Halo: The Master Chief Collection

Medlem

Helt klart 100% att Xbox One är numera betydligt mer lockande än Ps4.

Dock kommer det inte finnas en one i mitt hem på ett långt tag förmodligen!

Inaktiv

Givet köp! Måste handla en Xbox One först. Ska vänta något år dock.

Medlem

Är det bara jag eller känns det som att han kom på detta minus bara för att göra ett minus?

-Att se hur original-Halo faktiskt såg ut

Jag menar, vem vill inte kunna se och jämföra hur det såg ut förut det är ju coolt att se utvecklingen


signatur

biltemakörv

Medlem

Fick spelet full pott för att ni känner er tvungna eller för att spelet faktiskt är bra?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ser nice ut, men har man alla redan så har man nog tröttnat på dem. Sure, det är väll nice att kunna spela igenom spelen med "bättre" grafik, skönare upplevelse, och dom har lyckats med 60 fps, säger dom iaf.

Detta kommer bli ett köp för Xbone ägare som sålde iväg sitt 360.
Synd att dom inte släppte det till PC

Nu är du ute och cyklar, de som faktiskt sålde sin Xbox 360 för att köpa Xbone har väl bara inte haft bättre alternativ. Jag tänkte göra det, men efter att jag fick reda på att det inte fanns någon backwards compatabillity på varken PS4 eller Xbone så valde jag att behålla min 360. På min 360 kan jag både spela vanliga Xbox spel (<3) och Xbox 360 spel, medan Xbone ger limitationen att bara spela Xbone spel. Jag kommer köpa Master Chief Collection och njuta av alla spelen igen, men kommer dessutom njuta av allt det utökade som hela bunten ger, mer exposition, mer storyutveckling, Forge till Halo 2 Anniversary och mera. Jag är en PC-gamer, så jag är extremt ledsen över att jag behövde slösa 4500 spänn för Master Chief Collection (köpte Xbone bara för det), men jag anser ett sådant spel-franchise vara värdig en sådan summa. Jag tror det är just därför de väljer att ha MCC till Xbone bara för tillfället, det är genuint många som köper Xbone endast för Halo, vare sig de säljer sin Xbox 360 för det eller inte. c:


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Inaktiv
Skrivet av Skatbo:

Fick spelet full pott för att ni känner er tvungna eller för att spelet faktiskt är bra?

Skriv en egen recension på din blogg om du inte är nöjd?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Skatbo:

Fick spelet full pott för att ni känner er tvungna eller för att spelet faktiskt är bra?

Skriv en egen recension på din blogg om du inte är nöjd?

Varför skulle jag?
Ställde bara en fråga då det fått helt andra betyg på andra ställen samt användaromdömena är rätt splittrad.

Ingen poäng i att vara snäsig.

12
Skriv svar