Se lanseringstrailern för GTA V

Robot
Se lanseringstrailern för GTA V

Trevor, Franklin och Michael trivs bra i högre upplösning.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Se lanseringstrailern för GTA V

Snart släpps la bomba!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av magma:

Snart släpps la bomba!

Den 27 Jan så


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ska bli kul och se hur det ser ut på pc iaf! Jag tror inte jag spelar om storyn, men gta online kan nog blir riktigt roligt, kanske! Ska bli kul och se alla Fza:res olika garage! Hoppas FZ redaktionen hittar på något skoj!

Medlem

Har aldrig spelat GTA V, höll mig från det för jag hade en känsla att det skulle komma till PS4 när det släpptes. Detta kommer bli grymt att få uppleva!!

Medlem

Skruvat att man kan bli lika ivrig inför ett spel som släpps för andra gången som man var första gången det släpptes.

Det kommer säkert bli en tredje hype inför PC-versionen också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har skapat två karaktärer på GTA V redan på Xbox 360. Samuel L. Jackson och John Travolta. Använde referenser från Pulp Fiction. Synd att det finns så få riktiga afrofrisyrer i spelet.

Medlem

Fan jag hade glömt av mina GTA V bravader. Blir nästan tårögd, fasen jag älskar Trevor !!! så jävla skön snubbe

Aja blir till o skaffa spelet igen då...

Medlem

Blir PC-versionen i januari för min del. Bättre grafik och stöd för moddar till ett lägre pris. Yum yum yum

Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir PC-versionen i januari för min del. Bättre grafik och stöd för moddar till ett lägre pris. Yum yum yum

Ptja jag tycker PC spelarna har fått betala ett väldigt högt pris för att spela GTA V, jag menar vänta över 1år, ursh

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Bojkott:

Blir PC-versionen i januari för min del. Bättre grafik och stöd för moddar till ett lägre pris. Yum yum yum

Ptja jag tycker PC spelarna har fått betala ett väldigt högt pris för att spela GTA V, jag menar vänta över 1år, ursh

Äsch, var ju samma visa med san andreas och gta 4 så jag förväntade mig det, var lite mer irriterande när pc versionen inte ens var bekräftad.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Bojkott:

Blir PC-versionen i januari för min del. Bättre grafik och stöd för moddar till ett lägre pris. Yum yum yum

Ptja jag tycker PC spelarna har fått betala ett väldigt högt pris för att spela GTA V, jag menar vänta över 1år, ursh

Men vi får mer kontroll över vår spelupplevelse i form av mods, grafikinställningar, FPS och allt det där som PC-spelare alltid tuppar runt och har sig med!

Äsch, värt väntan för mig. Tid har jag gott om och det ska njutas när det väl kommer ut!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Har aldrig spelat GTA V, höll mig från det för jag hade en känsla att det skulle komma till PS4 när det släpptes. Detta kommer bli grymt att få uppleva!!

Samma här, fast jag ville ha spelet till pc. Ironiskt nog så skaffar jag det till Xbox One


signatur

Game long and prosper

Medlem

Rockstar är riktigt smarta. Sälja samma spel två gånger. GG


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

fan va spel det kommer då som jag vill spela, hur ska jag få tiiiiid!!!:D

Underbart dilemma dock.

Blir till xbox one, känns som en perfekt fit,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ca 2 månader kvar till pc release glad att jag inte lirade klart gta v på xbox 360 skönt att få spela ut det i first person o nya grafiken :heart:

Medlem

Inte spelat GTA V än, kanske skulle skaffa det till PS4

Det ser fruktansvärt kul ut. Det blir nog köp till PS4:an och modermodem.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar