Se sex minuter gameplay från Overwatch!

Robot
Se sex minuter gameplay från Overwatch!

Blizzard skrotade Titan och skapade istället färgglada Overwatch - gameplaytrailer här.

#blizzard, #titan, #overwatch


Medlem
Se sex minuter gameplay från Overwatch!

haha, torbjörn!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Medlem

Tja, det där kanske kan bli skoj =).

Inaktiv

Never saw that coming!

Medlem

besviken....de har sån potential o så gör de team fortress 3.

Medlem

Kommer äga sönder TF2!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Blev faktisgt riktigt sugen !

Skägg.
10 Chambers

Blev mer orolig för #Dirty Bombs framtid än #Team Fortress 2.


signatur
Medlem

Såg hemskt ut, förstår inte hur någon på Blizzard kan sitta och tänka att de är stolta över detta..

Medlem

Kanske inte för alla men jag tyckte då det såg grymt ut!

Medlem

Boooooring, next.

Medlem

zzZZZZZzzzZZZZzzzZZZZzz

Medlem

Nä fy, detta såg verkligen tråkigt ut. Som en blandning av tribes och tf2, men bara väldigt oorginellt.

Nåväl, det är ju länge kvar till släppet och detta är ju för tidigt att bedöma men inget bra första intryck iaf.

Istället för att skapa en ny tramsig värld, varför inte bara göra ett lagbaserat fps på starcraft.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av gorman:

besviken....de har sån potential o så gör de team fortress 3.

Ja men jag känner lite samma sak. Innovera lite för fan!
Nu känns det som ett nytt F2P med microtransaktioner som kopierar DOTA och TF2.
Det kommer säkert att gå skitbra för spelet, men Blizzard har verkligen legat på latsidan med detta.

Medlem

Kan bli riktigt jävla sköj med rätt balans mellan klasserna (eller hjältarna)

Medlem

Läste "nytt spel från blizzard" - tänkte omgomgggadgadgad nytt mmorpg!!!kr&@"/. - tittar på film och blir så jävla osugen, tack för den


signatur
Medlem
Skrivet av Soulless:

Nä fy, detta såg verkligen tråkigt ut. Som en blandning av tribes och tf2, men bara väldigt oorginellt.

Nåväl, det är ju länge kvar till släppet och detta är ju för tidigt att bedöma men inget bra första intryck iaf.

Istället för att skapa en ny tramsig värld, varför inte bara göra ett lagbaserat fps på starcraft.

Va snackar du om? "Spelet ser o-originellt ut... istället för nytt material gör Starcraft-fps"?

Detta måste ju vara det mest originella jag sett på flera år. Inga jävla umerica-marines. Inga jävla talibaner/koreaner/ryssar/kineser/britter m.fl.

Detta påminner starkt om Quake 3 med sina unika karaktärer men med snäppet högre då alla verkar ha egna färdigheter. Ser ut som ett MOBA-fps. Hade det varit gjort i UE4 engine med GoW design hade alla sagt UT klon. Nu är det "cartoonish" och då drar alla TF2 kortet.

Var glada att någon hade stake o faktiskt göra nåt "nytt"

Medlem

Ser många likheter med TF2

Medlem
Medlem

Det var ju ganska väntat att de skulle släppa ett fps. ska bli väldigt skoj att testa detta

Medlem

Team Fortress med kvinnor, det är next gen, det!

Om vi tittar på Blizzards portfolio har så gott som alla deras färdiga spel blivit succéer. Kom ihåg att de fimpade Titan till förmån för detta, det måste väl ändå tala för sig självt? Jag är hypad, åtminstone!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

detta är nog bland det tråkigaste/sämsta de gjort

Medlem

Tycker detta ser riktigt spännande ut, en av Blizzards spel som faktiskt lockar mig.
Är mycket för wc wow, men sc och Diablo är inte min grej, så kmr betala för detta ja.

Medan det kanske inte är vad jag precis hade hoppats på så ser spelet ganska intressant ut. Då alla karaktärer verkar ha unika förmågor som faktiskt verkar göra skillnad och har olika spelsätt så kan matcherna bli ganska roliga.

Medlem

lite synd på disney stilen annars verka det intressant


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

sålänge spelmekaniken är bra så kommer jag prova det.

men visar det sig att netcoden är lika horribel som i cs:go så får det vara.

Medlem

För många klasser.

Hur ska dom kunna få detta att bli balanserat? :/

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

lite synd på disney stilen annars verka det intressant

Verkar klart mer lockande än Team Fortress 2 (som har liknande stil, och som inte härstammar från Disney)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Det kommer antagligen att bli fantastiskt, som vanligt med Blizzard. Det ser genuint roligt ut, något som saknas i många av dagens titlar.

123
Skriv svar