Gamertjejer som är singlar

Medlem
Gamertjejer som är singlar

Hur vanligt är det? När jag kollar på twitch, youtube osv och ser tjejer som spelar så framkommer det nästan alltid att de har kille. I synnerhet om det är tjejer som spelar spel som vanligtvis brukar ha killar som målgrupp.

Är det för att så oerhört många killar vill ha en tjej som gillar tv-spel och uppvaktar/bombarderar henne så mycket att det till slut är statistiskt oundvikligt att det dyker upp någon som hon känner detsamma för?

Medlem

Alla kvinnliga gamers som jag känner brukar uppge att de har pojkvän vara sig de är singel eller inte; bara för att slippa bli utsatta för anonyma raggningsförsök online.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är synd att det ska behöva vara anonymt. Hade varit härligare om det var ungefär som att skriva till en tjej på ett community där man har presentation och bilder. Kan förstå om det inte är särskilt kul att få raggningsmeddelanden från nån som i ens ögon enbart är ett användarnamn och vars personlighet man antagligen inte hunnit lära känna.

Men nånting säger mig att det, oavsett denna försvarsmekanism, ändå lär vara en överrepresentation av faktiskt upptagna ._. Det kanske är så inom alla gebit där det förekommer fler killar. Tjejerna blir så oerhört eftertraktade.

Medlem

Dom gamerkvinnor jag har stött på har varit jävligt dryga, värre än "många" killar faktiskt, förvånansvärt och tråkigt bara.

Sedan så är det väl i princip lättast av alla typer av kvinnor, för gamers att välja och vraka mellan killar just i spelvärlden?
Så det blir ju lätt för kvinnorna att bli upptagna just av den anledningen

Medlem

Skulle nog tro att många tjejer som spelar inte skyltar med att dom är tjejer, av egen erfarenhet när man lirar typ cs go och en brud som pratar i micken dyker upp, så blir det någon slags grottmännisko tävling bland pojkarna vem som skriker högst, vem som kan få mest uppmärksamhet av bruden, ett beteende som verkligen är skitkonstigt, typ som om dom aldrig hört en kvinna.

Medlem
Skrivet av Loltron:

Skulle nog tro att många tjejer som spelar inte skyltar med att dom är tjejer, av egen erfarenhet när man lirar typ cs go och en brud som pratar i micken dyker upp, så blir det någon slags grottmännisko tävling bland pojkarna vem som skriker högst, vem som kan få mest uppmärksamhet av bruden, ett beteende som verkligen är skitkonstigt, typ som om dom aldrig hört en kvinna.

Det är ungefär den uppfattningen jag fått också. Kanske har det med att kvinnliga gamers är en rejäl minoritet?

Medlem

Hade jag varit tjej och spelat hade jag nog också velat vara anonym eller låtsas som att jag hade en pojkvän för att slippa alla läskiga killar som försöker stöta på en. Killar på nätet kan vara oerhört obehagliga.

Varför ska ens twitch, youtube eller valfritt spel vara någon slags match.com för killar som letar efter en tjej?
Sjukt konstigt beteende.

På dig låter det som att det är någon slags tävling att skaffa ett förhållande och att kvinnan är priset.

Medlem

Jag skyltar inte med att jag är tjej när jag spelar. Dels för att jag inte tycker mitt kön har någon betydelse när jag spelar och sen för att jag tycker att det många gånger bara blir en jobbig stämning... Antingen så kommer folk med osmakliga kommentarer/försöker ragga eller så säger de typ att kvinnor ska minsann hålla sig i köket och dylikt.

Jag skulle inte bry mig om killen jag var med är spelintresserad, men visst skulle det vara roligt att vi delade ett stort intresse jag har. Tror folk glömmer att tjejer som spelar faktiskt är mer än bara sitt spelintresse och att de har andra hobbies också. Att ragga på en tjej eller vilja vara med någon en enbart för att hon spelar känns lite ytligt och fjantigt enligt mig.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Jag tror faktiskt inte det är så mycket skillnad vare sig det gäller gamer tjejer eller vad de gör, utan att då folk sitter bakom ett anonymt namn kan de tänja på gränserna och känna sig relativt säkra med att deras personliga rykte inte skadas av vad de skriver. Killar kommer alltid ragga på tjejer, det är naturligt. Dock gör många det på ett väldigt osmakligt sätt...

Medlem
Skrivet av Nowly:

Att ragga på en tjej eller vilja vara med någon en enbart för att hon spelar känns lite ytligt och fjantigt enligt mig.

