Elite: Dangerous släpps nästa månad

Medlem
Skrivet av O-san:

Jag tycker det räcker med en joystick med gasreglage&pov + tangentbord. Hotas är trevligt men jag tycker personligen att det blir för klumpigt på bordet. Jag köpte en Thrustmaster T-16000M enkomt för E:D och är väldigt nöjd.

Tack för svaret. Jag var lite sugen på att skaffa en JS till o ha för upp, ner och sido axlarna men tror det blir klumpigt som du skrev

Medlem
Skrivet av Devices:

Så nån sorts rymd-MMO alltså? Jag måste erkänna att jag blir lite sugen. Vad kostar kalaset, och vad tycker de som testat?

Spelet marknadsförs lite vilseledande som ett mmo och det stämmer att spelet erbjuder en gemensam onlinevärld (universum) men hitills är multiplayer och den sociala delen av spelet väldigt innehållsfattig. Återstår att se hur det utvecklas, men jag råder att gå in med inställningen att du får ett öppet singleplayerspel med lite multiplayer här o var!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

I am ready i hope there landing bay is.

Medlem
Skrivet av O-san:

Jag tycker det räcker med en joystick med gasreglage&pov + tangentbord. Hotas är trevligt men jag tycker personligen att det blir för klumpigt på bordet. Jag köpte en Thrustmaster T-16000M enkomt för E:D och är väldigt nöjd.

Jag tycker tvärtom att en HOTAS är betydligt trevligare, alla funktioner är mappade till knapparna på joystick och throttle, så jag behöver aldrig flytta händerna. Jag har den ju inte stående på bordet när jag inte spelar.

Medlem
Skrivet av Rion:

I am ready i hope there landing bay is.

Varför skriva på engelska när du behärskar språket sämre än en tolvåring? Det får dig bara att se korkad ut.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Spelet marknadsförs lite vilseledande som ett mmo och det stämmer att spelet erbjuder en gemensam onlinevärld (universum) men hitills är multiplayer och den sociala delen av spelet väldigt innehållsfattig. Återstår att se hur det utvecklas, men jag råder att gå in med inställningen att du får ett öppet singleplayerspel med lite multiplayer här o var!

Går det att chatta lite så är jag nöjd! Nu vill jag mer typ att det ska släppas imorgon och inte nästa månad...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

12
Skriv svar