Movember - första veckans vinnare!

Robot
Movember - första veckans vinnare!

Den första av fyra mustaschvinnare är korad - blev det dina fjun?


Medlem
Movember - första veckans vinnare!

Detta är fruktansvärt sexistiskt och borde förbjudas, det borde även hetta iovember och handla om intimrakning så att bägge könen kan vara med. Det är försjutsingen 2014 nu, påtvingad jämställdhet på alla plan borde vara en självklarhet. Hurr durr!!

Redaktör
Skrivet av Rwaat:

Detta är fruktansvärt sexistiskt och borde förbjudas, det borde även hetta iovember och handla om intimrakning så att bägge könen kan vara med. Det är försjutsingen 2014 nu, påtvingad jämställdhet på alla plan borde vara en självklarhet. Hurr durr!!

Vi har inte lyckats få regeringen att lagstifta om obligatorisk transplantation av testiklar och protstata på alla kvinnor, så vi kör på ändå.


signatur
Medlem

Man tackar. Kan säga att min öroninflamtion börjar gå ner nu.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Rwaat:

Detta är fruktansvärt sexistiskt och borde förbjudas, det borde även hetta iovember och handla om intimrakning så att bägge könen kan vara med. Det är försjutsingen 2014 nu, påtvingad jämställdhet på alla plan borde vara en självklarhet. Hurr durr!!

lolololol troll. Du vet väl att kvinnorna redan haft sin månad i oktober då bröstcancer uppmärksammades? Dessutom så kan kvinnor vara med och stödja kampen även fast de inte kan odla mustasch som en mo'sista


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Gratulerar!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Rwaat:

Detta är fruktansvärt sexistiskt och borde förbjudas, det borde även hetta iovember och handla om intimrakning så att bägge könen kan vara med. Det är försjutsingen 2014 nu, påtvingad jämställdhet på alla plan borde vara en självklarhet. Hurr durr!!

lolololol troll. Du vet väl att kvinnorna redan haft sin månad i oktober då bröstcancer uppmärksammades? Dessutom så kan kvinnor vara med och stödja kampen även fast de inte kan odla mustasch som en mo'sista

Kan vi inte slå ihop dem - bröst med mustascher?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Rwaat:

Detta är fruktansvärt sexistiskt och borde förbjudas, det borde även hetta iovember och handla om intimrakning så att bägge könen kan vara med. Det är försjutsingen 2014 nu, påtvingad jämställdhet på alla plan borde vara en självklarhet. Hurr durr!!

lolololol troll. Du vet väl att kvinnorna redan haft sin månad i oktober då bröstcancer uppmärksammades? Dessutom så kan kvinnor vara med och stödja kampen även fast de inte kan odla mustasch som en mo'sista

Kan vi inte slå ihop dem - bröst med mustascher?

Raka brösten! Boobtober - Bovember

Medlem

signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Som en kille med både spelintresse och cancer (visserligen inte prostata) så vill jag tacka FZ för denna kampanj.

Min mustasch ryker tyvärr snart då jag får cellgifter igen, nu när jag skriver detta faktiskt. Håret klarar jag mig utan, men mina stackars fjun kommer saknas. Tur att man kan läsa FZ för att få tiden att gå!

Redaktör
Skrivet av Svanberg:

Som en kille med både spelintresse och cancer (visserligen prostata) så vill jag tacka FZ för denna kampanj.

Min mustasch ryker tyvärr snart då jag får cellgifter igen, nu när jag skriver detta faktiskt. Håret klarar jag mig utan, men mina stackars fjun kommer saknas. Tur att man kan läsa FZ för att få tiden att gå!

Kommer gå fint.! <3


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Svanberg:

Som en kille med både spelintresse och cancer (visserligen inte prostata) så vill jag tacka FZ för denna kampanj.

Min mustasch ryker tyvärr snart då jag får cellgifter igen, nu när jag skriver detta faktiskt. Håret klarar jag mig utan, men mina stackars fjun kommer saknas. Tur att man kan läsa FZ för att få tiden att gå!

Hoppas det går bra!


signatur

Vi hejar på dig Svanberg, allt kommer gå bra


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kommer gå fint.! <3

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hoppas det går bra!

Skrivet av walter_iego:

Vi hejar på dig Svanberg, allt kommer gå bra

Tack vänner! Erat stöd värmer

1
Skriv svar