Bättre att leta efter någon som delar en hobby som är en stor del av ens liv, istället efter att gå efter ekonomi eller längd på människan ifråga som verkar rätt populärt.

Har dock full förståelse för varför tjejer/kvinnor vill vara anonyma, finns så många muppar som ej kan bete sig i sociala situationer.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Nowly:

Att ragga på en tjej eller vilja vara med någon en enbart för att hon spelar känns lite ytligt och fjantigt enligt mig.

Bättre att leta efter någon som delar en hobby som är en stor del av ens liv, istället efter att gå efter ekonomi eller längd på människan ifråga som verkar rätt populärt.

Har dock full förståelse för varför tjejer/kvinnor vill vara anonyma, finns så många muppar som ej kan bete sig i sociala situationer.

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt. Jag tror du missuppfattade det jag skrev. Det är väl inge fel att leta efter någon som delar ens intressen men att endast ragga eller vara intresserad av någon BARA för att de spelar och inte bry sig alls om människans personlighet, övriga hobbies osv är enligt mig ytligt och fjantigt som jag skrev tidigare. Människor är ju mer än bara sitt spelintresse.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Nowly:

Att ragga på en tjej eller vilja vara med någon en enbart för att hon spelar känns lite ytligt och fjantigt enligt mig.

Bättre att leta efter någon som delar en hobby som är en stor del av ens liv, istället efter att gå efter ekonomi eller längd på människan ifråga som verkar rätt populärt.

Har dock full förståelse för varför tjejer/kvinnor vill vara anonyma, finns så många muppar som ej kan bete sig i sociala situationer.

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt. Jag tror du missuppfattade det jag skrev. Det är väl inge fel att leta efter någon som delar ens intressen men att endast ragga eller vara intresserad av någon BARA för att de spelar och inte bry sig alls om människans personlighet, övriga hobbies osv är enligt mig ytligt och fjantigt som jag skrev tidigare. Människor är ju mer än bara sitt spelintresse.

Är en bra början att gå efter iallafall, mina egna erfarenheter har lärt mig att det är väldigt svårt att leva med en person som inte är "gamer" om man själv är det. Om man är en nörd i allmänhet så är det väldigt svårt att leva med någon som inte är det.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Nowly:

Att ragga på en tjej eller vilja vara med någon en enbart för att hon spelar känns lite ytligt och fjantigt enligt mig.

Bättre att leta efter någon som delar en hobby som är en stor del av ens liv, istället efter att gå efter ekonomi eller längd på människan ifråga som verkar rätt populärt.

Har dock full förståelse för varför tjejer/kvinnor vill vara anonyma, finns så många muppar som ej kan bete sig i sociala situationer.

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt. Jag tror du missuppfattade det jag skrev. Det är väl inge fel att leta efter någon som delar ens intressen men att endast ragga eller vara intresserad av någon BARA för att de spelar och inte bry sig alls om människans personlighet, övriga hobbies osv är enligt mig ytligt och fjantigt som jag skrev tidigare. Människor är ju mer än bara sitt spelintresse.

Är en bra början att gå efter iallafall, mina egna erfarenheter har lärt mig att det är väldigt svårt att leva med en person som inte är "gamer" om man själv är det. Om man är en nörd i allmänhet så är det väldigt svårt att leva med någon som inte är det.

Är väl som med alla förhållanden, att man har olika intressen och att det är viktigt att respektera och att man får egentid. Sen får man ju göra vissa uppoffringar, man kanske inte kan spela lika mycket om man är i ett förhållande än om man är singel. Vad menar du med nörd? Tycker det är ett ganska brett begrepp så undrar hur du menar:)


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Känner endast en riktig gamer brud som är singel, däremot träffar jag henne väldigt mycket, så hur länge till hon är singel är svårt att veta
Hursom så tycker jag det är underbart att vara med en tjej som även hon är gamer. Även om jag absolut inte tycker det är nödvändigt, eller något jag i sig letar efter, så är det ändå fantastiskt att dela ett av ens största intressen. Dessutom så tycker jag är är perfekt då spela är något man alltid kan göra, så med andra ord har man aldrig tråkigt. Har man inget annat att göra? Ja då kan man sätta sig ner i soffan/sängen och spöa skiten ur varandra i valfritt spel

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.

https://www.youtube.com/embed/-WZYdIRq86c

Skulle snarare tro det handlar om personlighet/uppväxt än att det skulle vara biologiskt....


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.

https://www.youtube.com/embed/-WZYdIRq86c

Skulle snarare tro det handlar om personlighet/uppväxt än att det skulle vara biologiskt....

