Conan O'Brien recenserar Assassin's Creed: Unity

Robot
Conan O'Brien recenserar Assassin's Creed: Unity
Medlem
Conan O'Brien recenserar Assassin's Creed: Unity

"Ubisoft is what my wife said to me on my honeymoon."

Haha

Medlem

Uuuh så många spoilers!
Älskar Conan men det här blev lite jobbigt.


signatur

Have a good time!

Medlem

Han använder vänster hand för att trycka på knapparna? Såna här typer vill man knappast se en recension av.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Han använder vänster hand för att trycka på knapparna? Såna här typer vill man knappast se en recension av.

Du använder väl vänster hand för att trycka på tangenter/knappar?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Kimpur:

Han använder vänster hand för att trycka på knapparna? Såna här typer vill man knappast se en recension av.

Du använder väl vänster hand för att trycka på tangenter/knappar?

Inte för att trycka på NumPaden nej


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Medlem

Kommer Fz spela PC versionen eller konsol för recensionen?

Börjat dyka upp uppgifter om att Ps4(även xbox antar jag) versionen har svårt att hålla 30fps och man spelar mest runt 20 och ibland även lägre:(

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Om man har spelat tidigare spel i serien så vet man att Animus (maskinen som gör att man kan återuppleva alla historiska minnen i spelet) översätter allt till användarens modersmål. Så motiveras det inom spelet i alla fall.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Redaktör
Skrivet av Gaara:

Kommer Fz spela PC versionen eller konsol för recensionen?

Börjat dyka upp uppgifter om att Ps4(även xbox antar jag) versionen har svårt att hålla 30fps och man spelar mest runt 20 och ibland även lägre:(

PS4-versionen. Pubbas kl 18 i kväll, och samtidigt streamar vi från spelet nån timme. Släng in en fråga till Calle och Jocke om det.


signatur
Medlem

Spoilers! USCH!

Men fan vad jag älskar de här avsnitten hahahah!

U B SOFT xDDD


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av von_lidl:

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Om man har spelat tidigare spel i serien så vet man att Animus (maskinen som gör att man kan återuppleva alla historiska minnen i spelet) översätter allt till användarens modersmål. Så motiveras det inom spelet i alla fall.

Jaha okej, då kan jag köpa det.

Stavfel på Conan's efternamn

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av von_lidl:

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Om man har spelat tidigare spel i serien så vet man att Animus (maskinen som gör att man kan återuppleva alla historiska minnen i spelet) översätter allt till användarens modersmål. Så motiveras det inom spelet i alla fall.

Jaha okej, då kan jag köpa det.

Ett alternativ är ju att ändra det talade språket i inställningarna. Tyvärr blir ju allt på franska då, även det som utspelar sig i nutid, men eftersom man ändå spenderar mest tid i världen så tänker man itne mycket på det. Så gjorde jag i Assassin's Creed II. Italienskt tal med svenska undertexter.

Skrivet av Thomas:
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av von_lidl:

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Om man har spelat tidigare spel i serien så vet man att Animus (maskinen som gör att man kan återuppleva alla historiska minnen i spelet) översätter allt till användarens modersmål. Så motiveras det inom spelet i alla fall.

Jaha okej, då kan jag köpa det.

Ett alternativ är ju att ändra det talade språket i inställningarna. Tyvärr blir ju allt på franska då, även det som utspelar sig i nutid, men eftersom man ändå spenderar mest tid i världen så tänker man itne mycket på det. Så gjorde jag i Assassin's Creed II. Italienskt tal med svenska undertexter.

Kan inte vara mycket mer jobb för ubisoft att lägga till en inställning så det blir rätt.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av von_lidl:

Varför kunde de inte ha snackat franska i stället? Amerikaner som är för slöa för att läsa undertext eller?

Om man har spelat tidigare spel i serien så vet man att Animus (maskinen som gör att man kan återuppleva alla historiska minnen i spelet) översätter allt till användarens modersmål. Så motiveras det inom spelet i alla fall.

Jaha okej, då kan jag köpa det.

Ett alternativ är ju att ändra det talade språket i inställningarna. Tyvärr blir ju allt på franska då, även det som utspelar sig i nutid, men eftersom man ändå spenderar mest tid i världen så tänker man itne mycket på det. Så gjorde jag i Assassin's Creed II. Italienskt tal med svenska undertexter.

Kan inte vara mycket mer jobb för ubisoft att lägga till en inställning så det blir rätt.

Det hade ju givetvis varit det bästa.

Medlem

Och Microsoft var vad Bills fru sa


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

1
Skriv svar