Söndag igen

Medlem
Söndag igen

Hallå alla! Då var det söndag IGEN.
Jag tycker det är lite läskigt hur snabbt veckorna går nu för tiden. Hoppas att alla har haft en bra helg! Själv har jag spelat en hel del WoW. Vet inte varför eftersom det kommer nytt snart men jag har suttit och gjort lite av de ena och de andra. Fixa upp honors till expansionen, kört lite lfr osv.

Såg att det var ett nytt spel på gång nu från Blizzard, #Overwatch. Det kommer väl blir lite spännande. Dock känns det inte som ett spel som blizzard gör men varför inte! Ska bli kul att testa de, men det är nog inte något som jag kommer gå och längta till. Det vore fan rätt nice att åka till Blizzcon nån gång i livet! Lästa att dom som var där fick se på ett kort klipp om en wow film?! Det låter väldigt spännande må jag säga.

Nej nu tillbaka till spelandet! Får ta vara på den sista tiden av helgen nu! Blir väl att åka till svärföräldrarna senare också och fira lite farsdag! Så glad farsdag på er pappor där ute!

Ha de gött alla! Tjao!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Söndag igen

Wow-filmen som visades var väl dokumentären Looking for Group? Den kan du se på Youtube här!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Wow-filmen som visades var väl dokumentären Looking for Group? Den kan du se på Youtube här!

Nej men jag tror de var någon annan. Det stod att den inte skulle lämnas ut att ses för alla andra

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puff90:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Wow-filmen som visades var väl dokumentären Looking for Group? Den kan du se på Youtube här!

Nej men jag tror de var någon annan. Det stod att den inte skulle lämnas ut att ses för alla andra

Ok


signatur
1
Skriv svar