Att alla kvinnor i alla tider oavsett bakgrund dras till rika och mäktiga män och att i stort sett alla flockdjur har samma beteende där honorna dras till alphahannen i flocken beror på uppväxt och personlighet?

Det är ju en teori det...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Medlem
Skrivet av Nowly:

Vad menar du med nörd? Tycker det är ett ganska brett begrepp så undrar hur du menar:)

Exakt, ett väldigt brett begreppt. Men folk som "nördar" in sig på vad det än må vara, har väldigt svårt att leva med människor som inte delar det intresset. Speciellt nördkulturer som anses "slöseri" av det resterande samhället.

Men som sagt, mina egna erfarenheter från både egna förhållanden och från min umgängeskrets.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.

https://www.youtube.com/embed/-WZYdIRq86c

Skulle snarare tro det handlar om personlighet/uppväxt än att det skulle vara biologiskt....

Att alla kvinnor i alla tider oavsett bakgrund dras till rika och mäktiga män och att i stort sett alla flockdjur har samma beteende där honorna dras till alphahannen i flocken beror på uppväxt och personlighet?

Det är ju en teori det...

Alla kvinnor i alla tider har inte dragits till män med pengar. Jag tror att vissa beteenden är biologiskt betingade men att säga att kvinnor som väljer män med pengar gör det pga biologi känns väldigt onesided. Jag tror det är fler faktorer som spelar in såsom uppfostran/uppväxt och personlighet. Sen kanske en del kvinnor dras till män med makt och pengar för att de själva vill ha det? En del kanske dras till män i maktpositioner för att de gillar att känna sig undergivna. Kan finnas en mängd anledningar.

Och om nu alla kvinnor dras till män med pengar så kan inte den biologiska egenskapen finnas hos alla människor eftersom alla inte dras till pengar och makt.

Men det är bara vad jag tror


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

För mig är det fortfarande lite av en aha-upplevelse när jag ser en tjej spela Dark Souls eller dylikt. Det är ju fullständigt naturligt men ändå något man blir glatt överraskad över när man under sitt liv bara råkat träffa tjejer som mest gillar Mario Kart. Då blir jag till mig och får lust att ragga. Men det verkar som att man får hålla förhoppningarna låga. Som sagt är ju de där internetsammanhangen rätt värdelösa raggningsgrunder då det är så anonymt, går så snabbt och är så mycket folk i omlopp.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

För mig är det fortfarande lite av en aha-upplevelse när jag ser en tjej spela Dark Souls eller dylikt. Det är ju fullständigt naturligt men ändå något man blir glatt överraskad över när man under sitt liv bara råkat träffa tjejer som mest gillar Mario Kart. Då blir jag till mig och får lust att ragga. Men det verkar som att man får hålla förhoppningarna låga. Som sagt är ju de där internetsammanhangen rätt värdelösa raggningsgrunder då det är så anonymt, går så snabbt och är så mycket folk i omlopp.

Så du menar allvarligt att du stöter på folk i spel? Till exempel i en spelchatt eller?
Hur går det till? En person tillkännager sig som kvinna i ett spel och du stöter då på denne hur då?

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Witchfinder:

För mig är det fortfarande lite av en aha-upplevelse när jag ser en tjej spela Dark Souls eller dylikt. Det är ju fullständigt naturligt men ändå något man blir glatt överraskad över när man under sitt liv bara råkat träffa tjejer som mest gillar Mario Kart. Då blir jag till mig och får lust att ragga. Men det verkar som att man får hålla förhoppningarna låga. Som sagt är ju de där internetsammanhangen rätt värdelösa raggningsgrunder då det är så anonymt, går så snabbt och är så mycket folk i omlopp.

Så du menar allvarligt att du stöter på folk i spel? Till exempel i en spelchatt eller?
Hur går det till? En person tillkännager sig som kvinna i ett spel och du stöter då på denne hur då?

Inte fan "raggar" man på någon i ett spel ^^ Man bet ju ingenting om personen mer en vad dem nickar, och att dem uppger sig för att vara brud.
MMORPG - Many Men Online Roll Playing Girls

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.

https://www.youtube.com/embed/-WZYdIRq86c

Skulle snarare tro det handlar om personlighet/uppväxt än att det skulle vara biologiskt....

Att alla kvinnor i alla tider oavsett bakgrund dras till rika och mäktiga män och att i stort sett alla flockdjur har samma beteende där honorna dras till alphahannen i flocken beror på uppväxt och personlighet?

Det är ju en teori det...

