Spana in gameplay från Halo 5: Guardians

Robot
Medlem
Spana in gameplay från Halo 5: Guardians

Förstår inte grejen med FPS på konsol, inte heller varför Halo inte läggs ner. Min åsikt är iallafall att Halo blev tjatigt efter första delen. Snyggt, visst. Men inget nytt.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Aldrig gillat Halo multiplayer

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Förstår inte grejen med FPS på konsol, inte heller varför Halo inte läggs ner. Min åsikt är iallafall att Halo blev tjatigt efter första delen. Snyggt, visst. Men inget nytt.

Halo är underbart!

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Förstår inte grejen med FPS på konsol, inte heller varför Halo inte läggs ner. Min åsikt är iallafall att Halo blev tjatigt efter första delen. Snyggt, visst. Men inget nytt.

Jag håller med... För stelt och trögt för min del och jag spelar oftast FPS med handkontroll... Varför känns det som de har samma animationer som Halo 1 i alla Halo-spel? De har ju ny hårdvara nu, så de skulle kunna göra så mkt mer än bara lägga på trianglar på allt och få det att blänka mer..

Jag vill ha ett Halo 6 med Physical Based Rendering (á la Alien: Isolation) och supermjuka och varierande animationer på soldaterna... Så att inte alla springer och hoppar på samma sätt i 10 år...

Sedan vill jag ha mörkare färger och ingen multiplayer, men det är jag nog ensam om...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Tjena Destiny.

Medlem

Varken snyggt eller spännande. Har försökt mig på flera Halo-spel men fastnar aldrig. Och vad är det för ljud på vapnena?! Vill gärna ha lite mer "punch" i ljudet. Mina barns leksakasvapen låter bättre.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det ser mycket mer smooth ut än tidigare, i lajk it

Det är ju tack vare "Halo", som MP blev så stort som det är idag. Jag tycker det ser bra ut, med mindre kartor kommer det bli mer intensivt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Kimpur:

Förstår inte grejen med FPS på konsol, inte heller varför Halo inte läggs ner. Min åsikt är iallafall att Halo blev tjatigt efter första delen. Snyggt, visst. Men inget nytt.

Halo är underbart!

Nej


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Kimpur:

Förstår inte grejen med FPS på konsol, inte heller varför Halo inte läggs ner. Min åsikt är iallafall att Halo blev tjatigt efter första delen. Snyggt, visst. Men inget nytt.

Halo är underbart!

Halo var underbart.

Medlem

Metroid Prime 3 till Wii visade att det går att få till sjysst fps-kontroll på konsol.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är ju tack vare "Halo", som MP blev så stort som det är idag. Jag tycker det ser bra ut, med mindre kartor kommer det bli mer intensivt.

Stort på konsol, ja... Men det är ju knappast Halo som gjort MP stort.

Inaktiv

Nämen tjenare Unreal Tournament! Inte visste jag att du existerar hos 343 Industries och Microsoft också.

Medlem

Det här såg ju på gränsen till retarded ut. Fult, långsamt, enformig gameplay. Och den där rösten... Låter kissenödig!

1
Skriv svar