Movember-tävlingen – så här ser FZ-mustascherna ut

Robot
Movember-tävlingen – så här ser FZ-mustascherna ut

FZ-medlemmar och redaktionen odlar mustasch i kampen mot cancer, se resultatet av första veckan. Och på måndag drar vi en vinnare för snyggaste mustaschbilden!


Medlem
Movember-tävlingen – så här ser FZ-mustascherna ut

Förra året såg jag ut som en uteliggare. Aldrig mer igen att jag låter håret/skägget/mustaschen växa! Fast bilderna vi tog på mig var roliga


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Calles mustasch ser ut att bli skitfet framåt månadens slut!


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Fortsätter med att kämpa. Mår mycket bättre idag än igår kan jag meddela. Så snart jag är tillbaka i Uppsala kan jag på allvar styla om min mustasch som kommer.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag har inte glömt. Jag har bara haft en tråkig vecka med lite annat att tänka på. Mustaschbild kommer innan helgen är över.

Medlem

Min släta överläpp har växt ovanligt bra. Men mina vänner tycker fortfarande att jag inte ser ut som mig själv. En nära kvinnlig vän sa "du vi tar en timeout tills du rakat dig igen" Men tyckte det var för en bra sak... Men jag är nöjd.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

ELF
Medlem

Jag ser början på moppefjun när jag tittar mig själv i spegeln. Då är jag i de övre 2X åren och jag äger inte ens en moppe....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

I mustasch you guys a question...

Medlem

Bra men åk för F_n utomlands och operera er om det behövs. Sverige ligger så långt efter inom modern behandling av prostatan.
Hälsade nyss på polaren på Södertälje sjukhus, de hade råkat sticka hål på prostatan. Han får gå med blöja...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Min fru väser åt mig om jag låter rakhyveln ligga mer än två dagar men all heder till er som kämpar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

Min fru väser åt mig om jag låter rakhyveln ligga mer än två dagar men all heder till er som kämpar.

Efter förra lördagens rakning tyckte frun att jag skulle skyla ansiktet med en scarf resten av månaden.


signatur
1
Skriv svar