Alla kvinnor i alla tider har inte dragits till män med pengar. Jag tror att vissa beteenden är biologiskt betingade men att säga att kvinnor som väljer män med pengar gör det pga biologi känns väldigt onesided. Jag tror det är fler faktorer som spelar in såsom uppfostran/uppväxt och personlighet. Sen kanske en del kvinnor dras till män med makt och pengar för att de själva vill ha det? En del kanske dras till män i maktpositioner för att de gillar att känna sig undergivna. Kan finnas en mängd anledningar.

Och om nu alla kvinnor dras till män med pengar så kan inte den biologiska egenskapen finnas hos alla människor eftersom alla inte dras till pengar och makt.

Men det är bara vad jag tror

Självklart att inte alla kvinnor dras till män med makt eller pengar och ju längre vi utvecklas så går vi ifrån det mer och mer.
Men som videon visar finns det fortfarande det kvar hos oss människor precis som det finns hos andra djur. Att många kvinnor är villiga att ha sex med en helt okänd man för att han har en bil värd 18 miljoner.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Witchfinder:

För mig är det fortfarande lite av en aha-upplevelse när jag ser en tjej spela Dark Souls eller dylikt. Det är ju fullständigt naturligt men ändå något man blir glatt överraskad över när man under sitt liv bara råkat träffa tjejer som mest gillar Mario Kart. Då blir jag till mig och får lust att ragga. Men det verkar som att man får hålla förhoppningarna låga. Som sagt är ju de där internetsammanhangen rätt värdelösa raggningsgrunder då det är så anonymt, går så snabbt och är så mycket folk i omlopp.

Så du menar allvarligt att du stöter på folk i spel? Till exempel i en spelchatt eller?
Hur går det till? En person tillkännager sig som kvinna i ett spel och du stöter då på denne hur då?

Jag har inte gjort det än så länge, har inte sett någon som varit singel utan bara såna som uttalat att de har kille. Jag hade inte gjort det om man själv spelat med tjejen i fråga online, utan jag tänkte mer om man t.ex. följer någon som spelar på youtube eller twitch Har aldrig spelat nåt spel online som haft chatt eller så.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår faktiskt inte varför människor går efter ekonomi och dylikt.

Biologiskt.
En man med bra ekonomi erbjuder trygghet för framtida barn.
En man med rätt kropp erbjuder bästa genetiska fördelarna för barnens överlevnad och fortplantning.

Den här videon är perfekta exemplet. Skulle aldrig ha fungerat för en kille med en BMW eller Dacia.

https://www.youtube.com/embed/-WZYdIRq86c

En BMW funkar.. he he Dacia vet jag inget om. Men visst är det patetiskt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Jag har inte gjort det än så länge, har inte sett någon som varit singel utan bara såna som uttalat att de har kille. Jag hade inte gjort det om man själv spelat med tjejen i fråga online, utan jag tänkte mer om man t.ex. följer någon som spelar på youtube eller twitch Har aldrig spelat nåt spel online som haft chatt eller så.

Jag tror chanserna är näst intill obefintliga ifall du tänkt ragga på någon du sett på youtube/twitch, Jag tror heller inte tjejen ifråga tar det seriöst, eller blir intresserad när "Eli7 H4x0r" gör ett raggningsförsök i hennes kommentarsfält/chat. Men vad vet jag? Har aldrig gjort något liknande själv så

Medlem
Skrivet av chopper:

En BMW funkar.. he he Dacia vet jag inget om. Men visst är det patetiskt.

Är ju inte mer patetiskt än när vi män "bara" går efter blondiner med silikontuttar.
För män är det status med pengar och muskler, vi ska vara den som försörjer och beskyddar.
För kvinnor är det status med stora bröst och vara villiga slava i hemmet, de ska vara den som tar hand om barnen och familjen, och helst se kåta ut hela tiden de gör det med.

Om ALLA män och kvinnor tänder på sånt? Nej.

Men finns ett skäl till att de flesta playboybrudar ser ut på ett visst sätt, och att manliga muskelberg är välbetalda skådespelare.

Personligen tycker jag det bara blir löjligt att dra upp att "alla" kvinnor eller män beter sig på ett visst sätt och attraheras av en viss typ.
Visst, vill man bara gå efter intrycket, vilket ju är utseendet om man går ut, så är det ju de som är snygga och välklädda som blicken fastnar på. Det är få som skulle dregla över uteliggaren på parkbänken istället för den kostymklädde vältränade killen i sportbilen. Inte så konstigt

Men när det väl gäller attraktion utöver detta, och relationer, så kan uteliggaren vara det mycket mer intressanta och bättre valet i slutändan. Ja, jag överdriver men poängen är att relationer uppstår av kontakt mellan människor som är intressanta för varandra. Är det bara sex man är ute efter, så vinner de med utseendet oftast, men är det mer än så så är det så mycket mer som räknas in.

