt.
Annars hade jag köpt det.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ravenknight:

Jag har hört att det finns multiplayer numera. Hur fungerar det? Givet köp hur som helst. Originalet var snorbra.

Lokalt på samma enhet. Spelare två blir en "familiar" som kan flyga runt och snor ETT hjärta av dig för varje gång "START" trycks ned.

Speed version.

Tackar. Låter som att helgen är räddad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av purjo:

Årets spel för mig, spelat originalet närmast religiöst (steam gav upp och slutade räkna efter drygt 300 timmar). Detta är i princip samma sak fast mycket bättre, kan inte gå fel.

Vilken tur jag har att jag aldrig har spelat det då! Blir nog en bra kväll detta!

Medlem

Mer och bättre på alla sätt och vis. Förutspår flera hundra timmar med Rebirth

Medlem

Eftersom det är gratis på + nu så har jag det till PlayStation vita och ps4! Det är lyx att spela den på vitan!!!!

MrX
Medlem

Själv så har man 627 timmar på originalet och har redan 22 timmar på det nya. Det är sjukt bra.

Om ni vill se detta spelet i racing format så kolla in http://www.boilr.org där jag själv är med i season 3 av den ligan (81MrX) och http://www.ballsofsteel.tv/ när dom väl sätter igång med det.

Vill ni vara med att möta andra så börja träna

Medlem

Sjuuuukt bra spel! Co-opat o kaosat hela helgen

1
Skriv svar