Ladda hem Little Big Adventure gratis

Robot
Ladda hem Little Big Adventure gratis
Medlem
Ladda hem Little Big Adventure gratis

Godoldgames...

Anyway, ruggigt bra spel med ruggigt bra soundtrack. Körde igenom tvåan för ett par år sedan och det höll sig fortfarande hyffsat då.

Inaktiv

De här är ett positivt spel. ska spela igenom de en dag.

Medlem

Vänta nå år tills tvåan dyker upp gratis ;D

Medlem

Fyfan va bra bra LBA va när det begav sig, måste testa igen!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Vänta nå år tills tvåan dyker upp gratis ;D

Spelar hellre 2an faktiskt haha.

Medlem

20 år sedan? ...känner mig gammal.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Ååh, glömmer aldrig då jag fick LBP2-demot med pc-gamer


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Älskar båda spelen, klassiker!

Skrivet av Ravenknight:

20 år sedan? ...känner mig gammal.

Känner igen mig.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Geeks Gaming
Inaktiv

Besvikelsen när det inte är Little Big Planet...

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Besvikelsen när det inte är Little Big Planet...

Tänkte också på det.^^

Medlem

Kom förbi första rummet, tog 30 minuter. Sen dog jag och öppnade aldrig spelet igen... Väldigt jobbig styrning bland annat.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Kom förbi första rummet, tog 30 minuter. Sen dog jag och öppnade aldrig spelet igen... Väldigt jobbig styrning bland annat.

Ett spel som har jobbig styring är Mujaffas BMW...

Medlem

LBA är lätt ett av mina favorit spel inom action/adventure genren, i klass med Beyond Good & Evil utan tvek!

1
Skriv svar