Kan ju säga att jag som man har inte ofta varit med om att nån ung snygg tjej bara varit ute efter min kropp, men de få (ok, 1 gång) som det hänt så inte tackade jag nej med motiveringen att hon var "för snygg" för mig och att jag föredrar intelligens framför silikon. Detsamma gäller ju tjejerna i den här videon... snygg, rik kille vill ligga. Kvinnor har också en sexdrift, så om de finner mannen attraktiv, varför inte ligga?

Hade det istället varit Comic Book Guy med Bugatti som gjort samma sak och kvinnorna hade varit intresserade bara sådär, hade det varit en helt annan grej. Och visst, vissa hade säkert velat göra det då med. Men när en kille som ser relativt bra ut gör en sån här grej så finner jag inte det alls konstigt att det funkar. Men tyvärr är folk fortfarande så insnöade på att män ska ligga runt och fälla så många attraktiva kvinnor som möjligt men om en tjej tänker likadant om män så är hon en hemsk människa som bara är ute efter pengar och utseende.

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av chopper:

En BMW funkar.. he he Dacia vet jag inget om. Men visst är det patetiskt.

Är ju inte mer patetiskt än när vi män "bara" går efter blondiner med silikontuttar.
För män är det status med pengar och muskler, vi ska vara den som försörjer och beskyddar.
För kvinnor är det status med stora bröst och vara villiga slava i hemmet, de ska vara den som tar hand om barnen och familjen, och helst se kåta ut hela tiden de gör det med.

Om ALLA män och kvinnor tänder på sånt? Nej.

Men finns ett skäl till att de flesta playboybrudar ser ut på ett visst sätt, och att manliga muskelberg är välbetalda skådespelare.

Personligen tycker jag det bara blir löjligt att dra upp att "alla" kvinnor eller män beter sig på ett visst sätt och attraheras av en viss typ.
Visst, vill man bara gå efter intrycket, vilket ju är utseendet om man går ut, så är det ju de som är snygga och välklädda som blicken fastnar på. Det är få som skulle dregla över uteliggaren på parkbänken istället för den kostymklädde vältränade killen i sportbilen. Inte så konstigt

Men när det väl gäller attraktion utöver detta, och relationer, så kan uteliggaren vara det mycket mer intressanta och bättre valet i slutändan. Ja, jag överdriver men poängen är att relationer uppstår av kontakt mellan människor som är intressanta för varandra. Är det bara sex man är ute efter, så vinner de med utseendet oftast, men är det mer än så så är det så mycket mer som räknas in.

Kan ju säga att jag som man har inte ofta varit med om att nån ung snygg tjej bara varit ute efter min kropp, men de få (ok, 1 gång) som det hänt så inte tackade jag nej med motiveringen att hon var "för snygg" för mig och att jag föredrar intelligens framför silikon. Detsamma gäller ju tjejerna i den här videon... snygg, rik kille vill ligga. Kvinnor har också en sexdrift, så om de finner mannen attraktiv, varför inte ligga?

Hade det istället varit Comic Book Guy med Bugatti som gjort samma sak och kvinnorna hade varit intresserade bara sådär, hade det varit en helt annan grej. Och visst, vissa hade säkert velat göra det då med. Men när en kille som ser relativt bra ut gör en sån här grej så finner jag inte det alls konstigt att det funkar. Men tyvärr är folk fortfarande så insnöade på att män ska ligga runt och fälla så många attraktiva kvinnor som möjligt men om en tjej tänker likadant om män så är hon en hemsk människa som bara är ute efter pengar och utseende.

Fast att folk går efter utseende känns som en självklarhet eftersom en del av attraktionen kan vara utseendet. Men jag förstår inte riktigt hur man kan bli attraherad av någon bara för att personen ifråga är rik och har en snygg bil, men alla är ju olika

Skrivet av DrDoom:

...hon var "för snygg" för mig och att jag föredrar intelligens framför silikon.

Fast vad har silikon med intelligens att göra? Bara för att en brud har silikonbröst betyder det ju inte att hon inte kan vara intelligent också Även om bilden folk har av tjejer med silikon är att de är korkade utvikningstjejer...


signatur

If you can't convince them, confuse them!

123
Skriv svar